HatefulEvil

Pasjonat
  • Zawartość

    310
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O HatefulEvil

  • Urodziny 01.01.1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Tomek
  • Lokalizacja
    Śląskie/Dziki zachód

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Ja kupiłem normalnie Boscha Aerotwiny które katalogową są chyba od 2004 i siedzą spoko.
  2. Może i tak, ale nie daj boże się przewód przetrze przy skręcaniu opaski czy coś i będą mi problemy robić. Poczekam. DO miesiąca jakoś powinienem być po przeglądzie.
  3. No ja jedna wykręcić ręką. Żarowe dokręcane momentem 10 tak łatwo nie wychodzą też podejrzewam wtrysk gazu, ale to po tuvie będę zamieniać bo teraz mam pewność względnie se nic gazu nie puszcza, a jak to potem poskrecam nie będę miał jak sprawdzić. Przyrząd do kompresji będzie mi ziomek teraz z Polski wieść. Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
  4. Zamiana świec też nic nie wniosła do tematu... Swoją drogą były nie dokręcone - ach Ci mechanicy...
  5. To kiepsko bo u mnie będzie to samo w takim razie na 99%, tym bardziej że kiedyś już zapaliła się kontrolka ładowania. Zrobiłeś kompletną regenerację? Ile Cię kosztowała ta rozrywka?
  6. Pensje rosną, więc droższy Lm nie wydaje się już taki droższy
  7. https://7zap.com/en/ Baw się dobrze
  8. Na kanale 14 i 15 jestem w stanie zaobserwować wypadanie zapłonu na rozgrzanym silniku na drugim cylindrze. Dzieje się to tylko na w pełni rozgrzanym silniku i tylko na LPG. Zamiana cewki na inną pomaga tylko na 1/2 dni i problem powraca. Wadliwa świeca? Albo ma ktoś inny pomysł?
  9. Mi gazownik założył http://www.iparts.pl/czesc/swieca-zaplonowa-bosch-0242240653,0-30-0242240653-162304.html Skoro boschki to chyba dobry wybór?
  10. Mechanik! Nie mechanior... Mechaniorom nie dajemy dotykać naszych audiczek...
  11. Czy jak jest kwadrat to jest to pod aero, czy były 2 rodzaje ramion z kwadratem? Mam auto z 2002r i w żadnym katalogu nie ma do niego wycieraczek wszystko od 2003 a mam boscha aere jakieś obecnie założone.
  12. Nawet jeśli mają też jak amory 270k km? Wylał mi się lewy amor, zapewne przez to że zaczęły mi się wykręcać śruby z koła w drodze w końcu klucz dynamometryczny do kół taki drogi, żeby był na stanie warsztatu... Więc zakładam, że sprężyna też dostałą po d*pie.
  13. U mnie oringów też już wcale nie było i jedno gniazdo wytarło się w pionie o pare mm...
  14. Odgrzeję trochę. Diagnosta mnie straszył, że często jest problem z wykręceniem tych 2 śrub od spodu, bo tam jest amelinium i się to zrywa zamiast wykręcać? Ktoś coś wie w tym temacie? Poza tym w etce są 2 numery 8E0 505 465 AC oraz AF , a nie wygląda, żeby było tam rozróżnienie na lewa/prawa strona, więc czym się to różni?
  15. http://www.iparts.pl/pdf,amortyzator-sachs-558-301,0-32-558301-696907.pdf może ten. Za holerę nie idzie dostać tej sprężyny tależowej. Czy z oryginału podejdzie ona do zamiennika, czy inaczej się to rozwiązuje w tym przypadku, np. dobiera coś bez pasującego numeru OEM z etki?