RaThek
Pasjonat-
Postów
53 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O RaThek
Informacje
-
Imię
Radosław
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
AGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia RaThek
0
Reputacja
-
S5 2014 Fotel z pamięcią- komfortowe wsiadanie/wysiadanie
RaThek odpowiedział(a) na radzi11 temat w Audi A4 B8
Co na tą chwilę zakodowałeś? -
Potrzebujesz jeszcze?
-
Musisz wyczaić jak te zgrzewy idą i je rozłączyć. Ja takie coś robiłem dremelem (czy tam jakimś innym frezem) w boczku A4 B8 ale tam było bez problemu widać co "obciąć".
-
Witam, ma może ktoś taki panel klimatyzacji z przyciskami podgrzewania i wentylacji przednich foteli i byłby tak miły i odczytał jego kodowanie?
-
Witam, sprawdzałem w ETCE - wycofane w 2018. Na znanych portalach all* i ol* tylko jakieś dziadostwo z poszarpaną gumą. Poratuje ktoś?
-
Wymiana klamek - czy centralny zamek będzie działał?
RaThek odpowiedział(a) na wlodziu130594 temat w Audi A4 B5
Najlepsza opcja to przełożyć zapadki ze starych bębenków do nowych ale mało prawdopodobne że ocalały. Tym niemniej warto sprawdzić. -
Na kluczyku powinno być napisane na jakiej częstotliwości działa.
-
Component protection się kłania.
-
Przelewy są w porządku, nie ma się czego czepiać.
-
Sprawdź czy sztanga turbiny pracuje, jeżeli pracuje to szukaj dziury w dolocie za turbiną.
-
Czy zamiennik miał ten sam numer części co oryginał? Być może ma inny pinout. W drugiej kolejności sprawdziłbym manetkę odłączając ją i włączając wtedy zapłon. Później kolejno złącza 8 pinowe brązowe i czarne w bagażniku po lewej stronie. Na koniec jeszcze przekaźnik wycieraczek (pozycja 5+6).
-
Jakiś procek na płycie zdycha albo ma zimnego luta? Daj do sprawdzenia elektronikowi.
-
Sztanga w połowie ma zgrubienie, dobierz odpowiedni klucz (coś około 10-ki im dłuższa tym lepiej) i podpierając go o coś obok możesz sprawdzić czy się rusza czy nie. Sztanga powinna chodzić 2-3 cm.
-
Nie, nie powinna się ruszać. Możesz sprawdzić czy geometria nie jest zblokowana płaskim kluczem. Sprawdź wężyki podciśnieniowe, może któryś spadł albo jest dziurawy lub zapchany. Przy przeładowaniu może jeszcze być N75. Generalnie jest o tym od groma tematów na forum, poczytaj jest tam wszystko wyjaśnione.
-
Tzw "moduł komfortu" w B5 jest właśnie w pompce centralnego.