Lukasz1988 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Witam. Potrzebuje, żeby ktoś wskazał mi kierunek szukania problemu. Zrobiłem wstępnie jakieś logi, jak źle to zrobię nowe. Problem polega na tym, że samochód coraz ciężej odpala możliwe, że przez pominięte zaworki zwrotne na powrocie paliwa? Stracił dużo mocy, dużo głośniej chodzi, trochę jak by klekocze, no i zaczął spalać z 2 l więcej. Nie chce od razu oddawać do mechanika, bo w okolicy są sami partacze, jedno naprawiają, a pięć innych rzeczy psuja, wymienia wszystko po kolei i zapłacę 15 tys za wymianę dobrych rzeczy, a problem będzie nadal. Już to przerabiałem z innym samochodem. Większość rzeczy robię sam, bo lubię sobie pogrzebać. Turbo było czyszczone bo łopatki się wieszały, EGR też jest wypucowany. Ostatnio starłem się nawet z wymiana termostatu pod rozrządem. Jedyna widoczna usterka to cieknący gdzieś pod spodem olej. Jeszcze nie znalazłem skąd leci. Z góry dzięki za pomoc. http://drew.home.pl/logs/log-000.pdf http://drew.home.pl/logs/log-003.pdf http://drew.home.pl/logs/log-004.pdf http://drew.home.pl/logs/log-011.pdf http://drew.home.pl/logs/log-013-014.pdf
slawinio Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Kolego kiedy zmieniany był rozrząd? Masz bardzo późny kat wtrysku. Przyspiesz go w okolice 1atdc.
Lukasz1988 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) zostało jeszcze z 60 tys do następnej wymiany, a czasowo to minęło ponad 4 lata. Rozumiem, że zamiast 3,4 ma być 1? W ten sposób? http://a6forum.pl/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html Po zmianie: Edytowane 19 Października 2014 przez Lukasz1988
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się