Jump to content

wesz82

Pasjonat
  • Content Count

    4,605
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

64

About wesz82

Informacje

  • First name
    Pawłowski
  • Location
    Dębno

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVG
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

2,824 profile views
  1. Jak zwrota żeliwne to walić młotem i lać wd musi poddać się. Gorzej jak alu. Mogło być gorzej np w Sharanie śruba wchodzi w gwint i pęka często wtedy tylko ratunek wiertarka.
  2. Liczy się twardość kolor bez znaczenia.
  3. wesz82

    Sensor oil

    Szukaj. Czujnik może mieć już dość lub kable są przerwane. Ja bym wpierw może zajrzał pod maskę i sprawdził stan oleju bo jak pokazuje czujnik to nie wiadomo czy oliwy jest.
  4. Powinno być podobnie jak przed wymiana. Może źle dobrali wysprzeglik a może dalej jest powietrze w układzie lub wina leży po stronie pompki.
  5. Ta zamiast napisać mało potrzebne do diagnozy s liny trza wpisać silnik będzie łatwiej.. Podejrzewam nieszczelność w dolocie bo pewnie auto z doładowaniem. Poszukaj tu na temat nieszczelności w swoim modelu.
  6. wesz82

    Biegi nie wchodzą

    Myślę że nie będzie ta tarcza posklejana. Musisz znaleźć przyczynę przygasania tych kontrolek. Może któraś masa nie styka lub któryś kabel jest przerwany. Najlepiej byłoby podpiąć kabelek i sprawdzić co wyskakuje. Gdzieś ty kolega Kowi wrzucił vcdsa lita i działa bez problemów. Pedal sprzęgła odbija normalnie??? Zobacz czy jak wbijasz bieg na zgaszonym aucie to auto będzie chciało pojechać tylko zrób to ostroznie. Poducha silnika nie będzie tym problemem lecz pewnie to że silnik nie łapie od razu na wszystkie cylindry. Może być pier**la typu jakiś czujnik itp albo sama pompa lub motorówka w złym stanie ale to tylko gdybanie.
  7. Jak nie sprawdzisz jaki jest pobór w aucie na uspieniu to można sobie pisać cuda.. Miernik w rękę i do dzieła.
  8. Robiłem coś takiego że wyciągnąłem cały ten zaworek i rozwiercalem kryze tak by bylo wieksze cisnienie ale niestety nic to nie dalo i wspomaganie zanikalo totalnie po czym powracalo.
  9. U mnie problemem okazał się zaworek w pompie paliwa,bezszczelny nie trzymał paliwa w układzie i z rana były cyrki przed i po odpaleniu. Wystarczyło założyć zwykły zwrotny zaworek że sklepu na powrocie i wsio było dobrze. Możesz na próbę zrobi to pod maska gdyż ja zrobiłem to w baku.
  10. Tak tylko licz się z dolewka płynu do układu.
  11. Co rozumiesz przez słowo zawór???
  12. Witam. Proszę powiedzieć czy jest czym się przejmować odnosnie napedu pompy w silniku CFGB?? Jest to 2.0 tdi 125 Kw na CR rok 2012. Pzdr
  13. Zdejmij obudowę i odlacz czujki powinno być dobrze wtedy.
  14. Nie będzie tragedii. Kiedyś po rozrzadzie miałem 57 a po paru latach wyszło 34. Silnik będzie twardziej pracował. Ustaw na 55 i zostaw.
×
×
  • Create New...