Skocz do zawartości

kubaja11

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kubaja11

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1217 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kubaja11

1

Reputacja

  1. Witam, pewnie dostanę ochrzan że temat już był gdzieś omawiany ale nie mogę znaleźć potrzebujących informacji. Potrzebuje wiadomości o dokładnych grupach na logi dynamiczne oraz statyczne do Audi A4 B7 2.0 TFSI (BWE). Z góry dziękuje za pomoc
  2. Witajcie, moje Audi zrobiło mi nie małego psikusa... Wszystko zaczęło się od tych mrozów, autko stało pod chmurką przez 5 dni a mroziło wtedy po -13... -16.. -15.. Po odpaleniu samochodu i przejechaniu kilku kilometrów zaczęły się dziwne objawy, samochód zaczął kopcić, czuć było spaliny oleju, spadła moc a obroty na biegu jałowym falowały. Od razu wróciłem spokojnie do domu i zacząłem oględziny autka, stawiałem na zamarzniętą odmę, dodam że zamiast oryginalnej odmy mam catch tanka i co jakiś czas muszę zlewać z niego olej wraz z wodą lecz co się okazało catch tank był praktycznie pusty i przepływ powietrza między zasilaniem a powrotem z zbiorniczka był drożny. Wtedy zauważyłem plamy oleju za pompą vacu i dość sporo oleju który się zlał z góry z okolic pompy vacu na skrzynie biegów. Po podpięciu vaga komputer wykazał 2 błędy. Pod numerem VIN widać ściankę schlapaną olejem Spora plama oleju zebrana na skrzyni Wziąłem się za demontaż pompy vacu, z zewnątrz na obudowie nie zauważyłem wycieku mimo że po oringach widać już że są mocno odgniecione, jedyne co było mokre to okolice plastikowego króćca ale czy możliwe by to było żeby przez ten króciec wywaliło tyle oleju w tak krótkim czasie ? Czy ten króciec powinien mieć taki luz ? Zastanawia mnie to dlaczego zaczął tak kopcić, pytanie czy problem tkwi w samym uszczelnieniu pompu vacu. Nie mogę nigdzie znaleźć wymiarów wszystkich uszczelnień na pompie, będę musiał jechać z pompą na sklep i żeby dobrali mi oringi. Mam nadzieje że to pomoże. Może ktoś z Was miał podobny problem ?? Czy może jednak ma to jakieś powiązanie z pompą wysokiego ciśnienia paliwa, bo sterownik wykrył błąd właśnie z pompy gdy wtedy jechałem.
  3. Ok, teraz mam pytanko odnośnie Webasto, jest ktoś kto montował je w 2.0 TFSI ?? Jak wygląda wykaz części?
  4. To chyba troszkę za mało przestudiowałem RNS-e, a powiedzcie mi... mając RNSE LED i kolorowy licznik, a panel sterowania mogący sterować navi to na liczniku będziemy mieli informacje z navi od RNSE ?
  5. 99% napinacz, tak jak mówi kolega wyżej, zdemontować pasek i będzie wiadome czy to coś z prowadzenia paska czy inny powód
  6. Ja poszedłem w ten bardziej rozbudowany, dużej różnicy cenowej nie ma a auto zyskuje na wyposażeniu
  7. kubaja11

    Nierówna praca silnika

    Sprawdzałem u siebie tą opcje z bagnetem, na zapalonym silniku wyciągnąłem bagnet na 5 minut i ani razu nie szarpnęło silnikiem, obroty silnika nawet nie dygnęły!
  8. Dokładnie, obracamy wałem ręcznie w zależności który zawór i komorę czyścimy, tak by zawór który czyścimy w danym momencie był zamknięty, ja używałem do tego skalpelka by pierw zdrapać gruby nagar, potem szczoteczka do zębów i preparat Liqui Moly Valve Clean rozrobiony z czystą benzyną, do odkurzacza przemysłowego przerobiłem końcówkę ssawną zakończona wężykiem o średnicy wewnętrznej 10mm i całość wysysałem za każdym razem gdy płukanka była już "czarna"
  9. kubaja11

    Nierówna praca silnika

    Z tym bagnetem to jeszcze sprawdzę to później przed wyjazdem do pracy. Tak, Arku Zestawik podpatrzony u Ciebie śmiga aż miło, z ręką na sercu mogę każdemu polecić. Firma Properfekt robi gotowe zestawy pod nasze Audi, koszt całości 350zł. Oil Catch Tank ma za zadanie wyłapać opary i mgłę olejową, gdzie oryginalna odma puszcza je do naszego układu dolotowego.
  10. Efekt montażu sprysków za***isty! Zwłaszcza teraz zimą gdy taka ciapa przerzucana z samochodu przed nami klei sie na naszej szybie Gadżet nie drogi ale bardzo przydatny!
  11. Zawory + dolot czyściłem sam, zdjęcia mojej własności, to drugie zdjęcie nie jest finalne Ceny rozrządu już nie pamiętam, trochę czasu minęło ale jak dobrze pamiętam to zmieściłem się w rzędzie 600zł razem z wymianą po znajomości.
  12. kubaja11

    numer części

    Witaj, Ja również posiadam A4 z tym silnikiem, 200KM BWE wersja Quattro. Według Etki u mnie nazywa się to: Wspornik uchwytu zderzaka Numery: 8e0807134c
  13. 162 000 km. Sprowadzona na własną rękę w maju 2014 (134 000km), od prywatnego "Deutscha". Wymieniony kompletny rozrząd, paski, łańcuszek, szklanka, pompa wody, termostat, odma się posypała i wymieniłem ja na oil catch tank, czyszczone zawory na dolocie... brak większych wydatków
  14. Tak jak mówi kolega wyżej, w silnikach TFSI aby się to opłacało trzeba robić naprawdę sporo kilometrów! No chyba że ktoś jeździ mało ale planuje się związać z swoją B7 dożywotnie, to po XX latach się zwróci
  15. kubaja11

    Nierówna praca silnika

    Ja 2 tygodnie temu walczyłem z podobnymi objawami, walniętą miałem odmę. Nie zastanawiałem się nawet i zamiast oryginalnej odmy poleciałem w Oil Catch Tank Polecam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...