wesz82

Pasjonat
  • Zawartość

    3544
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O wesz82

  • Urodziny 11.12.1982

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Pawłowski
  • Lokalizacja
    Dębno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1472 wyświetleń profilu
  1. Skoro sztywne z 1z podejdzis to 1,8t 5 gang to i caly komplet podejdzie bo roznica w wysokosci obu zestawow jest ok 1mm
  2. Tak tez myslalem. Nie wie i nie rusza to chodz dobrze zrobil. Zastanawia mnie tylko jam mozna bez kompa bawic sie w robote pompy. Dobra dawka starzy majstry na sluch robili sam bylem swiadkiem ze bez kompa potrafia ustawic ale kat no musi ustawic. Kul kabelek i tak bo kosztuje grosze a sam polapiesz podstawowe sprawy na przyszlosc jak znalazl. Daj znac co powie ogarniety mechanik.
  3. Mechanik cos tam uslyszal ale nie bardzo ma sie to w realu. Fakt pompa ma przestawiacz kata ale on pracuje jak pompa pracuje. Zapytaj mistrza skad dokladnie cieklo.niech Ci pokarze palcem. Oj nie tacy sie trafiaja zawodowcy.
  4. Ok skoro na piascie jest 0,01 nie wiecej to szukaj dobrych tarcz lub zmien na wieksze hamulce.
  5. Dokladnie trzeba kolem dwumasowym poruszyc az zrobi nam sie dostep. Jak ktos ma sztywne kolo to dostep od reki. Tak najpewniej poznasz tez czy masz kolo czy dm.
  6. A jak ma chodzic jego samochod skoro on sam jego robil Cieklo gora czy dolem??? Zawsze bedzie splywac dolem bo do gory nie poleci. Co robil dokladnie mechanik przy pompie?? Wyjal ja i zrobil ja na stole??? O jakich wezykach piszesz??? Weze zdechly bo ropa im pomogla wiec to nic takiego. Jak mechanim ma kompa to niech wejdzie w bass seting i sprawdzi kat powinno byc ok 54. Do tego dawka paliwa jaka jest??? Jak on Ci powie ze on nie wie o czym mowisz to zabieraj grata z tamtad bo jak on na oko pompe ustawia to albo zjadl na tym zeby i zna sie s co watpie albo jest glupi i robi to na pale. Poszukaj kogos w swoim rejonie z klubu ewentualnie podjedz kawalek i na pewno ktos z chlopakow sprawdzi to jak nie to drugi mechanik lub sam kup kabelek jak masz laptoka to pomozemy Ci to ogarnac przeto to vp a nie statek kosmiczny
  7. Mysle ze zamiast bawic sie w wynalazki typu nawiercane nacinane ogolem nasrane i wydawac kupe kasy powinienes kupic czyjnik zegarowy z lapa i zmierzyc bicie piast... Wydasz kupe kasy a okaze sie ze piasta krzywa i wszystko w kosz....
  8. Mozesz ocenic jak tylko wyglada stan gladzi cylindra. Sluchaj jak mechanik zrzucil glowice to podjedz do niego i jak nie spuscil oleju popros go by to zrobil,nastepnie postawcie pod miche naczynie i nalejcie do kazdego z cylindrow nafty tak by zakryc tlok. Tylko poczekaj z 2h po tym jak spuscisz olej i nalej nafty dokladnie patrzac ile wlales jej na wszystkie cylindry. Wazne by scieklo tyle samo nafty ile wlales. Nafta nie wyparowuje a ma wlasciwosci czyszczace wiec nagar z pierscieni wypluka i na pewno nie zrobi nic zlego. Jak mechanik starej daty i zna sie to powinien sam to zrobic ale wiadomo jak to jest...
  9. Pusc fote jak masz podłączony. Dałes ciała zamieniejac wezyki
  10. Kup serwo wraz ze srubami tymi dlugimi co wkrecasz w otwory w pomie i powoli dasz rady. Patrz by bylo malo pordzewiale na tych duzych srubach.
  11. Syczy ale wiesz czy tyle powinno byc?? Slyszysz syczenie ale nie wiesz jakie jest podcisnienie Ja bym kupil 2 komorowe i zapakowal je
  12. Cena dobra b dobra jak za pomalowane prochem.
  13. Pierscienie se pracuja a jak zapieczone to nie robia tego i olej leci prosciej sie nie da.
  14. Wpisz w szukajke upgrade hamulcow naszych a4 i ostatnie 3 strony jest napisane czym rozni sie 320 od 345 i jakich zaciskow szukac pod to i pod to. Linku nie podam z samymi zaciskami bo ponoc ostatnio jest deficyt na nie. Gdzies mam nr do goscia co mi pogonil to podam ci i sobie drydnissz jak juz obczaisz czego szukac.