Skocz do zawartości

Czajson

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Czajson

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Sierpc

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

451 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Czajson

1

Reputacja

  1. Sprawdzane było na początku jak problem się pojawił ale przy drzwiach kierowcy. Ale czy to ma sens jak guziki po sprawdzeniu na kanałach w vcds sprawne? Mam zamiar kupić ten przekaźnik i dać do wlutowaniu jakiemuś specowi moduł komfortu. Zobaczę. Chociaż mody nie są takie drogie, ale kodowanie już tak... Sam bym się podjolł kodowania ale boje się że coś spartacze i auto wtedy tylko laweta albo elektronik na miejsce
  2. nie pływa adaptacje 061 mam > stored value 0 new value 0
  3. Czajson

    Jaki olej do 1.8T?

    Dziwne kolego. U mnie Motul 5w40 sprawdza się idealnie. Wymiana co 10tyś, obowiązkowo płukanka przed wymianą i aż dziwne że od wymiany do wymiany nie pobiera ani mililitra oliwy. Masło pod korkiem nie wróży nic dobrego i raczej to nie wina oliwy, no chyba że robisz bardzo krótkie odcinki i silnik się nie dogrzewa.
  4. Moduł suchy. Nie bardzo wiem o co chodzi z tym kanałem 061. To jest w vcds i trzeba wejść w 46 Mk i tam coś będzie? Adaptacje?
  5. Po sprawdzeniu będów brak 001/2 w polu 3 zmienia sie unlocked na lock i odwrotmie, a w polu 2 po naciśnięciu za pierwszym razem nie zmienia sie za drugim razem już sie zmienia ale po kilku razach ryglowanie drzwi przestaje działać, trzeba odczekać chwile i znów zaczynadziałać , w polu 2 myśle ze jest ok bo pojawia sie napis unlock lock tylko za pierwszym razem po otwarciu drzwi nie pojawi sie. Po długim naciśnięciu przycisku pojawia sie zawsze napis locked unlocked.Może za krótko trzymałem przycisk. Myśle ze jest ok 004/1 Door Open dodam że chyba szyba się lekko opuściła bo delikatnie swiszcze podczas jazdy 004/2 Door Closed 004/3 Door Closed 004/4 Door Closed 006/2 Relay ON 009/3 Thermal,Protection,Display Range: 0 = Not Active/1 = Active\n\n?xxx = Driver's Door\nx?xx = Passenger Door\nxx?x = Rear Right\nxxx? = Rear Left tu jest w 3 polu 0000 Bin.Bits 009/4 Window Regulator,Standardized,Display Range: 0 = Not Stand./1 = Stand.\n\n?xxx = Driver's Door\nx?xx = Passenger Door\nxx?x = Rear Right\nxxx? = Rear Left tu jest 0110 Bin.Bits. 011/0 Window Regulator Buttons 011/1 Driver's Side,,Display Range: auto. open/auto. close/man. open/man.close/Not Oper. na wszystkich przyciskach pojawia sie albo auto close albo auto open jak mocno nacisne albo man close open jak lekko/ w zależności czy nacisnę do góry czy na dół 011/2 Driver's Side,for Pass. Side,Display Range: auto. open/auto. close/man. open/man. close/Not Oper. 011/3 Driver's Side,for Rear Right,Display Range: auto. open/auto. close/man. open/man. close/Not Oper. 011/4 Driver's Side,for Rear Left,Display Range: auto. open/auto. close/man. open/man. close/Not Oper. 013/1 Window Regulator,Button Pass. Side,Display Range:działa auto i man close open 013/2 Child Safety Switch,,Display Range: ON/OFF zabezpieczenie tylnych drzwi działa naciskam działa ON OFF 014/1 Window Regulator,Button Rear Right,Display Range: auto. open/auto. close/man. open/man. close/Not Oper./Not Installed działa jak niżej 014/2 Window Regulator,Button Rear Left,Display Range: lewy tył: po lekko naciśnięciu man close man opena po mocnym naciśnięciu auto. open/auto. close 015/1 Supply Voltage,(Terminal 30) 14v na włączonym silniku 12,6v na wyłączonym allegro.pl ALLEGRO.PL ciekawe czy nie padł taki przekaźnik w mk
  6. Błędy takie były. Usunąłem. Bloki pomiarowe w Mk i 08? Czy jeszcze muszę wpisać numer jakiś bloku pomiarowego? Jutro do 12 dam znać
  7. Witam. Posiadam a4 b7 z 2007r. Nie działa sterowanie szyb 4x moduł komfortu to 8e0959433cq w vcdesie w ramce kodowanie mam taki numer 07018. W ramkach extra też są wypełnione pola Pytanie. Czy wymieniając moduł komfortu na taki sam numer wystarczy wpisać 07018 w ramce kodowanie?
  8. Witam. Czeka mnie wymiana tarcz przód + klocki i klocki tył przy b7. Na przeglądzie okazało się że od wewnętrznej strony przód klocki się kończą a i tarcze są już skorodowane i mają progi. Tył do wymiany tylko klocki. Widzę że temat nie jest taki prosty dlatego podaję vin mając nadzieję że przy aucie nie było nic modzone z układem : WAUZZZ8E68A123855 Proszę o podpowiedz jaki mam rozmiar tarcz przód , tył i jakie klocki do tego? Marki jakie mnie interesują to tarcze <Zimmermann a klocki Ferodo. Czy to dobry wybór firm? kierowałem sie opiniami na forum aczkolwiek czytałem posty tak z 2019 r i ciekawe czy coś się zmieniło? Jeśli to dobry wybór to poproszę jakieś konkretne symbole tychże cześci lub linki do aukcji . Dzięki
  9. Witam ponownie. Założyłem cewki zapłonowe BERU made in italy. Po PAŁOWANIU auta błąd nie występuje. Na biegu jałowym obroty zauważalnie ustabilizowały się. Może ten post komuś pomoże, mi wymiana cewek zapłonowych pomogła.
  10. Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu aby nie zaśmiecać forum więc odgrzewam kotleta Błędy z vcds: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Saturday, 09 January 2021, 09:45:00:0 Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0020 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 06335 VCID: 7F7180FF6EE5 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded Błędy te pojawiają się przez około 2, 3 minuty na postoju po PAŁOWANIU auta. Silnikiem telepie i pracuje na 3 gary. Jak silnik ostygnie to wszystko wraca do normy , czyli po jakiś 3 minutach. kontrolka check engine gaśnie. Podczas PAŁOWANIA auto żwawo przyspiesza , ciągnie ok. Nie wywala błędu check. Dopiero na postoju, nie zależnie czy PB czy LPG. Zamówiłem 2x cewki zapłonowe Beru , wymienie na 1 i 2 cylindrze, teraz mam założone delphi a na 3 i 4 ori Beru są. Świece wymieniane jakieś 30 tyś temu na NGK laser Platinum. Grzybek od odmy albo od podciśnienia (nie pamiętam) był wymieniany na ori jakieś 20 tyś temu. Gdyby to nie pomogło co robić dalej? Czy można normalnie jeżdzić? Chodzi mi o silnik czy coś sie nie stanie z zaworami. Czy sie nie wypalą.
  11. Czajson

    Jaki olej do 1.8T?

    Po zakupie też miałem ten dylemat. Zalałem Motulem 5W40. Od zakupu wymieniałem 2razy . Raz po zakupie, drugi raz po 10 tys. Niedługo czeka mnie trzecia wymiana. Przy każdej wymianie robię płukankę silnika. Jazda spokojna. Głównie krótkie odcinki tzn 8 km w jedną stronę. Zero niepokojących objawów. Na początku brał trochę oleju. Teraz zauważalnie spadło gdyż po 5 tys od ostatniej wymiany na miarce od oleju nic się nie zmieniło tzn chyba trzyma stan?
  12. Czajson

    Jaki olej do 1.8T?

    MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L Filtry do-40% CERTYFIKAT 6996434785 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 106,99 zł - MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L... Ja kupuję kilka lat od tego allegrowicza najpierw elf do megi ll, a teraz jeszcze motul do audi. Myślałem o oleju PMO do audi. Kojażycie? Na YouTube Kickster był w Holandii, Duda reklamował, Mają swoją stronę na Facebooku-super szybko odpowiadają na pytania. Ale mi osobiście to jakieś takie wszystko robione na siłę. To tak jak z nową marką wódki. Na początku robią super premium żeby klientów przyciągnąć a później siki. Obawiam się że i w tym przypadku może być to samo. No i nie ma baniek 5 litrów. Poza tym jest droższy od motula( zapewne i lepszy) ale czy warto lać taki olej przy wymianie co 10 tys km? Dodam że zamierzam robić płukankę silnika przy każdej wymianie oleju
×
×
  • Dodaj nową pozycję...