Skocz do zawartości

Matthew McBoro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Matthew McBoro

Informacje

  • Imię
    Mateu
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Matthew McBoro

0

Reputacja

  1. Matthew McBoro

    Z b8 do B7

    Tak jak w tytule, chcę podmienić koła w tych dwóch autach. Co do b7 wiec ze te z b8 wraz z pierscieniem będą pasować, jednak problem jest w drugą stronę.... Czy jest jakakolwiek możliwość na złożenie felg z b7 do b8 ?
  2. Siema Panowie Aktualnie posiadam w audi Navigation (zwykle monochromatyczny czerwony wyświetlacz ). Jak mam rozczytać z niego nr. softu ? Gdy wchodzę w Setup nie ma informacji o aktualnej wersji. Chyba, ze ja nie wiem gdzie to znaleźć. Pytam tutaj ze względu na chęć zmiany oprogramowania w kolorowym FIS z linku:
  3. Cześć Panowie Zakupiłem nowe auto z przebiegiem juz 115tys. km . Przymierzam się do zmiany oleju w przekładni, i tutaj pytanie. Jak się za to zabrać , jaki olej i ile go się mieści*(jak sprawdzić ile oleju ściakło i ile powinno po wymianie pozostać). Z góry dziękuje za odpowiedzi osob które już to przerabialy. 2.0 TFSI quattro 200KM /Manual 2007r.
  4. Powracam do tego samego punktu. Po skasowaniu błędu przez 3 tyg. było wszystko ok, jednak bład znów wrócił. Teraz po skasowaniu, wrócił po 1dniu. Czy winą może być sonda lambda przed kolektorem ?
  5. Tak jak w temacie, auto mam z 2007r, a wiec już 10lat głośniki swoje graja. Da się to odczuć po pierdzeniu membran przy wyższych głośnościach, co nie ukrywam, bardzo mnie irytuje. Jaki zestaw głośników polecacie i czy jest dużo zabawy z podłączeniami nowych ? Raczej skupial bym się na średniotonowych i niskotonowych , wysokotonowe w słupakch zostawił bym w serii, gdyż tam nie ma co się zepsuć. Pozdrawiam
  6. Witam Panowie Od ostatnich kliku dni, kiedy hamuję, silnik w końcowej fazie, zamiast utrzymać stałe obroty, spada na sekundę o ok.200 w dół od poprawnych obrotów, co sprawia iż czuć zadławienie silnika. Auto wtedy nigdy nie gaśnie, jednak wpływa to na mój dyskomfort. Spadanie obrotów spowodowało zapalenie się żółtego CHECK ENGINE, pod sprawdzeniu VAGie, wyskakuje błąd. zbyt uboga mieszanka Paliwowa. ( Auto zawsze tankuje na tej samej stacji, zawsze tankuje 98) . Jak myślicie co może być powodem ?
  7. Przód auta, właśnie najbardziej stuka ten srebrny/aluminiowy element z filmu*(nie wiem co to).
  8. A wiec jak na załączonym filmiku: Stuki występują jedynie poniżej 1000 obrotów tylko i jedynie przy zimnym starcie silnika( po całonocnej przerwie pod blokiem). Stuki ustępują po rozgrzaniu silnika ( 2-3minuty). Gdy silnik już osiagnie wyzsza temp. dzwieki nikną. Co może być powodem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...