Skocz do zawartości

michalski83

Pasjonat
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalski83

Informacje

  • Imię
    michał
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

405 wyświetleń profilu

Osiągnięcia michalski83

0

Reputacja

  1. łańcuch lub napinacz lepiej wymienić całość i mieć spokój
  2. Czy wyciągnięty łańcuszek może powodować wypadanie zapłonów od 4,5tyś obrotów ? np , spotkał się ktoś z takim problemem ?
  3. tak właśnie , mapy były ustawione od nowa dziwne nie ?
  4. temat do zamknięcia okazało się że nowa pompa paliwa załatwiła sprawę z wypadaniem zapłonów
  5. terkocze łożysko oporowe przed wymianą skrzyni miałem to samo po wymianie na nowe cisza
  6. no i to samo po wymianie na inny moduł Panowie ale nowe cewki ? 130zł za sztukę i taki badziew ?
  7. czekam na moduł kupiłem używkę HITACHI może to od tego się tak dzieje Bo czujnik temperatury raczej nie ma nic z tym wspólnego ?
  8. moduł ten na filtrze jest jakiś w miarę nowy z tym że firma Topran
  9. wymienione świece ngk ,nowe cewki ,sonda , szczelność sprawdzona, vag pokazuje wypadanie zapłonu dodam iż autem lekko szarpie przy dodaniu i odjęciu gazu ale tylko jak już osiągnie temperaturę na Lpg bardziej to odczuwalne co może mieć wpływ na takie objawy ?
  10. Pewnie leży pod autem , a tak na serio to mi jak padał różnicowy zgubiła się 1 i po kolei także możliwe że coś w skrzyni , kupiłem 2 z angola wymieniłem łożysko oporowe nowe i jest po problemie
  11. u mnie wczoraj po ściągnięciu miski ukazał się taki widok http://vlep.pl/obrazek/jyka2n.jpg smok częściowo przypchany czarnym szlamem który zapewne się odkleił po płukaniu silnika , bo w misce też było tego pełno ,po wyczyszczeniu zalaniu oleju millers 5w40 narazie cisza
  12. tak nowy mam napinacz łańcuch był ok , w środę mierze ciśnienie i zrzucam miskę u Ciebie identycznie jak u mnie cyka
  13. Panowie 1.8T(aeb) dzieje się tak losowo jak na tym filmiku raczej zawsze jak ciepły czy to Panewka , Zawory ,? Spalanie w normie , silnik seria nie ma objawów spadku mocy do 200 z groszem na niemcowni jechałem więc czy faktycznie będzie zajechany już 260tyś przelotu według książek i napraw, zrobię jeszcze pomiar kompresji cykanie jest od podszybia może faktycznie smog zapchany, oleju nie ubywa bagnet w normie, napinacz nowy oryginał z aso
×
×
  • Dodaj nową pozycję...