Skocz do zawartości

eurotrack

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eurotrack

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Malbork

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia eurotrack

0

Reputacja

  1. dzieki wielkie, o ile sie nie myle webasto to ogrzewanie postojowe, a moj ojciec tego nie ma, wyglada jakby bylo ale wyciagniete
  2. witam pytanie troche z innej beczki, ojciec w b6 koło zbiorniczka wspomagania ma dosc duze puste miejsce, na 100% cos tam powinno być, moze w innych wersjach, szukam w necie i znalezc nie moge.. jest to taka kwadratowa metalowa obudowa z dziurka na dole, ktoś wie? w googlach sa zasloniete obudowa te miejsca
  3. Witam kupiłem maglownice do mojej audi, stara zaczela lać, okazalo sie ze sprzedajacy zrobił mnie w c... i maglownica ma wyrwany jeden uchwyt, na to ze moj mechanik jest w miare porządnym mechanikiem, mi tego nie zalozyl, audi stoi bez maglownicy, maglownica z rozwalonym uchwytem na tylnej kanapie orientujecie sie czy mozna taki uchwyt zalatwic? bo oczywiscie kontakt ze sprzedajacym zniknal Nikt nie ma pomysłu? Dodam ze jest to uchwyt przy kolumnie, moze da sie jakos przelozyc czy cokolwiek Da sie to zrobić. Temat do zamkniecia.
  4. Jak zdejmiesz pasek to nie bedziesz miał ładowania, bo alternator stanie, proste, pztm taki objaw mialem ja gdy maglownica zaczela padac, pompa raczej caly czas by wyla, nie na raty, ale posprawdzaj jeszcze, wejdz pod fure, sprawdz czy magiel sie minimalnie chociaz nie poci, sprawdz tez jak zaczyna wyc poziom plynu w zbiorniczku, oraz czy sie pieni, raczej wiecej opcji nie ma, ja i tak stawiam na magiel z racji tego iz sam tak mialem, i pierw nie bylo wycieku!
  5. lukaszu, masz racje, moj blad, wczoraj ten pasek wymienialem, i jest on po prostu zbyt krotki, najprawdopodobniej zostal podmieniony doslownie wzynal sie w rowki alternatora
  6. fajne autko, i moj kolorek, chyba skuszę sie na takie obwodki szyb
  7. Witam, odświeżam temat ponieważ uporałem sie z wspomaganiem. nowa pompa jest dobra, mechanik ktory mi ja zakladal za mocno naciagnal pasek przez co pompa miala za ciezko, stad jej wycie, pasek sie powoli posypal, zrobil sie luzniejszy i pompa przestala wyc, przez to rolka alternatora popiskuje i musze wymienic wraz z paskiem, moze komus ta informacja sie przyda, sprawdzajcie jak jest naciagniety pasek po wymianie, czy nie za mocno.
  8. ja dalej jestem na tym etapie, brak pieniazkow i czasu, lecz teraz na zimnym silniku pompe ledwo slychac i wspomaganie chodzi leciutkk,gdy im mocniej sie nagrzewa tym gorzej chodzi wspomaganie i pompa wyje, z tym ze wspomaganie mi sie nie wylacza, u ciebiebardziej wyglada mi na zapowietrzenie ukladu moze maly edit i rady? w poniedzialek jade po uzywana ori pompe, na ta chwile wspomaganie jest, na zimnym silniku slabo wyje, gdy juz sie rozgrzeje to rzezi niemilosiernie, az obroty spadaja i wpomaganie ciezej chodzi, chociaz dalej jest, pompe kupuje wraz z przewodem od maglownicy, (tym zakreconym na koncu) zauwazylem ze jest on lekko spocony przy obydwu koncach, nie cieknie, ale jednak spocone jest. jezeli to nie bedzie to to chyba magiel?
  9. sam sprawdz pod maską. pompa znajduje sie na samym dole, po prawej stronie, jak patrzysz na silnik. w 95 o ile sie nie myle sa te 'długie' pompy
  10. zamiennik za 200zł, ale nie mozliwe zeby była zła, jest to samo jak z oryginalna wydaje mi sie ze cos jest gdzies zapchane, bo wczesniej kolo chlodnicy oleju wyleciał mi przewód co jest laczony 2 cybantami, bo robily sie wlasnie takie objawy ze tracilem wspomaganie na wolnych, a jak silnik jest zimny to pompe ledwo slychac i wspomaganie chodzi M.Arrkadiusz ten zaworek zwrotny jest przy maglownicy, trzyma on wąż (od powrotu?) reki sobie obciać nie dam ze to on jest winowajcą ktoś pomoże ?
  11. Kiera lekko sie kreci caly czas, jak silnik sie rozgrzeje to trace wspomaganie calgowicie na jalowym, dopiero jak dodam gazu to jest
  12. Dodam ze jak jest zimna tak jak teraz -3 stopnie to wspomaganie jest a pompa nie wyje, moze troszeczke tylko cichutko, ona sie zachowuje jakby jej ciezko bylo, moze jakis waz jest zagiety, albo w srodku zajeba... No sam juz nie wiem pierdolca mozna dostac z tym wspomaganiem -.-
  13. Witam wymieniłem pompe wspomagania w audi a4 b5, i wyje tak samo jak stara, momentami blokuje kierownice, czasami na wolnych nie ma wgl. wspomagania, płyn w zbiorniczku stoi, układ odpowietrzany 3 razy, cały układ płukany 2 razy płynem FEBI zielonym (80zł) nie wiem co to moze byc, juz mnie to męczy, tak sie nie da jezdzic. czekam na odpowiedz. pozdrawiam może to być ten zawór zwrotny?
  14. Dzieki za film, tez go znalazlem, jedyny problem to wlasnie demontaz, jutro jade do mechanika zeby mi go zdjeli, i mam nadzieje ze w Malborku kupie gdzies szczotki, bo stawiam na to, tuleje pewnie tez bo mialem takie objawy ze raz krecila dluzej raz strzal
×
×
  • Dodaj nową pozycję...