-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ZuBeK84
Informacje
-
Imię
Dominik
-
Miasto
TSK
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
411 wyświetleń profilu
Osiągnięcia ZuBeK84
0
Reputacja
-
Też tak miałem, że klepało na rozgrzanym silniku i przy starcie było słychać łańcuszek. Ciśnienie niby było w normie ale jednak wymieniłem pompę bo stwierdziłem, że pewnie była nie wymieniana od nowości. U mnie to pomogło.
-
Dzięki za odpowiedź. Wysłane z mojego P780 przy użyciu Tapatalka
-
Nie będzie problemów jak wsadze go do serii z weżykami 4,5mm? Wysłane z mojego P780 przy użyciu Tapatalka
-
Czy zawory 034906283J, 034906283K, 034906283N (N75-J z Audi RS2) będą pasowały bez problemów do AEB czy lepiej standardowy 058906283F? Zawory posiadają inną budowę zewnętrzną i czy wtyczka będzie pasowała?
-
http://vagpart.com/audi/audi-a4-avant-a4-eu-1997-13312-vacuum-system-activated-carbon-filter-system-suction-jet-pump/ AEB w manualu nie ma ezektora chyba że w automacie.
-
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/326148-1.8T-AEB-150KM-Brak-mocy poczytaj temat pewnie masz to samo. Ja też tak miałem przy schodzeniu z obrotów. Na postoju nic nie było slychać. Sent from my Lenovo P780 using Tapatalk
-
Jeżeli wirnik nie ma dużych luzów to może da radę wymienić tylko część gorącą turbosprężarki ale to już wszystko może stwierdzić osoba która się tym zajmuje. Sent from my Lenovo P780 using Tapatalk
-
NIe powinno dać się jej wyjąć :-) nie powinna się nawet ruszać jak jest zamknięta i dobrze dolegać.
-
Olej bulgocze bo nie odpięty jest układ odmy. Jeśli nie da się napompować to duża dziura musi być. U mnie była przerdzewiała rura między elementami gumowymi i tamtędy wszystko uciekało.
-
2,7,8,13,25
-
Może to klapka od WG. Poszukaj filmików na youtube i porównaj trochę tego jest.
-
Czy miałeś włączoną klime jak Ci się to działo? Jaki błąd na klimie? Sent from my Lenovo P780 using Tapatalk
-
Jak pompa padnięta to wymiana łańcuszka i napinacza nic nie da bo olej i tak nie bedzię dochodził bo ciśnienie słabe. Wiec lepiej zacząc od pompy bo mniejsze koszta.
-
Zobacz temat http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification i będziesz wszystko wiedział.
-
Kupiłem ostatnio manometr do sprawdzania ciśnienia oleju i sprawdziłem je podpinając się pod miejsce czujnika temperatury oleju, który znajduje się w podstawie filtra. Czy jest to błąd bo wszędzie gdzie czytam napisane jest, że w miejsce czujnika ciśnienia oleju?