Jump to content

HatefulEvil

Pasjonat
  • Content Count

    388
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About HatefulEvil

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Śląskie/Dziki zachód

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wiem robiłem tak za pierwszym razem jak w poradniku i wyszła lipa. Nie wiem czy znowu listwa wtryskowa nie schrzaniłą się.
  2. HatefulEvil

    Mapowanie gazu

    Ktoś by doradził jak to zrobić najprościej i najskuteczniej? Mam i VCDSa i kabel do staga. Najpierw próbowałem na czasy wtrysku, niby wszystko spoko i po niedługim czasie wyskoczył check, który dawno się nie pojawiał. Teraz próbowałem logować auto i na podstawie lambdy i czasu wtrysku ustawiać dalej, ale generalnie nie trzymało się to zbytnio kupy - podnosiłem mnożnik a mieszanka stawała się uboższa więc no słabo trochę.
  3. Jak bardzo nie komfortowo będzie się miał diesel, jeśli będę robił gdzieś 10-15k km rocznie, w tym z 6/8 tras po 1000 km, a reszta raczej po 10-15? Czy te parę tras wystarczy do zadbania o DPF czy raczej to nie przejdzie? Czy jeśli postawiłbym an to, żeby diesel miał ogrzewanie postojowe, to ułatwi mu to w jakiś sposób życie, jeżeli przed krótkimi odcinkami będę go najpierw w ten sposób rozgrzewać?
  4. No chyba nie? Blok pewnie z jakiegoś aluminium a Ty zalecasz smar miedziany... Pomijając fakt, że nie powinno się żadnego stosować.
  5. Z reguły po każdym odpaleniu samochodu, zerował mi się drugi bank km, spalania i średniej prędkości. Dziś wgl jak tylko przekręciłem kluczyk to przed odpaleniem nie miałem już godziny, daty, nic. Czy ktoś wie jak to ogarnąć?
  6. Siema. Bodajrze w zeszłym roku ktoś mi polecał lakiernika gdzieś w gliwicach, nawet byłem tam się doradzić, ale koniec końców nie zapisałem se numeru anie nie pamiętam adresu. Pomoże ktoś? Będę chyba całe auto lakierować.
  7. W mojej lampie jakiś specjalista niemiecki uciął przewód i przełożył go bezpośrednio do żarówki...
  8. Okej faktycznie. W google grafice były same B5 jak patrzylęm ale na allegro są też graty z b6. Widziałeś może oba na żywo?
  9. No właśnie tego 5j znalazłem wcześniej i wygląda na to, że tylko to pasuje. 5l to widzę z b5
  10. Moja buda jest w kolorze Ly5k. Czy ktoś byłby w stanie mi powiedzieć jaki lakier z palety metalicznych najbardziej siądzie do tego co mam? Rozważam lakierowanie całego auta i kumpel mi doradza taką zmianę.
  11. Na tyle, że nie mam checka. Mało jeżdżę ostatnio, więc ciężko eksperymentować.
  12. Wymieniłem DV na febiego, bo tylko to na szybko mogłem z amazonu dostać; sprawdziłem zawór sterujący DV - działa: - 0,6 bara na wężyku od sterowania na biegu jałowym oraz 0 po wciśnięciu gazu. Odczucia po wymianie takie, że zamiast przy 2.5k zbiera się przy 2k. Poprawa nie jest odczuwalna na piątym biegu. Jutro zobaczę jak w trasie.
  13. Generalnie wymieniłem filtr paliwa - ciśnienie spadło z 3.8 do 3.7 na postoju (filtr oryginalny z ASO). Może jak się układ porządnie odpowietrzy to się coś poprawi, ale wątpię. Zawór DV wygląda na niesprawny. Jak go odpiąłem wylał się czarny olej więc pewnie, dawno się nie otwierał... Pompką podciśnieniową mogłem go tylko zablokować jak go ręcznie wcisnąłem do samego końca, a tak to się nic nie ruszało jak pompowałem od początku, a zakładam, że ma działać płynnie tak jak np. sztanga turbiny. Odczuję faktycznie poprawę w jeździe po jego wymianie?
  14. Znam temat. W zimę tak zrobiłem przy -10 chyba, to za pierwszym razem nie chciał zapalić. Ostatnio jeździ raczej normalnie, ale odpalam go 2/3 razy w tygodniu.
  15. To tak nie sprawdzałem, bo nie chciałem rozwalać opaski na wężyku podciśnienia, bo innej tam nie wsadzę. Czy ona nie jest tam potrzebna bo to w sumie podciśnienie, a nie ciśnienie?
×
×
  • Create New...