Jump to content

marcindlug

Pasjonat
  • Content Count

    556
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About marcindlug

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1995
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ni ma sensu isc w EMU skoro mozesz zrobic konwersje na me7.5
  2. marcindlug

    [AEB] Zawór N75

    jak naciągniesz wężyki 4.5mm na króćce to nie będzie problemow
  3. marcindlug

    [AEB] Zawór N75

    beda pasowaly, wtyczka tez. przy montazu pamietaj o odpowiedniej orientacji zaworu - jesli mnie pamiec nie myli J montowany jest odwrotnie w stosunku do seryjnego.
  4. No ale grube korby z AGU po zjechaniu trochę mięcha wejdą - chyba że to co piszą ma się nijak do rzeczywistości. obym sie mylil ale na wale ALH to i tak tego nie poskladasz bez korb na zamowienie - przy wykorbieniu 100mm i zachowaniu seryjnych korbowodow nie znajdziesz tlokow na tyle niskich zeby to zlozyc
  5. Blok będzie podebrany, bo przy tym wale faktycznie miejsca bez zebrania materiału by nie było (z tego co zawarte jest w bazie nt. podwyższania mocy w 1.8t). Kwestia tylko, że chciałbym raczej zrobić rozwiert i nowe honowanie - miałbym pewność co do bloku. Przy założeniu że wziąłbym kute korby na sworzniu 20mm to jest jakikolwiek tłok, który by pasował p&p? Jakiś 81,5-82,5? Zresztą, tłok mógłby mieć każdy wymiar między 81,5 a 82,5 bo blok zostanie pod ten tłok zrobiony, nie byłoby tutaj żadnego problemu. Wtedy jakieś tylko porządne pierścienie pod to i by hulało. Ostatecznie mógłbym iść w 83-83,5 z przekładką wzmacniającą - zależy mi tylko aby znaleźć jakiś seryjny tłok, który by pasował - nie widzi mi się do auta na ośce z mocą 250 kupować kucizny. pod seryjne rozmiary cylindra to np tlok z aeb czy bam (wydaje mi sie ze ma sworzen 20mm). pod 82.5 to wczesne tfsi a pod 83 to juz tylko kucizna chyba zostaje. ty wez to pomierz bo obstawiam ze nie jest tak rozowo jak Ci sie wydaje. nie widzialem nigdy strokera na bloku 06a i wale alh. zawsze byl to longblock wlasnie z alh.
  6. jesli nie ruszasz srednicy a jedynie wykorbienie to zostaw swoje tloki i kup krotsze korby, druga opcja to typowo tloki pod strokera czyli kucizna. nie zwrocilem uwagi na to ze wal ALH. tutaj masz wykorbienie 100mm wiec nie masz wyjscia i musisz zmienic korby wiec tloki mozesz zostawic swoje. pytanie tylko czy bedziesz mial wystarczajaca ilosc miejsca zeby wal alh obrocil sie w bloku avj
  7. to zalezy jak bardzo chcesz ingerowac w konstrukcje auta. jak dobrze poszukasz to znajdziesz w internetach projekt 2.2t w budzie b5
  8. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/
  9. bylo wielokrotnie, jest odpowiedni temat. uwazasz ze Twoje auto jest tak wyjatkowe ze kolejny raz trzeba pytac o to samo?
  10. marcindlug

    1.8 t 180/150km

    180KM ma dokladnie ten sam osprzet co 150KM. niestety ale 230KM jest nie do zrobienia bez powazniejszych inwestycji
  11. Znajomemu zafundowalismy na wesele malo znany zespol "bajer full" Bylo mega fajnie ale to ile oni sobie licza za granie pomine milczeniem...
  12. cos tam sie dzieje. niestety kase ktora moglbym pakowac w auto musze wydawac na leczenie :/ w tym roku na bank beda jakies zmiany + troche wiecej mocy
  13. AWX bez zadnych kewlarow da rade bez najmniejszego problemu
  14. ja czytam ale dalej jestem niesmialy
×
×
  • Create New...