damian19886 7 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 (edited) http://vaglog.rtnet.pl/log_187173.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187164.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187165.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187173.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187167.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187168.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187169.html http://vaglog.rtnet.pl/log_187170.html Jak dobrze spostrzeglem to zbyt duze sa wartosci dla egr? czym to moze byc spowodowane? Log dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/log_187308.html Edited September 24, 2014 by damian19886 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homiczek 3 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 w 1szej części loga 04 kąt rozrządu rozjechany. a dalej ok. Po regulacji ????????? silnik zimny to może egr zamknięty. korekty cyl 1 i 2 >1 czyli już nie za pięknie, ale może jak zrobisz logi na zagrzanym silniku to sie poprawi Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian19886 7 Posted September 23, 2014 Author Share Posted September 23, 2014 (edited) Bo zle wkleilem log 04 byl przed regulacja. Nie pamietam ale chyba przed regulacja kata synchronizacji wartosci grupy 13 mialem takie jak ponizej tylko nie pamietam czy na zimnym czy cieplym silniku.Log robiony 1.5 tyg temu wiec skad taka roznica na wtryskach? 12:45:12 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control-0.52 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H0.54 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H0.09 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H-0.16 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H Edited September 24, 2014 by damian19886 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now