Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd klimatyzacji 00710 - V107 V137


ciubas

Rekomendowane odpowiedzi

Drzwi pasażera mi się coś nie otwierają od zewnątrz, to zszedłęm z komputerem i okazało się, że coś nie halo z klimatyzacją (śmierdzi z niej pleśną ale to było ozonowane, tylko nie pomogło), w każdym bądź razie mam taki błąd:

Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 8T1 820 043 AB HW: 8T1 820 043 AB
Component: KLIMA 3 ZONEN H06 0150
Revision: C0000000 Serial number: 01150420091385
Coding: 34000000
Shop #: WSC 06325 000 00000
VCID: 71E3CB1DA8B23B1

1 Fault Found:
00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 139
Mileage: 201083 km
Time Indication: 0
Date: 2014.09.14
Time: 19:24:17

Freeze Frame:
Voltage: 14.30 V
Temperature: 23.0°C
Temperature: 17.0°C
Count: 11239
Count: 12256
Bin. Bits: 01000000
Bin. Bits: 10000011
Time: 255.00 s



Możecie mi pomóc i powiedzieć co z tym zrobić?

Z tego co rozumiem śmierdzenie to osobna sprawa a znalazłe w google to:

00710 - "To błąd silnika regulacyjnego pokrywy przestrzeni na nogi i odmrażania przedniej szyby. Inaczej pisząc klapa, która steruje strumieniem powietrza w górę (na szybę), lub w dół (na nogi). Jak będzie owa klapa się zacinać (np. przez zabrudzenie), to też w ów czas taki błąd Ci wywali. Szukaj w środku od strony pasażera tejże klapy (w konsoli oczywiście). "

Mogę się do tego dostać sam w jakiś prosty sposób, żeby to sprawdzić?

Edytowane przez wrclaguna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony kierowcy mozna dojsc do niego :) jakby co to mam taki na zbyciu

Wymontowanie i zamontowanie silnika nastawczego klapy rozmrażania -V107-


W tym samochodzie aktualnie wszystkie silniki nastawcze mają taką samą konstrukcję. Podczas nastaw podstawowych silniki nastawcze zostają przyporządkowane i wyuczone zgodnie z rozmieszczeniem w połączeniu szeregowym przewodów elektrycznych. Jeśli ta kolejność nie jest zgodna z zaleceniami, silniki nastawcze zostaną nieprawidłowo wyuczone i sterowanie klap będzie przez to niewłaściwe.

Wymontowanie

– Ustawić siedzenie kierowcy jak najdalej do tyłu.
– Wyłączyć zapłon.
– Wymontować schowek pod tablicą przyrządów po stronie kierowcy
– Wymontować nawiew w przestrzeni na nogi z lewej strony
– Wymontować moduł pedału przyspieszenia

– Oznaczyć wtyczkę -D- (w celu wykluczenia zamiany w przypadku jednoczesnego rozłączania kilku wtyczek).
– Odłączyć wtyczkę -D-.
– Wymontować śruby -C-.


W celu wymontowania śrub -C- można zastosować także klucz oczkowy z mechanizmem zapadkowym -T40083-.
– Poluzować wałek -A- (silnika nastawczego -B-) z dźwigni zwrotnej -E- i wymontować silnik nastawczy.

Zamontowanie

Zamontowanie następuje w odwrotnej kolejności. Należy przy tym zwrócić uwagę na następujące punkty.
– Sprawdzić położenie dźwigni zwrotnej -E- w prowadnicy na klimatyzatorze -F-, zwrócić przy tym uwagę na oba ograniczniki -G-.
– Umieścić wałek -A- (silnika nastawczego -B-) w dźwigni zwrotnej -E-.

Wskazówka
Silnik nastawczy nie ma ogranicznika, dlatego wałek -A- można umieścić w każdym położeniu w dźwigni zwrotnej -E-.
– Zamontować śruby -C-.
– Podłączyć wtyczkę -D-.
– Ułożyć wiązkę przewodów w taki sposób, aby nie stykała się ona z ruchomymi podzespołami (np. dźwignie).
– Wszystkie pozostałe, wymontowane części zamontować z powrotem w odwrotnej kolejności.
– Włączyć zapłon.
– Wykonać nastawy podstawowe i sprawdzanie działania elementów wykonawczych układu klimatyzacji


5uunavv2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek jesteś dla mnie bogiem A4, niestety ja przy wymianie tylnej żarówki bałem się, że wciskając zaczepy od reflektora coś połamię - podjadę z tym do mechanika po prost. Ile taki silniczek kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też zrobię, dziękuję Ci za pomoc - tylko powiedz, tak samo to sprawdzam jak bym chciał go wymienić, tak?

Edytowane przez ciubas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, bardzo Ci dziękuję za pomoc!


Napisałem do Ciebie na pw w sprawie silniczka.


Silnieczek wymieniony, temat można zamknąć problem rozwiązany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...