Jump to content

Emejcz

Pasjonat
  • Content Count

    1,317
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

27

About Emejcz

Informacje

  • First name
    EM
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,392 profile views
  1. Kolego, nie wiem jak innym, ale mi to wcale nie brzmi na napinacz i niewykluczone, że wymiana napinacza nie była u ciebie uzasadniona. Bardziej brzmi to jak jakas rolka - np. alternatora. Zdejmij pasek wielorowkowy i uruchom silnik na zimnym i zobacz czy jest cisza.
  2. Zależy co kto rozumie poprzez sformułowanie "fachowiec", bo w naszych realiach nie jest to określenie jednoznaczne Naprawa prosta. 1. Poluzowanie nakrętek sztangi turbiny i lekkie jej naciągnięcie. 2. Jak coś się uszkodzi przy naciąganiu ty wymiana zaworu WG (dobry zamiennik idzie za 100-200zł kupić). 3. Jak powyższe nic nie pomoże (w co jednak wątpię) to trzeba wyciągnąć turbinę i jakoś spróbować pospawać grzybka (klapkę) aby był sztywny. To ten element zaznaczony na czerwono hałasuje - z czasem robią się tam po prostu luzy.
  3. No powinieneś mieć taki kolektor: Skoro masz inny to zapewne możesz zaślepić (pod warunkiem, że ktoś nie podłączył jeszcze czegoś inaczej).
  4. Pewnie miałeś kolektor zmieniany na coś z B5. Tam wężyk szedł do regulatora ciśnienia paliwa. Swoją drogą takiego paździerza, żeby miał przetartą rurę od przepustnicy to jeszcze nie widziałem. Co ty żeś kupił
  5. Zdejmij wężyk od podciśnienia z zaworu WG turbiny i wtedy zrób ten test ponownie. Brzmi to jak luźna klapka turbiny.
  6. Emejcz

    Zbieżność

    Pozamieniaj koła stronami. Możesz mieć już zjechane opony.
  7. Emejcz

    Rozruch auta

    Daj do mechanika.
  8. Wyjmował ktoś te flansze w dyfrze? Da się to po prostu wybić po spuszczeniu oleju bez rozbierania dyfra?
  9. Mazda Skyaktiv jest bezkonkurencyjna ogólnie. Ogólnie mazdy mechanicznie są super dobrymi autami. Jakby nie korozja to byłyby praktycznie autami idealnymi. Gdyby nie to, że nie moja półka cenowa to brałbym z miejsca. Jedyny mankament to, że dużo tego kradną.
  10. Emejcz

    Audi A4 B7

    Prawdodobieństwo, że kupisz dobre i zadbane b7 w benzynie z Q jest super małe. 90% tych aut to świeżo sprowadzone mniejsze lub większe parchy które wymagają wielu interwencji mechanicznych. Mogą dobrze wyglądać, ale każdego trzeba robić.
  11. Sprawne wisko dobrze spełnia swoją funkcję. Zamiast pakować elektryczny lepiej jest wrzucić nowe wisko, bo większość w tych autach nie działa jak trzeba.
  12. Może źle założyłeś tą blaszkę którą nakłada się na trzpień samoregulatora? Tam nie bardzo jest co popsuć w środku. Najlepiej wrzuć zdjęcia zacisku po montażu.
  13. Też mam takie zjawisko sporadycznie. Jednakże mi to w niczym nie przeszkadza.
  14. Zamula ekstremalnie w stosunku do B5, tyle ci powiem
  15. B5 od B6 różnią się ogromnie. Jednakże nie w taki sposób, że B6 jest lepsze - nic bardziej mylnego. Jedno i drugie ma swoje zalety i wady i po pierwsze to warto się zastanowić co ci bardziej odpowiada. Koszty utrzymania niskie jak już wszystko co było uszkodzone zostało wymienione, jednakże aby tak było to masz 2 opcje które wyglądają mniej więcej tak; Kupujesz B6 1.8t Q za 15tys. i pakujesz 10 tys. aby było w pełni sprawne albo kupujesz za 25k już usprawnione.
×
×
  • Create New...