Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5 ADR]koniec wspomagania


eurotrack

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczow

Swoja audi zakupilem pol roku temu, miala wg. Wlasciciela pompe wspomagania do wymiany, zwlekalem z tym i pojawil sie problem.

Pompa wyla odkad posiadam moja audi, jednak dzis rano jadac na uczelnie wyla niesamowicie glosno, ale wspomaganie bylo, nie mialem czasu nawet zagladac pod maske wiec tak pojechalem, gdy wrocilem z uczelni, odpalam auto, pompa przez chwile zawyla i nagle cisza jak makiem zasial, i wspomagania brak, wychodze z samochodu a od strony kierowcy, pod lampa, na ziemi pelno plynu, czerwonego z brazowa piana, okazalo sie ze wylecial jakis waz idacy ze zbiorniczka do chlodnicy oleju chyba, jest on na zacisk i konczy sie dluga metalowa rurka, i caly plyn z niego wyciekl, nie wiem czy to jest chlodnica oleju, tak mi sie tylko wydaje, pytam was znawcow bo dopiero poznaje to auto, i drugie pytanie to co spowodowalo takie cisnienie ze ten waz wyjebal z tej 'chlodnicy'? Czekam na pomoc, z gory dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu opaska była słabo zaciśnięta i wąż się zsunął. Jeśli jeździłeś bez płynu to pompa pewnie i tak już zatarta. Powinno wystarczyć założenie dobrej pompy, dobre zamocowanie tych węży i wlanie nowego płynu zielonego. Chyba że masz maglownicę zużytą ale to już inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...