Jump to content

RaThek

Pasjonat
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

About RaThek

Informacje

  • First name
    Radosław
  • Location
    Polska

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2013
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    AGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

RaThek's Achievements

0

Reputation

  1. Piszesz o błędach ale loga nie wrzucisz! Bardzo ważny jest błąd immo, pisałem wcześniej o tym a teraz się okazuje że właśnie jest. To jak, dasz te logi?
  2. Przede wszystkim to powinieneś zacząć od wklejenia tu pełnego skana samochodu.
  3. Możesz sprawdzić czy stary zawór ma zwarcie jeżeli go nie wywaliłeś ale z tego co piszesz to wydaje mi się, że problem może być w wiązce. ECU wystawia Ci 12V i zaraz je wyłącza, przyczyny mogą być 3: 1. W wiązce jest zwarcie, ECU wykrywa zbyt duże obciążenie i wyłącza sygnał. 2. ECU jest uszkodzony i nie jest w stanie utrzymać sygnału. 3. Jest jakaś inna przyczyna dlaczego ECU wyłącza sygnał. Pierwsza jest najbardziej prawdopodobna z uwagi na to że przy swapie jest dużo okazji do uszkodzenia wiązki, druga jest prawdopodobna i ciężko będzie to namierzyć, trzecia jest mało prawdopodobna, jedyne co mi przychodzi do głowy to immo, nie rozbrojone może blokować zawór paliwa.
  4. N108 i N109 to elektrozawory. Może przy swapie silnika uszkodziłeś wiązkę? Spróbuj podłączyć N108 do 79 i N109 do 77 pinu ECU oddzielnym przewodem, wcześniej odcinając te z oryginalnej wiązki.
  5. Zacznij od przeczytania ze zrozumieniem tego wątku: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/228205-Dorobienie-kluczyków-KOMPLET.-Adapracja-pilota,-IMMO,-PIN,-pompka-centralnego-zamka
  6. 77 = N109 79 = N108 Alarm jest bardzo prawdopodobny a jak dodasz do tego zawór paliwa to masz pewniaka do dogłębnej analizy. Zazwyczaj alarmy mają jakiś rodzaj trybu serwisowego w którym są rozbrojone, sprawdź w instrukcji alarmu, przyjrzyj się obwodom które odcina alarm, bardzo popularne jest właśnie odcięcie paliwa.
  7. Zrób sobie tymczasowo zasilanie do tego zaworu po kluczyku (najlepiej z któregoś przekaźnika) a później będziesz dumał co z tym zrobić. Sprawdź jeszcze analogicznie co się dzieje na pinie 79. Sprawdź też czy 77 i 79 nie są zwarte. Oczywiście to wszystko rób w układzie tj. kiedy wszystkie wtyczki są założone.
  8. Z tego co piszesz to w Twoim przypadku kluczowe jest 12V na pinie 77, sprawdź czy się pojawia jak kręcisz rozrusznikiem. Jeżeli nie będzie to może być problem z ECU.
  9. 8T0 to jakby z A5, 8K0 z A4 ale to jeden grzyb. Sprawdź kodowanie wszystkich modułów.
  10. Zasilanie do modułu komfortu J393 jest na pinach T17p/16, T17o/15, T17o/16. Jeżeli jest napięcie na tych pinach, sprawdzić z masą na krótko z akumulatora.
  11. RaThek

    Lusterka fotochrom.

    Jeżeli są złącza do fotochromów w zewnętrznych lusterkach to tylko wymiana wkładów na fotochromatyczne.
  12. Też chciałem podjąć ten temat, wiesz już może coś więcej w temacie? Ktokolwiek? Podłączyłem kierownicę z Q3 (podobno) o numerze 8U0419091AB i brak komunikacji z modułem przycisków w kierownicy J453. Być może wymiana modułu elektroniki kolumny kierowniczej J527 na taki z A6 by pomogła
  13. Opis wymiany z forum a5 anglojęzycznego ale to chyba nie problem
×
×
  • Create New...