Jump to content

Emejcz

Pasjonat
  • Content Count

    1,556
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

74

About Emejcz

Informacje

  • First name
    EM
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

2,198 profile views
  1. Kombinujecie. Producent podaje na opakowaniu jak należy stosować płukankę. Sam używam zawsze trochę dłużej. Szczerze mówiąc, trochę się zastanawiam czy po prostu nie dolewać sobie przed wymianą oleju nafty w ilości takiej jak płukanki, bo coś mi się wydaje, że na to samo wyjdzie. Płukanka to ani nie szczotka, ani rozpuszczalnik. Tylko regularne stosowanie ma sens - zawsze coś tam wtedy wyczyści.
  2. Sprawdzałeś kiedyś jak wygląda Szwedzka stronka bodajże ministerstwa transportu gdzie się to sprawdza? Owszem, mogliby kręcić, ale musieliby to robić co roku przed każdym przeglądem oraz musiałby to robić każdy z właścicieli, a moje auto wedle tej bazy było w wielu rękach zanim trafiło do Polski. Co do przebiegu obecnego auta nie mam najmniejszych wątpliwości. Akcja z zerwanymi zębami nastąpiła poniżej przebiegu 300 tys. a mało tego, według mnie mogło to być nawet zaraz w okolicach 200 tys. i tak było po prostu jeżdżone, bo nie było żadnych objawów. Dlatego powtarzam, to wcale nie je
  3. Nie bierz do siebie tak bardzo zmian w długoterminowych korektach. To nie jest tak, że ci się ustawi jedna wartość i ciągle tak będzie. Wystarczy, że zrobisz inną trasę, inne temperatury, inny styl jazdy i już dostosuje się ona trochę inaczej. Ważne aby za bardzo nie odbiegały od 0. Tak jak już powiedziano jak jest w granicach -5:5 to nie ma się nad czym zastanawiać.
  4. Emejcz

    Dymienie

    No niestety z opisu widać, że jesteś kolejną ofiarą bezmózgich mechaników. Prawdopodobnie sporej części kosztów dałoby się uniknąć, jakby auto naprawiał ci ktoś kto myśli. Po wymianie pierścieni na pałę auto może ci brać więcej oleju niż przed wymianą. Dlaczego? Obejrzyj sobie chociażby filmik Chrisa na ten temat. Jest jeszcze teoretycznie możliwe, że wymiana pierścieni tylko pogorszyła sprawę, a winowajcą było źle zregenerowane turbo.
  5. Noo właśnie pytam poważnie z kilku powodów. Po primo miałem wcześniej AEB oraz APU i oba z baaaardzo mocno skręconymi licznikami. Realny przebieg mógł wynosić 400-700 tys. (nie, nie ma w tym grama przesady), a wałki wyglądały idealnie. Czy tam nie były lane LL? No nie powiedziałbym aby ktoś o te auta dbał. Moje obecne BFB jak kupiłem miało 260 tys.km i to był prawdziwy przebieg - Szwecja, plus po stanie auta to widać (w przeciwieństwie do dwóch poprzednich). Zębów na wałku już nie było. We wszystkich z powyższych aut siedziały ori łańcuchy i napinacze. Różnica taka, że w AEB i APU
  6. Kolego, odpowiedz proszę 'Dlaczego?'. Jestem bardzo ciekaw, bo miałem zjechane zęby na całym wałku na ori napinaczu/łańcuchu od nowości i do tej pory nie mam pojęcia co się tam mogło zadziać.
  7. To nie jest jeszcze powód do remontu według mnie (mam trzecie 1.8t i każde piło olej). Przy takim poborze obstawiam, że największy udział ma tutaj turbina. Miałem podobny pobór, jak wymieniłem u siebie turbinę to przestało brać (nie, nie była uszkodzona, pompowała jak trzeba).
  8. Nie dowiemy się bez dokładnych zdjęć/filmów.
  9. To jest wszystko mega kaszana. Tam w gruncie rzeczy nie ma nic skomplikowanego co może powodować takie hałasy. Koleś który ci to robi uprawia partyzantkę. Idę o zakład, że po zrzuceniu skrzyni wystarczy dobrze się temu przyjrzeć i odpowiedź się znajdzie, ale on wygląda na typowego wymieniacza - wyjąć, włożyć i nara. Nic więcej Zgodziłbym się z tym, że ta blacha obciera, ALE problem masz przy wysprzęgleniu więc według mnie nie ma ona tutaj znaczenia. Dwie rzeczy mnie tu zastanawiają. 1. Napisałeś o wymianie łapy. To mnie bardzo martwi, jeżeli koleś nie kupił oryginalnej łapy, a ni
  10. Co to za pomiary na centymetry. Tu się podaje ile ml ubywa na 1000km.
  11. Interfejs za 70zl z alliexpress działa super do podstawowej diagnostyki/kasowania błędów (łącznie z airbag).
  12. Skąd to bierzesz? Mówisz tak, bo ci się wydaje, czy siedzisz w naszym wymiarze sprawiedliwości?
  13. Nie jest tak ciężko. Robiłem to u siebie pierwszy raz i poszło super.
  14. Nie trzeba ciągnąć całych przewodów. Można obciąć i złączyć kawałek miedzianego złączką do przewodów.
  15. Oczywiście. W takich sytuacjach pomyśl sam jak to działa. Postaw sobie pytanie w jaki sposób udowodniłbyś w sądzie, że ktoś zrobił to, czy tamto, bo nie chodzi o to czy ktoś jest winien tylko czy jesteś w stanie to udowodnić. Tak to działa. Nawet jakbyś kupił auto i na drugi dzień padł by ci silnik - np. pękł by blok - to jak byś udowodnił, że nie zachciało ci się np. na zimnym aucie silniku skatować auta?
×
×
  • Create New...