Jump to content

Emejcz

Pasjonat
  • Content Count

    1,272
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

17

About Emejcz

Informacje

  • First name
    EM
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,286 profile views
  1. Witam. Czy ktoś posiada jakąś rozpiskę minimalnych wymiarów czopów /krzywek dla wałków rozrządu 1.8t oraz wersję jakie występowały w b6 b7? Nie mogę nic znaleźć.
  2. Mam takie pytanie w imieniu kolegi który miał stłuczkę w Volvo. Szkody całkowitej nie będzie, bo wart około 20k jest. Szkoda będzię opłacana z OC sprawcy w Interrisk. Uszkodzone są drzwi (według mnie wymiana) i próg/okolice uszczelki i słupka środkowego. Ubezpieczyciel bez żadnego kosztorysu tylko na podstawie rozmowy przez telefon (nie oglądając zdjęć) powiedział, że mogą dać 3800zł. Nie został wysłany żąden kosztorys, rzeczoznawcy jeszcze nie było. Pierwsze co to pomyślałem, że trzeba cisnąć o wyższą kwotę i kosztorys, bo zawsze na początku jest zaniżone. Jednakże zacząłem się zastanawiać czy jak przyjdzie rzeczoznawca to nie stwierdzą, że dają mniej niż 3800zł?
  3. @Dev Nie masz przypadkiem wałka ssącego do bfb w dobrym stanie?
  4. Napinacz, łańcuch i wałek już wymienione. Po wymianie skasowałem błędy na VAG'u i przestała się pojawiać wartość na kanale 93... zaraz po odpaleniu była jeszcze widoczna, a teraz ciągle pusto. Ktoś wie dlaczego tak może być? Nie ma dodatkowego błędu związanego z tą wartością.
  5. Martwi. Kupiłem na szybko oba, ale niestety okazało się jak wróciłem, że ssący muszę zwrócić, bo ma uszkodzenie na czopie i go nie założyłem, bo nie wiem czy by panewki nie ścierał. Szkoda, bo bym miał z głowy. Musiałem to złożyć, ale w przyszłym tygodniu może już dorwę ssący i też go wymienię. Ssący na szczęście szybko się wymienia.
  6. Tutaj będzie widać. Po wymianie wałka, łańcucha i napinacza na ten bez fazatora jest ładnie na znakach.
  7. Kurcze, nie byłem na to przygotowany. Wiesz może albo ktoś inny czy wałek z BEX jest identyczny jak ten w BFB i będzie? Czy powinno się przełożyć też te mocowania/panewki czy wystarczy sam wałek z kołem pasowym?
  8. Miał ktoś tak zjechane zęby na wałku? Nie wiem czy nie powinienem tego wymienić...
  9. Witam. Wziąłem się za wymianę fazatora i łańcucha rozrządu. Wszystko szło ok, ale odkryłem przy okazji, że zęby walka wydechowego są z lekka pokruszone. Widać to na zdjęciu. Obawiam się, że za jakiś czas może się to całkowicie wyrobić. Czy ktoś spotkał się czymś takim? Czy to norma w tych silnikach?
  10. @S1Przemo Chyba za bardzo mędrkujesz w tym temacie. Było nie zakładać gazu skoro się go boisz itp. po co ci to? Zrobiłeś cos wbrew sobie i teraz się doszukujesz.
  11. Ok, odezwę się i pewnie wezmę Przy okazji przypominam się z tą gumą od klapy jakbyś coś rozbierał
  12. Zależy jak to liczy Z tego co czytam to ty sprzedajesz juz zregenerowane i pomalowane gotowce, więc raczej mało prawdopodobne, że z ceną się kwalifikujesz Rozważę jednak wszelkie propozycje.
  13. Kupię zaciski, jarzma i osłony tył pod tarcze 288mm do B7 Quattro. Mogą być same zaciski z jarzmami. Interesują mnie tylko oferty z niemalowanymi w cenach niższych niż średnia.
  14. Zobacz ofertę [K] Zaciski/jarzma/osłony tył 288mm 2.0 TFSI 3.0 TDI Quattro Kupię zaciski, jarzma i osłony tył pod tarcze 288mm do B7 Quattro. Mogą być same zaciski z jarzmami. Interesują mnie tylko oferty z niemalowanymi w cenach niższych niż średnia. Dodający Emejcz Wysłano 06.06.2019 Kategoria Kupię
×
×
  • Create New...