Jump to content

wesz82

Pasjonat
  • Content Count

    4,546
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

62

About wesz82

Informacje

  • First name
    Pawłowski
  • Location
    Dębno

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVG
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

2,709 profile views
  1. Wymontuj swój rozkręc go i przesmaruj. Gdzieś na forum jest pokazane co z czym więc będzie łatwiej..
  2. Jak kręci a nie łapie to albo powietrze tj odkrec kazda z nakretek od wtrysku rzuć szmatę na to i kręc tak x 4. Może odpieles kostkę od pompy lub przerwał się jakiś kabel???? Odp hebla nie ma nic do odpalania.
  3. wesz82

    Audi a4 b6 1.8T

    Ciekaw jestem jak się to skończyło...
  4. U mnie ciągle nie dogrzany A co z tym idzie nie palowany ale jak się dogrzeje to trza mu dac. Masz rację w aeb turbo świeciło noca jak piec hutniczy.
  5. Nie wiem jak to jest w pb ale ja już mam od ok roku i dalej błyszczy się jak psu
  6. Sprawdź wentylator ten mały na krótko czy działa jak nie to do wymiany. Co do temp to może być zapowietrzony układ po wymianie termostatu. Wcześniej tj przed wymiana termostatu tez tak było???
  7. Jeżeli jest na duży rostaw śrub do jarzma to podejdzie. Musisz liczyć się z tym że każda inna niż ta z s4b5 i passata w8(tutaj musisz zmienić piasty)będzie odbiegala od et i wysokością od ori. Jak masz 6 biegów to raczej masz już duży wieloklin w tym celu sprawdź jaka jest śruba mocujaca przegub?? Jak chcesz zakładać 345 dobra opcja tj tansza jest kupno adaptera pod to. Tutaj lepek to sprzedaje. Nie reklamuje bo nawet nie znam go ale dodając wychodzi taniej i mniej zabawy z tym..
  8. Na długo styknie zbiornik??
  9. To też jakieś rozwiązanie. Sęk w tym że gościu zapedzil sie z cena albo ze stanem bo nie odbiera już tel Thx
  10. Po pierwsze musisz się liczyć z tym że dziś są takie czasy że ludzie nie są ważni,ważny jest hajs.. Co z tym idzie zapewne części które są dane są słabej jakości więc nie będą kręcimy się tak jak ori. Miałem ten sam problem co Ty.. Dałem turbo do roboty na hybryde. Wcześniej 1.5tys już było czuć but po tym co zrobili 2.2tys.porazka. Dzwonię do majstra on radzi bym wkrecil zderzak o 1 obrót i dał znać. Tak tez zrobiłem.nic to nie wnioslo. Dzwonię to tunera. Jego rada o wejdź w 11bs i ustaw ciśnienie jak największe właśnie zderzakiem. Nic zrobiłem niby lepiej ale dziura taka że zjadł bym kanapkę nim to kopnie na 4 biegu. Oddałem turbo do gościa na zmianę mniejszego wirnika. Po czym nie jest to tak jak było ori awx ale jest w miarę. Masz dwie możliwości. Oddać to niech poprawiają albo walcz sam. Może pomóc Ci podlanie paliwem ale tylko do pewnego stopnia.czyli trza napisać program to może pomóc o ile masz serię.
  11. Jak robi się regenerację to dementuje się turbo czyści i maluje bezbarwnym. Tak bynajmniej robią to firmy co robią to dobrze. Mógł ktoś zdemontować turbo i wsadzić sam koras.
  12. Wewnętrzne sprawdź. Przy okazji jak je odkręcisz od flanszy to luz na skrzyni.
  13. wesz82

    Zbieżność A4 B5

    Jaki masz profil na zimie i jaki na lecie???
  14. wesz82

    Zbieżność A4 B5

    Dzieje się tak tylko na zimowych??? U mnie też jest różnica na balonie 55 A profilu 45.
×
×
  • Create New...