Duro 0 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Witam! Zapala mi się kontrolka ładowania i chciałbym zeby ktoś jak może opisał jak wyjmuję sie alternator. Dzieki za wszystkie info. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoncjo 0 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Najpierw posprawdzaj wszystko bez jego wyjmowania.... można sporo pomierzyć. Na początek napięcie na pracującym silniku, potem napiecie na kabelku wzbudzenia.... . Może po prostu padł regulator. Można to posprawdzać bez wyciągania alternatora. Pisz co wyszło z pomiarów. Z wyciąganiem póki co wstrzymaj się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duro 0 Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 ...jest tak ze jak troche auto postoi i jak go odpale to kontrolka gasnie ale zapala sie po przejechaniu kolo 2 km i po zmierzeniu nie ma wcale ladowania:(Co to moze byc? Regulator mozna wymienic bez wyjmowania alternatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoncjo 0 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 A patrzyłeś napięcie na kabelku dochodzącym do regulatora ?? Wzorcowo powinno być koło 12V przy włączonym zapłonie. Może po prostu szczotki się kończą. Możesz spokojnie wyjąć regulator nie wyciągając całego alternatora . Zdejmujesz plastikową obudowę i masz dostęp. Tylko jak będziesz go wyciągał to odepnij klemę. Tylko napisz co i jak, może przyda się komuś. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się