Skocz do zawartości
IGNOROWANY

blad klimatyzacji 00710, grzeje od max do 18st. 17st.chlodzi


prezes4reral

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

poniewaz od kilku tygodni tak jak wiekszosc osob z forum mam problem ze swoim klimatronikiem,grzeje od max do 18st. na LOW leci chlodne powietrze bez klimy i zimne z klima ....

postanowilem zczytac Vagiem bledy i zrobic nastawy podstawowe.

Zczytujac napotkalem 1 raz gdzie wczesniej juz zczytywalem bledy klimy ale nie robilem nast.podst.na taki blad:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 820 043 L
Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1116
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 63351
1 Fault Found:
00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
usunalem blad, zczytalem jeszcze raz bledy bylo czysto, zrobilem basic settings grupa 01, potem znowu zczytalem bledy - nie pojawilo sie nic , nastepnie zrobilem nast.podst.zapisalem wszystko "SAVE".
Nie mialem narazie potrzeby nigdzie jechac wiec nie wiem czy to cos dalo,
Czy ktos moze spotkal sie wczesniej z takim problemem?

dzis po przejchaniu dluzszego odcina ( na dworzu +22stopnie ) zauwazylem ze klima chodzila dobrze, przy 18st.na wyswietlaczu dmuchalo chlodna , a nie jak wczesniej gorace powietrze,

moze ktorys czujnik jest popsuty?




Witam,
poniewaz od kilku tygodni tak jak wiekszosc osob z forum mam problem ze swoim klimatronikiem,grzeje od max do 18st. na LOW leci chlodne powietrze bez klimy i zimne z klima ....
postanowilem zczytac Vagiem bledy i zrobic nastawy podstawowe.
Zczytujac napotkalem 1 raz gdzie wczesniej juz zczytywalem bledy klimy ale nie robilem nast.podst.na taki blad:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 820 043 L
Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1116
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 63351
1 Fault Found:
00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

usunalem blad, zczytalem jeszcze raz bledy bylo czysto, zrobilem basic settings grupa 01, potem znowu zczytalem bledy - nie pojawilo sie nic , nastepnie zrobilem nast.podst.zapisalem wszystko "SAVE".
Nie mialem narazie potrzeby nigdzie jechac wiec nie wiem czy to cos dalo,
Czy ktos moze spotkal sie wczesniej z takim problemem?

dzis po przejechaniu dluzszego odcinka ( na dworzu +22stopnie ) zauwazylem ze klima chodzila dobrze, przy 18st.na wyswietlaczu dmuchalo chlodnym , a nie jak wczesniej goract powietrzem,
moze ktorys czujnik jest popsuty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, sam jestem ciekaw o co chodzi z tym błędem.
U mnie pojawia się też co jakiś czas(po wymianie klimatronika) - raz na 24 stopnie w aucie jest zimno a raz gorąco... ;///


Edit:

Pobawiłem się chwilę w detektywa...

Wg google błąd 00710 wywodzi się od błędu 00727:
Więcej można przeczytać tutaj: http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00727.html
Wg tłumacza google to 00710 błąd potencjometru a 00727 to błąd silniczka(klapy- zwał jak zwał)

Przy czym u mnie nie grzeje/chłodzi w ogóle przedniej szyby(skrapla mi się na niej woda....)

Edytowane przez Horas91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00710

Silnik nastawczy klapy rozmrażania (V107).

Zablokowany lub bez napięcia.

Usterka w obwodzie elektrycznym.

Dolna wartość skrajna przekroczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...