Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VCDS pomocy


pavvel89

Rekomendowane odpowiedzi

to niestety juz przerabialem, musze zrobic bloki pomiarowe a nie wiem ktore i gdzie ;/

ps.

dodam ze sytuacja dotyczy byledu 17700 termostat- otwarty obwod, po kasowaniu tego bledu , blad powraca wciaz...

Edytowane przez pavvel89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj w blokach pomiarowych F265

Masz termostat elektromagnetyczny i nie działa jak trzeba ( charakterystyka termostatu sterowanego cewka elektromagnetyczna- przerwa w obwodzie)

Do wymiany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harry19 dokladnie tak, chwile cieplem powieje i zaraz sie robi zimno ;// a co do termostatu to mamy jakis numer katalogowy, da sie go naprawiac czy calkowita wymiana, jaki koszt :) ktos wie?


wrclaguna nie udalo mi sie znalesc tego bloku pomiarowego F265


Bylem u mechanika ktory opiekuje sie moim autem i stwierdzil ze male szanse ze to termostat bo obie rurki pod maska sa gorace , bardziej obstawia nagrzewnice ? co w na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harry19 dokladnie tak, chwile cieplem powieje i zaraz sie robi zimno ;// a co do termostatu to mamy jakis numer katalogowy, da sie go naprawiac czy calkowita wymiana, jaki koszt :) ktos wie?

wrclaguna nie udalo mi sie znalesc tego bloku pomiarowego F265

Bylem u mechanika ktory opiekuje sie moim autem i stwierdzil ze male szanse ze to termostat bo obie rurki pod maska sa gorace , bardziej obstawia nagrzewnice ? co w na to?

zrób tak

jedź samochodem i włącz nawiew , podczas jazdy powinno ciepło grzać i na postoju też , jeżeli na postoju spada temp i jest zimno to na 100 % termostat good bye

a koszt termostatu 30zł lub 40zł wahler , ori 100zł do 130zł , ja osobiście mam wahlera i jest okej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety Harry, ale z tego co widzę w profilu Kolegi to ma silnik ALT, a do tego silnika termostat ori w ASO to koszt ok. 370zł - 400zł. Taka cena prznajmniej obowiązywała około 1,5roku temu; kwestia telefonu do ASO i sprawdzenia ile kosztuje teraz.

pavvel89 pytanko do Ciebie, a mianowicie co się dzieje ze wskaźnikiem temperatury cieczy chłodzącej? Może zwyczajnie masz zapowietrzony układ?

Jak mialem zapowietrzony układ to miałem objawy takie, że dmuchało ciepłem w kabinie dopiero jak silnik wchodził na obroty; na obrotach biegu jałowego dmuchało zimnym. Z tego co wiem to ALT powinien odpowietrzyć się sam i u mnie tak się stało.

Jak miałem zepsuty termostat to auto na posotoju się normalnie nagrzewało, wskazówka od temperatury szła do góry itd. Jeżdżąc po mieście czyli ciągłe ruszanie, silnik pod obciążeniem temperatura była jak należy, natomiast zwiększając prędkość czyli trochę szybciej po obwodnicy czy też wyjazd za miasto i wskazówka schodziła do niewiele ponad 50 stopni. Po wymianie termostatu wszystko ustąpiło. Tak jak pisze Harry dostęp jest h.jowy bo pod kolektorem dolotowym i albo musisz mieć malutkie chińskie raczki (i tu będzie ciężko) albo żeby było CI wygodniej to musisz odkręcić kolektor dolotowy ewentualnie alternator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec : .. yyy temperatura w normalny sposob osiaga swoje 90C w rzeczywistosci 100(pare) prawidlowa wartosc w kazdym badz razie.

Dajac nawiew chwile wieje cieplem ciezko ogarnac czy jest to 5minut czy 10 , roznie bywa , potem zaczyna letnie powietrze dmuchac - wrecz zimne ;/

Czy mam zapowietrzony uklad? NIE WIEM :P

Dzis zauwazylem, ze jak daje nawiew na gorny(szyby) to wieje letnim powietrzem, jak daje gorny i srodkowy - jest ciut cieplej, jak daje sam srodkowy to wieje cieplem !

Kto ogarnie temat :D stawiam BRO !

Termostat w ASO tylko 460zł ;) mozna gdzies kupic taniej??

Edytowane przez pavvel89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...