Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi (R)S4 Limo by Savo


Savo

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczęło sie niewinnie bo pierwsza moja b5 miała jednostkę 1.8. Pozwole sobie na jedna fotke

9oe3.jpg

Mój brat jak i kolega mieli tamtego czasu s4 ... No i co ? Moje autko było zawsze zylowane żeby zadazyc za tymi dwoma potworami . Budziły sie plany nad kupnem s4 , lecz miałem do tego pewne wymagania i nie łatwo było znaleźć cos odpowiedniego . A jednak po paro miesięcznym poszukiwaniu znalazł sie sedan w kolorze czarnym i w dość dobrej formie.Zdjecie zaraz po kupnie :

fl5c.jpg

No i zaczęły sie pierwsze zmiany , plan był taki żeby zachować wszystko w oryginale, dopieścić lakier, założyć dobre zawieszenie w raz z kołem .Od początku były wizje niemieckiego stylu czyli skręcana felga z leżąca buda na asfalcie lecz był tutaj znowu jeden podstawowy problem . Mianowicie Bardzo lubiałem i lubię jeździc autem po krętych drogach w tym także preferuje jazdę dynamiczna wykorzystując przy tym potencjał quattro :-) I ? Z powodów czysto praktycznych nie mogłem połączyć jednego z drugim .

Czyli pokazowe airidy i felgi z mocnym naciągiem poszy w niepamięć. Zagościł natomiast zestaw zawieszenia gwintowanego Firmy KW v2 wraz z stabilizatorami Eibecha. Do tego przyszło koło avus 18 by zachować nadal styl Audi S4. Na felgi przyszły dość dobre opony bo Goodyear F1 w rozmiarze nie harkorowym 225/35 z powyższych powodów. Auto poprzez to ze felgi maja dość wysokie Et może śmiało "pracować" po londyńskich drogach . Auto służy mi do zabawy i tak tez zostało jak do tej pory :-)

Po paro miesięcznej zabawie okazało sie ze czegoś zaczyna brakować. Pytanie czego ? Oczywiście ze mocy :-) No i zaczęły sie pierwsze zmiany mechaniczne poprawiające bezpieczeństwo jak i osiągi auta

dk2i.jpg

31ov.jpg

Hybrydy od Sida

4fm4.jpg

Zawias odnowiony od podstaw , zregenerowane wklady koni i calosc w nowym proszku

uphz.jpg

- Turbiny K03 Hyybrydy

- Wydech Ksport 2.75" downpipe

- 2 x forge

- Centralny intelcooler Fmick

- Wtryski Rs4 + adaptery

- Pompa paliwa Rs4

- Kompletne sprzęgło Rs4

- Hamulce Brembo 4 tłok

w stalowym opłacie

- Dodatkowa chłodnica oleju

- Układ dolotowy Carbon

- Olej Motul 300v

- Program juz niebawem w MRC

W aucie zostało wymienione :

Kompletny rozrząd, uszczelki dekli zaworów, nowe świece, czujnik EGT, czujnik położenia walka rozrządu, silikonowy trójnik Samco, nowe wahacze przód, złączki Forge w układzie dolotowym

Zawieszenie:

- Gwint KW v2

- Zwrotnice Rs4

- Stabilizatory Eibech

Przyszła tez kolej na zmiany zewnętrzne

Nadwozie :

Zachowane w pełnym oryginale z akcentami USA

- tylna klapa us

- blenda przedniego zderzaka us

- lampy tył us (black hella)

- chromy w szybach

- felgi Avus 18" z nowym proszkiem - opony 225/35 Goodyear F1 Assymetric

Wnętrze :

Auto docelowo miało być całe beżowe w środku , tapicerka w kolorze " Musly "

Skompletowanie całego wnętrze zajęło 2 lata i wielu urzeczen

- beżowe grzane siedzenia recaro przód i tył z bezowymi zapieciami pasow

-beżowy dywan wraz z cała podsufitka w wersji z Air bag'ami na słupkach bocznych

-beżowy pulpit , dół jak i góra

- beżowa centralna konsola 2Din wraz z wszystkimi kratkami ,osłonkami kolumny kierowniczej, podlokietnikiem, stojaczkiem na kubki rownież w kolorze bezowym

-beżowe pasy wraz z bezowymi zapieciami

-beżowe boczki drzwi z dodatkowymi ori kratkami na głośniki

Każda cześć wnętrza była wypuszczona oryginalnie z fabryki - nie ingerował w to żaden cudak tapicer czy tez spec od malowania plastyków !

Wyposażenie :

- Siedzenia recaro elektryczne + grzanie

- Konsola 2Din

- NAvi

- System nagłośnienia Bose

- 10 Air bag

- 4 el szyby

- klimatronik

- wspomaganie kierownicy

- wewnętrze lusterko fotochromatyczne

- tempomat

- roleta tylnej szyby

- autopoziomowanie Xenon

Na koniec tak jak pisałem program napisany będzie przez MRC.Mysle ze auto jest takim małym wilkiem w owczej skórze z dobrym wyposażeniem jak na ten segment auta przystalo. Jednym zdaniem, S4 sprawia wielki uśmiech na twarzy jest poprostu lekarstwem na poprawienie humoru:-)

Na koniec jeszcze podziękowania dla Andrzeja (SID ) za części i pomoc ogólna, fajnie ze jest ktoś kto posiada części i służy pomocą .

No i przyszła kolej na zdjęcia, narazie liche, lecz jak będzie lustrzanka pokaże każde szczegóły i detale

ymet.jpg

nfpehhj

pehh.jpg

04oio.jpg

ftjh.jpg

wrgn.jpg

Tutaj porownanie z standard zawiecha s4

hp85.jpg

Tutaj widac, przod pojdzie jeszcze smialo w dol !

6zdg.jpg

    P.S Auto jest jeszcze w budowie , zobaczymy co czas przyniesie

    n3a9.jpg

    t6eh.jpg

    Edytowane przez Savo
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    audi piekne :slina:

    ale z przodu , bez klepania rantow duzo nie zejdziesz. Wiem z doswiadczenia ,bo tem mam avusy tylko z opona 205.40 .

    Ja troche zrolowalem i 59 mozna zrobic. Ale juz nadkola pali :facepalm:

    Ale przy takiej mocy ja nie robil bym gleby ,to ma za***rdala* :kox:

    Pzdr , powodzenia w dalszych modach :hi:

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Fajny angol:kox: szkoda że tapicerki nie kompletowałes 2 kolorowej:wink:

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    No fakt, auto zrobione tak by jeszcze mozna bylo sie bawoc a juz jest ciezko, bardzo nisko osadzone sanki silnika i wydech . Kolor od poczatku mial byc caly szAry, dol jak i gora - to mi sie najbardziej podoba :-)

    Co do zewnatrz to niedlugo wleci nowy gwint H&R bo ten cos do konca sie nie spisuje, wleca dystanse jakies na tyl no i chodzi mi ostatnio po glowie sprobowac black in pro na tyl.

    Pozdrawiam chlopaki

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    pomyśl o bixie na bazie ori valeo, to chyba jeden z najlepszych tworów niefabrycznych w tym nadwoziu:wink:

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    A wiec postanowilem kupic nowy zawias H&R - powod taki ze regenerowany KW nie spelnial moich oczekiwan :) ... teraz jest juz kosa :)

    Do kompletu postanowilem wrzucic na tyl dystanse H&R 10mm , tutaj jakies foto : jak widac poszlo pare poprawek i Intelcooler na chwile obecna znow jest widoczny :)

    wpv9c.jpg

    uj2a.jpg

    P.S udalo sie rowniez kupic licznik od RS'a - dlugo trzeba bylo szukac :) - teraz przerobka immo i zmiana wyswietlacza Fis.

    86k3.jpg

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Piękna furka!Drogi w UK bez porównania do naszych,więc można zejść z gwintem naprawdę nisko.

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...