Buchcio080 5 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Witam. Jak w temacie. Co to może być? kończące się turbo czy raczej luźna klapka Wg? Jeśli to drugie to jak to wyregulować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal9119 6 Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Mam identyczny problem . pomoże ktos???? Potrzebna szybka pomoc ponieważ nie wiem czy mam tym autem jezdzic aby czegoś nie uwalić i na koszty sie naciagnać Panowie myślałem ze te terkotanie ustąpi ale sie pomyliłem Dzieje sie to ciagle po zgaszeniu auta i jak postoi z pół godziny. odpalam silnik i jak powoli dodaje gazu to zaczyna terkotać tak do 3 tyś . poterkota sobie z 30 sekund i przestaje. wyczytałem w sieci ze może to być pompa powietrza wtórnego. co o tym myslicie??????? Panowie pomoże ktoś?? Terkotanie nadal jest a już myślałem że ucichło. to tak jakby jakiś wiatraczek gdzieś uderzał szybkie trrrrrrrrrrrrrrr. ciezko to zlokalizować bo po odpaleniu słychac tylko jakieś 30s Link to comment Share on other sites More sharing options...
radko123 5 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 A może to z napinacza i łańcuszka rozrządu ten dźwięk dochodzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal9119 6 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 (edited) ostatnio sciągałem pokrywe zaworów i slizgi w napinaczu maja lekkie wytarte rowki ale nie ma tragiedii. Edited May 18, 2015 by rafal9119 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radko123 5 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 U mnie ślizgi były w super stanie na pokrywie nic nie widać a terkotało po wymianie łańcucha i napinacz cisza a podejrzewam że to była wina tylko łańcucha, był rozciągnięty i miał luzy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal9119 6 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 to jak by to była wina napinacza to by cały czas terkotało a to tylko jakieś 15-30 s i to jeszcze tylko po przekroczeniu 2,5-3,5 tyś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radko123 5 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 to fakt ale jeszcze dla wszystkiego sprawdź ciśnienie oleju manometrem, a następnie zawór SAI - na początek może dotknij go i sprawdź czy w momencie terkotania niema drgań. I jak możesz to nagraj ten dźwięk i umieść na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal9119 6 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 w wolnej chwili podskocze do mechanika i niech sprawdzą. Pompa SAI została wyłączona. rurka metalowa która idzie od pompy jest zaślepiona. z tym nagraniem to jest lekki problem bo sam tego nie zrobię ( przepustnica elektryczne) Link to comment Share on other sites More sharing options...
radko123 5 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Czy zawór SAI został usunięty z silnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal9119 6 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 pompa z tego co wiem to jest w silniku ale waż jest zaślepiony myslisz ze to jest aktywne???takiego juz go kupiłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
radko123 5 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 aktywne nie ale jeśli sam zawór został dalej przy silniku to może to on hałasuje trzeba by było go odkręcić a otwór w głowicy zaślepić widziałem do kupienia gotowe blaszki do przykręcenia w miejsce zaworu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal9119 6 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 zawór został usunięty a rurka metalowa idąca od pompy została zaślepiona taka własnie blaszką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now