HatefulEvil

Pasjonat
  • Zawartość

    386
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O HatefulEvil

    Informacje

    • Imię
      Tomek
    • Lokalizacja
      Śląskie/Dziki zachód

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AVJ
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. HatefulEvil

      Generalnie cisnąłem gazownika, żeby ustawił mi na bogato, bo wcześniej cały czas było, że za ubogo to wolałem w tą stronę. Gadał, że coś mam z autem skoro on robi mapy i "jest spoko" a po czasie się pieprzy. Że z kabelkami coś to wiem, ale nie mam pomysłu jak to ugryźć. Wiązka przy wtryskach faktycznie słabo wygląda, ale to już raczej na gazie się dzieje, więc wtedy wtryski i wiązka z beny nie mają żadnego wpływu?
    2. HatefulEvil

      Delikatna przerwa, ale miałem urlop nie udało mi się z ogarnizować czasu na logi i wyszło jak wyszło. Generalnie zaraz po ostatnim poście miałem trasę 1000km i żaden błąd nie wyskoczył... ale ostatnio znowu świruje: 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1127 - 002 - System too Rich - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent - MIL ON 16672 - Fuel Injector #10 (N300) P0288 - 001 - Short to Ground 16672 - Fuel Injector #10 (N300) P0288 - 001 - Short to Ground Od zwarcia szarpie i miga kontrolka check engine. W momencie szarpania jak z gazu przełączę na bene to problem raczej ustępuje - ciężko wyczuć bo to dość nie stałe zjawisko jest - z reguł na nie do końca ostudzonym silniku zaraz po przełączeniu się na gaz. Logi wyglądają następująco: 115-118 bena 3-22 bena 2-33 bena, gaz
    3. Zobacz ofertę Pudsufitka szara pod szyberdach avant polift Komplet ze słupkami daszkami lampkami itp itd Zdjęcie podglądowe. Jeśli znajdzie się potencjalny nabywca to pozbieram walające się po chacie części i zrobię zdjęcia bardziej szczegółowe. Graty miały iść do mojego auta ale sprzedałem samochód zanim ją zamontowałem. Cena 150,00 zł Dodający HatefulEvil Wysłano 04.09.2018 Kategoria Audi A4 B5
    4. Komplet ze słupkami daszkami lampkami itp itd Zdjęcie podglądowe. Jeśli znajdzie się potencjalny nabywca to pozbieram walające się po chacie części i zrobię zdjęcia bardziej szczegółowe. Graty miały iść do mojego auta ale sprzedałem samochód zanim ją zamontowałem.
    5. HatefulEvil

      Przed ostatnią wizytą u gazownika robiłem logi wyglądały dobrze, to stwierdzi, żę też miał taki przypadek, ze gościu mu logi pokazywał, że na benie wszystko ok, a na gazie się pieprzy i niby siadła później lambda temu klientowi. Korekty po przejechaniu 20km na gazie był 6 dla biegu jałowego i jakoś -7.8 w trakcie jazdy. Wyskoczyłem z tematem tak bez logów bo "liczyłem" po cichu, że jak już zamiast fuel trim pokazuje się błąd oxygen lambda to będzie jasno wskazywało, że lambda do wymiany i się moje problemy skończą. Może dziś w nocy uda mi się ogarnąć logi. A co z tym błędem fuel injector, bo mi to wraca co chwilę? Czy przypadkiem jeśli błąd pojawia się jadąc już na gazie to nie znaczy to, że gdzieś tam gdzie gazownik mieszał w wiązce to się coś spieprzyło?
    6. HatefulEvil

      Ostatnia wizyta u gazownika skończyła się na tym, że "coś mi się sypie w aucie". Byłem na regulacji wszystko zrobione, a po paru dniach znowu zaczęło się rypać. Przywykłem już do błędu "system too lean", ale zaczęły się dziać takie kwiatki: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add) P1136 - 001 - System too Lean 17520 - Oxygen (Lambda) Sensor Regulation: Bank 1 P1112 - 002 - System too Rich - Intermittent (oba razem przejeżdżając 20 km) W między czasie jeszcze zaczęło mi sypać jeszcze takimi ciekawostkami: 16672 - Fuel Injector #10 (N300) P0288 - 001 - Short to Ground - Intermittent 16704 - Engine Speed Sensor (G28) P0320 - 004 - Malfunction - Intermittent G28 już wymieniony na boscha, bo faktycznie czasem mi dłużej odpalał i w końcu się pokazała kontrolka EPC i udało mi się zgooglać o co chodzi. Żeby tego było mało po ponownym skasowaniu błędów i przejechaniu kolejnych 20 km błędy od lamby nie wróciły tym razem, ale za to jest coś nowego: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent Doradzi mi ktoś od czego zacząć, bo ja już sam nie wiem...
    7. HatefulEvil

      Z tego co kojarzę to do 1.8t niektórzy zalecali zmieniać olej nawet co 10k. Jednak ja większość km robię w trasie, więc czy jest sens zmieniać co 10k km ten olej czy można normalnie do tych 15 jeździć? Czy wgl jazda miejska, a autostradowa robi jakąś różnicę względem zużycia oleju?
    8. HatefulEvil

      No ja własnie na papierach robiłem.
    9. HatefulEvil

      Akurat tak się nałożyło, więc coś w tym chyba będzie :>
    10. HatefulEvil

      Mi po wymianie zaczął pukać magiel - tak mi się wydaje.
    11. A z Tych naklejek z allegro ktoś korzystał?
    12. Poszukuję przycisku ESP, wizytownika oraz uchwytu na kubek. Tylko komplet i tylko z angola. Pozdrawiam
    13. HatefulEvil

      Miałby ktoś pożyczyć uchwyt rowerowy na hak w tym tygodniu? Zapłacę.
    14. HatefulEvil

      Czy 350 to nie za dużo za samo lakierowanie w kolor gotowego elementu? Kiedyś w pierwsyzm lepszym dostałem cene 350 za robienie od początku do końca, więc myślałem że u jakiegoś polecango mechanika za sam kolor się w 200 zmieszcze
    15. HatefulEvil

      Kurde z tym rapid stripem na allegro zbyt łatwo widzę nie ma.