Jump to content

HatefulEvil

Pasjonat
  • Content Count

    394
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About HatefulEvil

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Śląskie/Dziki zachód

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wymieniłem DV na febiego, bo tylko to na szybko mogłem z amazonu dostać; sprawdziłem zawór sterujący DV - działa: - 0,6 bara na wężyku od sterowania na biegu jałowym oraz 0 po wciśnięciu gazu. Odczucia po wymianie takie, że zamiast przy 2.5k zbiera się przy 2k. Poprawa nie jest odczuwalna na piątym biegu. Jutro zobaczę jak w trasie.
  2. Generalnie wymieniłem filtr paliwa - ciśnienie spadło z 3.8 do 3.7 na postoju (filtr oryginalny z ASO). Może jak się układ porządnie odpowietrzy to się coś poprawi, ale wątpię. Zawór DV wygląda na niesprawny. Jak go odpiąłem wylał się czarny olej więc pewnie, dawno się nie otwierał... Pompką podciśnieniową mogłem go tylko zablokować jak go ręcznie wcisnąłem do samego końca, a tak to się nic nie ruszało jak pompowałem od początku, a zakładam, że ma działać płynnie tak jak np. sztanga turbiny. Odczuję faktycznie poprawę w jeździe po jego wymianie?
  3. Znam temat. W zimę tak zrobiłem przy -10 chyba, to za pierwszym razem nie chciał zapalić. Ostatnio jeździ raczej normalnie, ale odpalam go 2/3 razy w tygodniu.
  4. To tak nie sprawdzałem, bo nie chciałem rozwalać opaski na wężyku podciśnienia, bo innej tam nie wsadzę. Czy ona nie jest tam potrzebna bo to w sumie podciśnienie, a nie ciśnienie?
  5. DV już sprawdzałem i się zamyka i jest szczelny. Nie mam pomysłu jak sprawdzić zawór sterujący DV.
  6. A faktycznie sory. Poleciało na pewniaka Ctrl+V i nawet nie patrzyłem co wskoczyło.
  7. Zrobiłem wczoraj takie LOGI . Generalnie ciśnienie paliwa z maksymalnego 3,8 zeszło może do 3,68.
  8. Szukam tej felgi: https://www.original-felgen.com/8e0601025z17.html Niestety namiętnie pocałowałem krawężnik.
  9. Zobacz ofertę Kupię felgę 15" o numerze 8E0 601 025 Z17 Szukam tej felgi Niestety namiętnie pocałowałem krawężnik. Dodający HatefulEvil Wysłano 02.04.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  10. U chinoli patrzyłeś? Sporo można wyrwać za psie pieniądze.
  11. Poszukuję jednej opony jak w temacie. Niestety rozwaliłem jedno koło tak, że nie było co zbierać.
  12. Zobacz ofertę Kupię oponę ContiWinterContact TS850 195/65 R15 Poszukuję jednej opony jak w temacie. Niestety rozwaliłem jedno koło tak, że nie było co zbierać. Dodający HatefulEvil Wysłano 01.04.2019 Kategoria Kupię
  13. Tak wygląda bodajże cofanie zapłonów w grupie 20 po odpaleniu: LINK Po ponownym odpaleniu i ruszeniu w trasę wyglądało to tak: LINK (początek widzę nałożył mi się z jakimś starym logowaniem). Nic nie cofa - przynajmniej na zimnym. Czujniki temperatur też (nie)stety się pokrywają.
  14. Kejsi przecież wspominałem, że mojego się tak nie da - przynajmniej nie na gratach z zestawu. Udało mi się tylko na krótko trójnik wpiąć i w sumie teraz się tak zastanawiam czy nie mogłem się na końcu listwy po prostu wpiąć No filtr wymienię tak czy inaczej, tylko chciałbym najpierw odpowiednio wszystko zbadać, by potem wiedzieć czy wymiana filtra coś dała. Zresztą z tego co czytałem tylko oryginał, więc wolałbym go w polskim ASO zakupić jak niemieckim.
  15. Jakiś czas temu to sprawdzałem, ale profilaktycznie. Było to przed objawieniem się problemu, więc dzięki za pomysł! Tylko w sumie czy silnik odpalałby się na "ssaniu" jeśli czujnik wskazywałby wyższą temperaturę jak otoczenia?
×
×
  • Create New...