Mesiah 10 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Witam. Od kupna auta mam problem z bardzo słabymi hamulcami i falującymi obrotami. Pedał hamulca jest twardy jak beton przy mocnym hamowaniu a same hamulce "tępe". Wczoraj wpadłem na pomysł , że obie usterki mogą być spowodowane nieszczelnym serwem przez które dostaje się lewe powietrze. Zacząłem od ezektora. Okazało się , że jest drożny tylko w jednym kierunku zaznaczonym czerwoną strzałką. Wszystkie inne kombinacje niedrożne. Bynajmniej pod pompką. Kompresora nie mam. Macie jakieś pomysły jak sprawdzić szczelność serwa ina 100% ten ezektor? Co do serwa to pomyślałem o podciśnieniowej pompce (taka gruszka ręczna). Jest sens się tym bawić czy potrzeba większego podciśnienia żeby to sprawdzić? Fota ezektora: http://www.directupload.net/file/d/3755/amnx6pxl_jpg.htm Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now