Skocz do zawartości

Kamel34

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamel34

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Zawiercie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

740 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kamel34

2

Reputacja

  1. U mnie w AVJ jest 281 tyś i nie ma żadnych problemów. Jak ktoś dba o motor (regularne serwisy, studzenie turbo itd.) to te silniki zniosą sporo. BTW. Obawiałbym się tylko tej wymiany oleju co 8LAT :D:D
  2. Po prostu, któraś szklanka po płukance wypuściła olej i stukała. Skoro problem ustąpił i nie wróci to nie masz się co martwić. Jeśli będzie pukać na zimnym to szklanki do przeglądu i wymiany.
  3. Kamel34

    Geometria 3D

    Potrzebuje solidnego warsztatu, który ogarnie geometrie w moim B6. Chodzi o ustawienie przodu i tyłu po sporym serwisie zawieszenia
  4. Tu masz taką ładną rozpiskę co do tulei Rear Subframe:2 - 8E0-505-145-AR (2x)3 - 8E0-505-145-AP (2x)4 - 8E0-599-257-K (2x) Upper Control Arm14 - 8E0-501-541-S (4x) Lower Control Arm11 - 8E0-505-185-N (2x)15 - 8E0-505-279-J (2x) 16 - 8E0-505-171-J (2x) Other10 - 8E0-505-203-D (2x) (knuckle bushing)12 - 8E0-501-529-P (2x) (tie rod assembly)
  5. Przerabiał ktoś temat pro kita z Avanta TDI do Sedana 1.8T (inne klasy wagowe) ? Jak to wpływa na komfort i prowadzenie pojazdu ? Chodzi o same springi bo mam do kupienia w dobrej kasie
  6. Skręć na max w dół i powinna sprężyna być już luźna.
  7. Cześć, szykuje się u mnie gruntowny remont tylnego zawieszenia. Zastanawiam się nad zmianą dolnych tulei tylnej zwrotnicy na poliuretanowe. Czy taki zabieg ma sens przy reszcie elementów gumowych ? Zawias jaki będzie montowany to tuleje LEMFORDERA + Amory TRW 1BV + Spreżyny Eibach -30.
  8. Ja też radziłbym zrzucić głowice, roboty nie jest dużo a dowiesz się na pewno dużo więcej.
  9. Siema. Gratulacje zakupu, ale zanim piszesz posty popatrz trochę na forum. Jest jeden duży temat gdzie opisane są zalecane oleje do 1.8T i tam, jak poczytasz trochę, to dobierzesz sobie odpowiednią oliwę. Jeśli nie masz jeszcze kabla+VAG to jak najszybciej się w niego wyposaż (może być nawet china za kilkanascie złotych/program znajdziesz na forum). Potem warto zlogować podstawowe kanały, masz dział na forum gdzie jak wrzucisz logi to ktoś mądry może zerknąć i się dowiesz już dość sporo. Jak nie były wymieniane świece/albo nie wiesz czy były to warto to zrobić. Możesz sprawdzić też szczelność dolotu bo po tych "paru" latach lubią być jakieś nieszczelności.
  10. Pozdrawiam kolegę z którym jechałem dzisiaj na DTŚ w stronę Katowic :-) ładny kombiaczek i daje rade :-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  11. Ja rozumie wiedza taka jest droga, ale ludzie nie wiedzą już ile brać
  12. Masz kata ? Wszystko dobrze poskręcane ? Znajomy miał podobny dźwięk okazało się, że osłona termiczna wpadała w rezonans.
  13. Zaryłeś o coś przy wyjeździe? Bo tak sprawdzałeś spód auta ? Butelka mi się zaplątała w osłonie silnika centralnie na środku Odpadła dopiero pod domem
  14. Dzięki wielkie Było bardzo pozytywnie, Ravu zostaliśmy do końca
×
×
  • Dodaj nową pozycję...