Skocz do zawartości

Cpt.Ryan

Pasjonat
  • Postów

    193
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cpt.Ryan

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1185 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Cpt.Ryan

1

Reputacja

  1. Witam, potrzebuję zrobić przekładkę skrzyni biegów w C5 Quattro ze skrzyni automatycznej na manualną. Czy ktoś ma może polecany Warsztat który wykona taką operację? Pozdrawiam.
  2. Jeżeli masz teraz radio 1din, i chcesz wsadzić także 1din to nie musisz. Wymiana konieczna przy zmianie 1din>2dni i na odwrót.
  3. Ja studiuję całą serię o Masie, wiadomo książka może nie jest całą prawdą, koronny wszystkiego nie powie, gdzieś na pewno wali ściemę, ale każdą z nich czyta sie super, i można dowiedzieć się o niektórych powiązaniach polityków, firm i policjanow z mafią, np. Marek Belka, czy firma soków Dr Witt.
  4. Witam, próbuję zwalczyć problem z palącym się Air Bagiem wywołanym przez spartoloną instalację fotela kierowcy. niektóre kable u mnie są odcięte, odłączone, i widać że jest tam jakaś rzeźba. Potrzebuję schemat lub najlepiej zdjęcia podłączenia grzania fotela, a także jego air bag i czujnik pasów. Ma ktoś może taką fotke? Dodę że mam wersję USA, czyli fotele z perforowaną skóra, podgrzewane, regulowane manualnie. Pozdrawiam.
  5. Ciekaw jestem, czym charakteryzuje się amerykańska wersja B5 1.8T, gdzie sama literka T jest czerwonawa, i ma nóżkę w kształcie stożka. Czytałem kiedyś na zagranicznych forach o tym, i są to podobno wersje z jakimś usportowionym zawieszeniem i coś jeszcze? Podobno ma 170HP i wrzucona jest K03S? Na różnych forach różnie piszą. Wie ktoś coś więcej na ten temat? Ja mam właśnie taką wersję USA, i szczerze powiedziawszy nigdy nie widziałem na ulicy podobnego oznaczenia w B5.
  6. Super, wiesz co filmiki z każdej trasy już ogarnąłem na yt, chyba sie tam wybiorę, ceny dobre, blisko granicy, i te warunki Grunt to chyba unikać terminów weekendowych i ferii zimowych aby uniknąć mega tłoków?
  7. Super, Tylko własnie zastanawia mnie trudność tych tras, ja latam na nartach juz sporo, więc sobie poradzę, gorzej z dziewczyna, dopiero drugi sezon na desce. Potrzebuje jeszcze kilku godzin z instruktorem. Sądzisz że sobie poradzi? Jak tam jest z dojazdem? Quattro na zdrowych zimówkach da rade bez łańcuchów?
  8. Do słowenii troszke daleko, tymbardziej że chciałem jechac ogólnie w góry na jakies 7-8dni, a na same narty poświecić jakieś 3-4. Co do Slowacji, mówisz że ceny spore, czyli wieksze niż w Zakopcu? Jak tam z noclegami? Opłaca się brac jakąś kwatere czy lepiej mieszkać u nas pod granicą i jeździć na na slowacje tylko na stoki?
  9. Cześć. Może jest dla niektórych za wcześnie na takie plany, ale lubię mieć niektóre rzeczy zaplanowane. Szykuje sie aby w tej zimie wyskoczyć na kilka dni na Słowację na narty. Kolejki na wyciągi w polskich górach odrzuciły mnie od kolejnego wyjazdu w na nasze tereny. Macie może doświadczenia jakieś związane ze słowackimi stokami, kwaterami, cenami, jak to wyglada, sprzętem itp itd. Byłem u Słowaków kilka lat temu, ale w sezonie letnim. Fajnie by było jakbyście dali jakieś opinie, czy mieli kontakt do jakichś domków. Nie ukrywam ze im bliżej naszej granicy tym lepiej. Czytałem dużo o Tatrach wysokich, są mega widoki, ale znów podobno ogromne tłumy... jeśli ktoś coś wie, zna jakieś fajne miejscowy, albo się wybiera niech pisze. Będzie mi łatwiej z wyborem, a może i się ktoś dołączy i zrobi się klubowy wypad :> Pozdrawiam.
  10. A Homelink i otwieranie klapy bagażnika że środka? Przycisk otwierania jest w kieszeni drzwi kierowcy.
  11. No wtedy może zbierzesz odpowiednia ilość dowodów, żeby ich dobrze ugryźć. Trzymam kciuki, obyś wygrał bo chyba jest o co walczyć
  12. No ciekawe, mi się wydaje, że to bedzie nieskończone odbijanie piłeczki, serwis powidział że to przez chiptuning, chipowiec powie że to przez wadliwą część, np turbo, turbo było regenerowane, turbiarz powie że to nie turbo tylko np zaworek, a zaworek robił inny majster, powie że to jednak wina pompy hamulcowej. I tak w koło macieju. Oby nie, ale znam też kilku majstrów, którzy też mi pogubili śruby od zderzaka, zaślepke od akumulatora, DOKUMENTY, i przecież są niewinni. Musiałbyś przyjechac z kolegami w kiepskich nastrojach w czarnych mercedesach z zachodnich okolic Warszawy żeby coś zrozumieli
  13. Dużo osób ma 1.8T po wirusie, i sobie chwalą. Może inaczej - nie chwali ten, kto ma kiepskiego tunera, przez co wszystko jest źle zestrojone. Sam mam DP 3' i dopiero szykuje sie do grubego softa bo pod 300KM, i różnice jakie zauważyłem do turbo wcześniej wstaje (nie ma tego turbolaga) i delikatnie badziej słychać turbo Masz polifta, więc i dwie sondy lambda, przez co ta druga może głupieć przez 'brudne' spaliny. Ale sa jakieś emulatory, i inne sposoby na obejście tego.
  14. Ja mam AEB a to bliźniak AJL. U mnie wchodzą 43/44litry LPG na całkowicie pustym zbiorniku. Dodatkowo mam sedana, i podłoga nie podnoszona. także interesuj się takimi butlami, to jest pewnie jakaś 55l
  15. Dla 1.8T taka moc to żaden wyczyn, niech zrobią odpowiedni program pod turbo i wtryski, żeby nie pracowało wszystko na 100% tylko na 95% bo turbo się rozleci, a wtryski będą zapętlać, będzie złe AFR i EGT stopi tłoki. Ale 190KM jak motorownia zdrowa jest do ugrania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...