Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów, 2,5 tdi 180 km


Lukasz1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuje, żeby ktoś wskazał mi kierunek szukania problemu.

Zrobiłem wstępnie jakieś logi, jak źle to zrobię nowe.

Problem polega na tym, że samochód coraz ciężej odpala możliwe, że przez pominięte zaworki zwrotne na powrocie paliwa? Stracił dużo mocy, dużo głośniej chodzi, trochę jak by klekocze, no i zaczął spalać z 2 l więcej.

Nie chce od razu oddawać do mechanika, bo w okolicy są sami partacze, jedno naprawiają, a pięć innych rzeczy psuja, wymienia wszystko po kolei i zapłacę 15 tys za wymianę dobrych rzeczy, a problem będzie nadal. Już to przerabiałem z innym samochodem.

Większość rzeczy robię sam, bo lubię sobie pogrzebać. Turbo było czyszczone bo łopatki się wieszały, EGR też jest wypucowany. Ostatnio starłem się nawet z wymiana termostatu pod rozrządem.

Jedyna widoczna usterka to cieknący gdzieś pod spodem olej. Jeszcze nie znalazłem skąd leci.

Z góry dzięki za pomoc.

http://drew.home.pl/logs/log-000.pdf

http://drew.home.pl/logs/log-003.pdf

http://drew.home.pl/logs/log-004.pdf

http://drew.home.pl/logs/log-011.pdf

http://drew.home.pl/logs/log-013-014.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostało jeszcze z 60 tys do następnej wymiany, a czasowo to minęło ponad 4 lata.

Rozumiem, że zamiast 3,4 ma być 1?

psy6iczx.jpg

W ten sposób?

http://a6forum.pl/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html

Po zmianie:

004.l.jpg

Edytowane przez Lukasz1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...