Skocz do zawartości

Kraker

Pasjonat
  • Postów

    186
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kraker

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kraker

4

Reputacja

  1. Kraker

    dyfer

    DAJ ma takie samo przełożenie, nie wiem jak z montażem i długością. Może ktoś coś wie więcej? Mój dyfer ma spore luzy i jak auta nie sprzedam, to wymienie dyfer...
  2. Ja mam AEB z 1996 i żadnych błędów nie pokazuje, nawet jak chodził na 2 gary. Możesz wyciągać, ale moment "zawahania" silnika jest krótki więc trzeba uważnie obserwować. Po założeniu LPG, 50tys km temu wymieniłem cały zapłon (cewki, moduł bo padł i świece). Kupiłem wtedy chińskie cewki no i 2 miesiące temu cewki padły. Mają tak słabą iskrę (wew przebicia?) że chodzą tylko na PB. Teraz mam Beru, 4 nowe i chodzi jak nigdy, ok 110PLN za sztukę. Kupione tutaj przez forum u TOM77, więc w tej chwili chińskich bym nie polecał.
  3. A masz LPG, bo z opisu wynika że nie. U mnie tak się zachowywały cewki, ale tylko na LPG, po przełączeniu na PB było ok, więc wątpię żeby były to cewki.
  4. Jeśli chciałbyś porządnie sprawdzić wydajność pompy paliwa to tylko pomiar ciśnienia przy obciążeniu na drodze, jak przy zbieraniu logów.
  5. Witam. Ja miałem podobne problemy, ale tylko z odpalaniem. Gasł od razu i za 3 razem odpalał. Najgorzej było gdy był ciepły i stał ok 20 minut. Wtedy potrafił odpalić za 7-8 razem. Najpierw myślałem że to czujnik temperatury. Nie pomogło. No to pomyślałem, że to może być problem z paliwem. Wymieniłem filtr paliwa- bez zmian. Po wymianie pompy paliwa problem zniknął. Odpala za pierwszym razem. Pompa była wydajna, ale wydaje mi się że problem był w zaworze zwrotnym. moje stare AEB załącza pompę dopiero jak zaczyna kręcić rozrusznikiem. Gdy uruchamiałem ją na krótko, słyszałem jak przepływa paliwo z powietrzem przez chwilkę. Jak na razie wszystko jest ok.
  6. Ok. To poszukam czy jest. Prawa poduszka, czyli od strony pasażera?
  7. Witam. Obejrzałem dookoła silnik i nie znalazłem przewodu masowego idącego z karoserii do silnika. Od "minusa" akumulatora idzie krótki przewód do karoserii. A jak masa trafia na silnik? Nie znalazłem podobnego tematu, nawet w etce nie znalazłem odpowiedzi. Pozdrawiam
  8. Ja już przestałem walczyć z podobnym objawem. Moje A4 miało problemy po postoju ok 20 minutowym. Bardzo długo kręciło, a jak odpaliło to obroty spadały i gasło. Myślałem że paliwo się cofa. wymieniłem filtr i pompe paliwa. Teraz odpala szybko ale nieraz jak po rozgrzaniu postoi te 20 min. to znowu zgaśnie i tak do 3 razy Podobno może to być czujnik obrotów na wale.
  9. Kraker

    Zamulony AEB

    Nie będę nowatorski w odpowiedzi. Trzeba podpiąć kompa i robić logi. Sprawdzić czy dostaje odpowiednią dawkę powietrza, paliwa itp... Długa lista do sprawdzenia się uzbiera. Może za mało paliwa, powietrza, tryb awaryjny, za dużo powietrza...
  10. Co ci tam wzmacnia? Moduł jest układem pośrednim sterowania cewek zbudowanym na tranzystorach. Pełni też funkcję zabezpieczającą ECU przed spalenie, tak w skrócie.
  11. A jakie cewki kupiłeś? W moim przypadku problem jest w cewkach. 3 lata temu skusiłem się na chińskie Maxgear. Iskrę mają tak słabą. Zrobiłem na nich 40 tys. ale teraz w ich miejsce przyjdą nowe Beru. Na LPG wypadają mi zapłony, wręcz przestaje chodzić na któryś gar.
  12. Tylko dlaczego u mnie nie mogłem wytworzyć ciśnienia? Aż taka nieszczelność? Ale turbo daje radę z pompowaniem. A czym pompowaliście? Ciśnienie się utrzymuje? Oczywiście można, ale wg linku który zamieściłem, to turbo też się sprawdza.
  13. Witam. Przeprowadziłem dziś pomiar szczelności dolotu. Zrobiłem tak jak tu: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html Zatkałem separator oleju, wpiąłem się z kompresorkiem przed turbo i... Ciśnienie stoi w miejscu, 0 bar. Jedynie co, to pięknie olej bulgocze... Wiem, że moje turbo ma już dość, wirnik ma wzdłużne i poprzeczne luzy, ale oleju nie spala. W dodatku w czasie jazdy turbo pompuje do 0,6 bara, mam na stałe miernik wpięty. Co jest nie tak, że bulgocze?
  14. Ja swoją wyregulowałem tak, że zaczyna się otwierać od 0,4. Przy 0,6 miała full otwarcie i jest ok.
  15. Wyłączony FIS nie wyświetla nic, nawet poziomych kresek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...