Emejcz

Pasjonat
  • Zawartość

    999
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O Emejcz

    Informacje

    • Imię
      EM
    • Lokalizacja
      Łódź

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    913 wyświetleń profilu
    1. Emejcz

      Mam dokładnie takie samo bzyczenie Z początku myślałem, że to jakiś silniczek nawiewu czy coś, ale sposób w jaki się pojawia sugeruje mi, że ma to związek właśnie z układem turbiny. Wymieniłeś DV i pomogło całkowicie?
    2. Emejcz

      Ja u siebie też stwierdziłem, że mam to buczenie... Nie jest ono jeszcze jakieś tragiczne - jeździłem ciągle z radiem i nie słyszałem - ale jednak jest. Przy czym u mnie najbardziej wyraźne jest ono przy dobrze rozgrzanym aucie jak na trójcę przyśpieszam od 1900-2600 obrotów. Póki co wymienię olej w dyfrze. Za niedługo zrobię też pełną geometrię i założę inne koła i zobaczymy. Widzę jednak, że jest to bardzo popularny problem i jedno co wywnioskowałem z postów, że nigdy nikomu nie pomogło wyważenie wału. Czasami okazywało się, że to przeguby wewnętrzne z tyłu.
    3. Emejcz

      Jak mi weszło ponad 3.5 litra to też stwierdziłem, że raczej nie ma nic dodatkowego
    4. Emejcz

      No ja mam 6 biegów i widzę tylko jeden korek. Właśnie zlałem stary i szukam czy na pewno jest jeden To jest niby 01e i widać tylko jeden korek.
    5. Emejcz

      Czy to możliwe, że u mnie w 1.8t bfb quattro w B7 nie ma dodatkowego korka oleju dla torsena i spuszcza się tylko jednym na skrzyni? Bo właśnie wymieniam i nie widzę drugiego...
    6. Emejcz

      Tak... Ponad miesiąc. Komunikacja pomiędzy urzędami to jakiś żart.
    7. Emejcz

      Ja bym naprawiał jak auto doinwestowałeś pod siebie. Kupisz drugie i od nowa kasę będziesz pakował.
    8. Emejcz

      Ja nie dorabiałem żadnych szpilek. Wymieniłem rozrząd bezproblemowo na lekkim odsunięciu pasa - szczególnie lewej strony patrząc od przodu silnika.
    9. Emejcz

      Też jestem ciekaw. Czy ktoś to robił? Czy w ogóle ta operacja ma sens? Na filmikach które obserwuję te ślizgi mają może 0.5-1mm wytarcia i mam wrażenie, że wymiana może nic nie dać.
    10. Emejcz

      Czy ktoś już finalnie doszedł jakie mają numery tuleje które na tym rysunku wrzuconym już wcześniej to ADAB-001, ADAB-002, ADAB-003: Najbardziej mnie zastanawia ADAB-01. Padł tutaj numer który pokazuje, że wchodzi tam taka tuleja: https://www.iparts.pl/czesc/tuleja-wahacza-poprzecznego-meyle-1005050007,0-144-1005050007-21207.html Jednakże czy aby na pewno? Ta tuleja co siedzi w wahaczu wygląda bardziej tak jakby trzeba było złożyć do jednego wahacza dwie takie tuleje jak w linku... Czy ktoś to przetestował?
    11. Emejcz

      Finalnie auto zarejestrowali. Potrzebowali do tego oświadczeń od sprzedającego.
    12. Emejcz

      Dzięki, wszystko jasne
    13. Emejcz

      Tak, już trochę poczytałem. Skombinuję kabel jak trzeba i dopiero zacznę działać.
    14. Emejcz

      KKL niebieski. Nie wiem czy nie kupić ELM'a...
    15. Witam. Próbowałem połączyć się z modułem ABS w VAG i niestety nie udaje się. Czy ktoś już się z tym spotkał? Kontrolka ABS się u mnie nie świeci. ABS działa, choć załącza się chyba ciut za wcześnie i chciałem zobaczyć co tam na VAG'u ciekawego.