Skocz do zawartości

Emejcz

Pasjonat
  • Postów

    1630
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Emejcz

Informacje

  • Imię
    EM
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CLAA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3866 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Emejcz

76

Reputacja

  1. Ma ktoś może dostęp do tych plików i mógłby coś podrzucić po numerach z VCDS?
  2. To nie są olejożerne silniki, za to mają duże problemy z wyciekami które występują w bardzo wielu miejscach, a uszczelnienie jest bardzo kosztowne, bo wymaga demontażu większości osprzętu. Także raczej spodziewałbym się, że masz po prostu z każdej strony silnik zalany olejem.
  3. Nie ma i według mnie to świetny wybór na auto używane, bo jest bardzo mało wysilone. Wymieniałem teraz u siebie rozrząd i tarczki sprzęgła przy 350kkm i zużycie było symboliczne jak na taki przebieg.
  4. Dałeś dwa różne auta do porównania w sumie. Choć według mnie koszta utrzymania będą na podobnym poziomie, ani w jednym ani w drugim nie będzie tanio, bo o ile Golf jest tańszy w utrzymaniu to jest nowszy i ewentualne części będą pewnie w podobnych cenach albo i wyższych niż w C7. Jak C7 będzie dbane to 400-500 tys. robisz na lajcie. C7 jest super wyciszone i komfortowe na trasy. Niezbyt się jednak nadaje do jazdy miejskiej i jak za dużo musisz parkować w mieście.
  5. Tak, dokładnie chodzi mi o ten czujnik. Ja tego nie wiedziałem i musiałem przekładać ten czujnik z jednego fotela na drugi, a niestety nie jest to fajny zabieg i ciężko to zrobić aby skóra nie ucierpiała w jakimś tam stopniu.
  6. Fizycznie to wszystko będzie pewnie pasowało, ale jeżeli nie masz elektryki i pamięci to pewnie przy kupnie takowych będziesz musiał dokupić też moduł i zdjąć ochronę komponentu czy coś. Ja u siebie wymieniałem z naleśników na SLine i wszystko podeszło p&p, ale nie mam pamięci. Pamiętaj tylko aby się nie pchać w fotele z anglika.
  7. Witam. Pytanie bardzo ogólne ale dotyczy diesla z CR. Czy jak padł mi wtrysk i odłączę wtyczkę do czasu jego wymiany to mogę sobie narobić jakichś szkód? Zakładamy zwyczajną jazdę bez żadnego pałowania.
  8. Witam. Wygląda na to, że padł mi jeden z wtryskiwaczy bez żadnych uprzednich oznak zużycia (no pomijając ich spory przebieg). Czuć, że nie pali na jeden cylinder, mruga kontrolka sprężynka i są błędy jak poniżej. Problem dotyczy co prawda A6, ale nie ma to raczej większego znaczenia w tej sytuacji więc mam 2 pytania z tym związane: 1. Czy komuś mówią coś istotnego poniższe błędy? 2. Czy mogę jeździć autem do momentu wymiany wtryskiwacza? (pewnie w granicach tygodnia/dwóch) To może głupie pytanie, ale nie wiem czy jak odłączę wtyczkę od wtryskiwacza to prócz mniejszej mocy nie spotka mnie czasem coś dziwnego czego bym w dieslu nie przewidział... 5437 - Injector: Cylinder 5 (N83) P0205 00 [101] - Circuit Malfunction Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 341164 km Date: 2023.04.09 Time: 22:37:13 Engine RPM: 748.00 /min Normed load value: 14.1 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 93 °C Intake air temperature: 17 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 11.660 V Unlearning counter according OBD: 40 Allowed number of injections-Bits 0-7: 00000011 Injection release status-Bits 0-7: 00111000 Desired injection characteristic-Bits 0-7: 00111000 Mean injection quantity: 4.84 mg/stroke Rail pressure regulation: status-Bits 0-7: 00000101 Fuel high-pressure: actual value: 271100 hPa Control Module temperature: 24.3 °C 5439 - Injector: Cylinder 5 (N83) P0205 00 [101] - Circuit Malfunction Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 341164 km Date: 2023.04.09 Time: 22:33:24 Engine RPM: 714.00 /min Normed load value: 44.7 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 88 °C Intake air temperature: 16 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.720 V Unlearning counter according OBD: 40 Allowed number of injections-Bits 0-7: 00000011 Injection release status-Bits 0-7: 00111000 Desired injection characteristic-Bits 0-7: 00111000 Mean injection quantity: 11.13 mg/stroke Rail pressure regulation: status-Bits 0-7: 00000101 Fuel high-pressure: actual value: 252300 hPa Control Module temperature: 25.3 °C
  9. Zastanawia mnie jeszcze jakie to jest to kosmiczne spalanie i na jakiej podstawie jest ocenione. Czyżby w te kilka dni udało się już wypalić cały lub kilka zbiorników paliwa?
  10. W tej historii coś grubo nie gra. Przeglądając ten temat od dłuższego czasu po prostu nie wierze, że nagle wszystko się posypało w tak doinwestowanym samochodzie, a to że był doinwestowany nie wątpię, bo mam porównanie do swojego B7 które niedawno sprzedałem. Śmierdzi jakimś wałkiem po stronie Komisu/Kupującego. @Langista mogę na przykładzie swojego B7 powiedzieć, że może tak być, jak długo stoi niejeżdżone to zaczynają pokazywać się jakieś małe babole typu nie wskakujące kierunkowskazy czy wypalone żarówki, ale raczej nic poważnego... Jaką niby mamy pewność, że mirek z komisu nie przeglądał tego forum i wiedział w jakim stanie jest auto i co jest zrobione i np. zrobił jakąś podmiankę? Żadnej.
  11. Emejcz

    Dobrzy chiptunerzy

    Mamy w ogóle kogoś na forum kto robi nowsze diesle? A6 3.0TDI po 2011 roku w jakichś sensownych pieniądzach?
  12. Emejcz

    Ceny paliw

    Od października staniały o 1zł, a na stacjach i tak spadek o 20 gr.
  13. Emejcz

    Ceny paliw

    Jest tak tanie, że nikt nie obniży ON jest celowo zawyżony, to można udawać promocje.
  14. Emejcz

    Ceny paliw

    Ja już skorzystałem xD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...