Skocz do zawartości

dominio_1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dominio_1

Informacje

  • Imię
    dominik
  • Miasto
    Świdnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia dominio_1

0

Reputacja

  1. ok to bedzie kolejna rzecz ktora sie zajme ,pozdrawiam dzieki za odpowiedzi
  2. ok spoko ,jutro bede dzialal problem prawie rozwiazany, mechanik wymienil mi wszystkie cewki zaplonowe i teraz auto nie muli , nie skacza obroty ,normalnie jezdzi na klimie nic nie smierdzi, jedyne co zostalo to pojawiajaca sie podczas upalu i dluzszej jazdy ok 50 km kontrolka niskie cisnienie oleju , pomruga troche i przestaje a po kilku minutach znowu ,jak myslisz co to moze byc ? dodam ze na kompie nic wyszlo.
  3. spoko dzieki ta kontrolka zapalila sie ttylko raz wiec wydaje mi sie ze to poczatek ,bardziej mnie martwi te duszenie i ze obroty na klimie spadaja tak bardzo jakby mial zaraz zgasnac co o tym myslisz ,powiazane jest to z tym smokiem ? ludziska pisza tez na innych tematach na forum w miare podobnych do mojego ze moze to zapchana przepustnica?
  4. witam wszystkich potrzebuje porad,podpowiedzi itp na temat problemu z moim zlomkiem jakim jest audi a4 b5 1.8 t AEB z 99 roku LPG auto mialo dzisiaj wielkie problemy podczas jazdy, zaczelo sie od tego ze wracalem z pracy 50 km do domu bede pisal po kolei zeby czegos nie ominac. Warunki pogodowe 30 stopni C wlączona klimatyzacja 1.zapalila sie kontrolka niski stan oleju - pomrugala troche i przestala wiecej sie juz nie pojawila 2.wylaczylem klime troche jeszcze przejechalem i w korku zaczal sie dusic , na wolnych obrotach zaczalem odczuwac przedmuchy powietrza takie puf puf 3.w koncu jak dojechalem pod dom ,wylaczylem dziada i dalem mu troche ostygnac 4. po godzinie jak pojechalem do miasta na zakupy podczas stania w korku zaczalem czuc w aucie zapach zgnilych jaj ale po jakims czas ustal 5. obroty dalej falowaly i slychac bylo nierowna prace silnika (obroty nie skacza jakos bardzo duzo ale troszke skacza) 6.jak wlaczylem klime to obroty zaczely bardzo falowac az prawie silnik gasl wiec wylaczylem klime 7.a na koniec spalila sie zarowka od swiatel mijania (1 raz auto mam prawie 2 lata) dodam ze audi jest kilka dni po wymianie kompletnego sprzegla i wszytko bylo ok jak zadzwonilem do mechanika to odrazu powiedzial ze jest walniety katalizator tylko sek w tym ze audi ma wyciety katalizator (ma 2 sondy ) jedna wymieniona koncowa czy jakos tak. w audi jest lpg ale objawy sa tez na benzynie jesli chodzi o moc auta to nie odczulem zeby byla slabsza. przcyztlaem juz sporo tematow podobnych ale nie znalalem podobnego zlozonego tematu ,nie do konca znam na mechanice (cos tam liznelem tematu) dlatego potrzebuje waszego wsparcia technicznego czy te wszystkie problemy sa ze soba powiazane? zanim oddam auto do mechanika wolalbym mniej wiecej wiedziec o co chodzi zeby mnie nie naciagnal na niepotrzebna naprawe czesci auta ktora jest dobra gdzies doczytalem ze moze byc problem z akumulatorem ale nie do konca jestem przekonany ze to moze byc to...
  5. witam wszystkich potrzebuje porad,podpowiedzi itp na temat problemu z moim zlomkiem jakim jest audi a4 b5 1.8 t AEB z 99 roku LPG auto mialo dzisiaj wielkie problemy podczas jazdy, zaczelo sie od tego ze wracalem z pracy 50 km do domu bede pisal po kolei zeby czegos nie ominac. Warunki pogodowe 30 stopni C wlączona klimatyzacja 1.zapalila sie kontrolka niski stan oleju - pomrugala troche i przestala wiecej sie juz nie pojawila 2.wylaczylem klime troche jeszcze przejechalem i w korku zaczal sie dusic , na wolnych obrotach zaczalem odczuwac przedmuchy powietrza takie puf puf 3.w koncu jak dojechalem pod dom ,wylaczylem dziada i dalem mu troche ostygnac 4. po godzinie jak pojechalem do miasta na zakupy podczas stania w korku zaczalem czuc w aucie zapach zgnilych jaj ale po jakims czas ustal 5. obroty dalej falowaly i slychac bylo nierowna prace silnika (obroty nie skacza jakos bardzo duzo ale troszke skacza) 6.jak wlaczylem klime to obroty zaczely bardzo falowac az prawie silnik gasl wiec wylaczylem klime 7.a na koniec spalila sie zarowka od swiatel mijania (1 raz auto mam prawie 2 lata) dodam ze audi jest kilka dni po wymianie kompletnego sprzegla i wszytko bylo ok jak zadzwonilem do mechanika to odrazu powiedzial ze jest walniety katalizator tylko sek w tym ze audi ma wyciety katalizator (ma 2 sondy ) jedna wymieniona koncowa czy jakos tak. w audi jest lpg ale objawy sa tez na benzynie jesli chodzi o moc auta to nie odczulem zeby byla slabsza. przcyztlaem juz sporo tematow podobnych ale nie znalalem podobnego zlozonego tematu ,nie do konca znam na mechanice (cos tam liznelem tematu) dlatego potrzebuje waszego wsparcia technicznego czy te wszystkie problemy sa ze soba powiazane? zanim oddam auto do mechanika wolalbym mniej wiecej wiedziec o co chodzi zeby mnie nie naciagnal na niepotrzebna naprawe czesci auta ktora jest dobra
  6. Witam forum Mam od dwoch problem z moim audi. Przy dodawaniu gazu (obroty od 1500 w gore powstaje dziwny dzwiek jakby krecil sie jakis wiatraczekalbo cos i brzmi coraz glosniej tzn przyspieszal . ak sciagne noge z gazu i obroty spadaja to dzwiek tez slychac i przy obrotach na luzie juz nic nie slycha,dodam troche gazu i znowu slychac ten dzwiek jakby metaliczny stukot cos w stylu trrrrrrrrrryyyyyyyyyy . Niew eim do konca jak to opisac ale martwi mnie czy to nie cso z turbina zaczyna sie dziac.Dodam ze dzwiek dochodzi spod maski.Mechanik sprawdzil na kanale i na pierwszy rzut oka nic nie zauwazyl za to powiedzial ze to moze skonczyla taka siatka na tlumiku , wymienilem ja u tlumikarza ale dzwiek jak byl tak jest. Jak myslicie w czym tkwi problem?aha silnik 1.8 t aeb z 99 roku.Rozrzad byl caly wymieniany,przejechane 240 tys.
  7. masz racje rafal wychodzi na to ze to jest problem z ta pompa bo poczytalem troche o tym i na ogladalem sie na youtube i mam takie same objawy jak myslicie co lepsze wymieniac ta pompe i zawor czy lepiej by bylo poprostu ja odpiac i bezpiecznik od niej? czy auto bedzie funkcjonowac bez tej pompy ? poradzcie cos
  8. Witam forumowiczow Mam problem zwiazany z moim audi a4 b5 1.8 t. Mianowicie chodzi o to ,ze podczas ssania czyli obroty 1100 auto bardzo glosno pracuje,spod filtra powietrza slychac glosne buczenie i metaliczny stukot tak jakby zaraz mialo sie cos oderwac albo spalic sie Kiedy ssanie sie wylacza i obroty spadaja do 900 to nie ma w ogole tego dzwieku,slychac tylko czysta prace silnika a na ssaniu przerazajacy dzwiek.Mechanicy czywiscie nie wiedza w czym jest problem,na kompie tez nic nie wyszlo nie ma zadnych bledow.Dodam ze auto posiadam od kilku miesiecy i zawsze podczas ssania buczenie bylo ale nie takie glosne jak teraz (od kilku dni)i do tego jeszcze ten mechaniczny stukot.Nagralem filmik na telefonie sprobuje jakos go tutaj zamiescic zeby ulatwic diagnoze. Mam nadzieje ze w dobrym miejscu umiescilem temat Prosze o sugestie co to moze byc nie chce doprowadzic do jakiejs krzywej akcji ze cos sie rozwali,za duzo juz tego... dodaje filmik z youtube ktory dzisiaj nagralem,jak sie wslucham to brzmi jakby cos piszczalo ocieralo itd mam nadzieje ze ktos cos napisze bo czesto nikt nic nie odpisuje :/ filmik przez pomylke do gory dolem nagrany
  9. Witam forumowiczow Dzisiaj przy duzym mrozie -9 *C po kilkukilometrowej jezdzie zaparkowalem auto i poszedlem na zakupy.Po powrocie do auta i odpaleniu zaczelo mocno dymic z rury wydechowej i z okolicy tylnego kola kierowcy,do tego dym ten mial zapach spalonego oleju badz paliwa (nie dalo sie wytrzymac przy tym smrodzie) . Zgasilem auto i po odczekaniu kilku minut odpalilem ponownie auto ale tego zapachu i dymu juz nie bylo.Dodam ze wczesniej nie mialem takich objawow. Zastanawiam sie skad ten zapach i czy ma to cos wspolnego z duza dziura w tlumiku koncowym,ktora posiadam w moim audi...dziure zauwazylem kilka tygodnie wczesniej ale nie bylo takich duzych mrozow i nie bylo tego zapachu.co moglibyscie mi poradzic czy rzeczywiscie bylo tak dzisiaj dlatego ze jest ta duza dziura czy jest problem z czyms innym. Sprawdzilem poziom olej w silniku i jest w normie. Pozdriawam Czy ktos w ogole czyta te tematy na forum i odpowiada na nie?
  10. Witam forumowiczow Dzisiaj przy duzym mrozie -9 *C po kilkukilometrowej jezdzie zaparkowalem auto i poszedlem na zakupy.Po powrocie do auta i odpaleniu zaczelo mocno dymic z rury wydechowej i z okolicy tylnego kola kierowcy,do tego dym ten mial zapach spalonego oleju badz paliwa (nie dalo sie wytrzymac przy tym smrodzie) . Zgasilem auto i po odczekaniu kilku minut odpalilem ponownie auto ale tego zapachu i dymu juz nie bylo.Dodam ze wczesniej nie mialem takich objawow. Zastanawiam sie skad ten zapach i czy ma to cos wspolnego z duza dziura w tlumiku koncowym,ktora posiadam w moim audi...dziure zauwazylem kilka tygodnie wczesniej ale nie bylo takich duzych mrozow i nie bylo tego zapachu.co moglibyscie mi poradzic czy rzeczywiscie bylo tak dzisiaj dlatego ze jest ta duza dziura czy jest problem z czyms innym. Sprawdzilem poziom olej w silniku i jest w normie. Pozdriawam Czy ktos w ogole czyta te tematy na forum i odpowiada na nie?
  11. Witam forumowiczow Dzisiaj przy duzym mrozie -9 *C po kilkukilometrowej jezdzie zaparkowalem auto i poszedlem na zakupy.Po powrocie do auta i odpaleniu zaczelo mocno dymic z rury wydechowej i z okolicy tylnego kola kierowcy,do tego dym ten mial zapach spalonego oleju badz paliwa (nie dalo sie wytrzymac przy tym smrodzie) . Zgasilem auto i po odczekaniu kilku minut odpalilem ponownie auto ale tego zapachu i dymu juz nie bylo.Dodam ze wczesniej nie mialem takich objawow. Zastanawiam sie skad ten zapach i czy ma to cos wspolnego z duza dziura w tlumiku koncowym,ktora posiadam w moim audi...dziure zauwazylem kilka tygodnie wczesniej ale nie bylo takich duzych mrozow i nie bylo tego zapachu.co moglibyscie mi poradzic czy rzeczywiscie bylo tak dzisiaj dlatego ze jest ta duza dziura czy jest problem z czyms innym. Sprawdzilem poziom olej w silniku i jest w normie. Pozdriawam Czy ktos w ogole czyta te tematy na forum i odpowiada na nie?
  12. witam forumowiczow mam problem z klapa bagaznika , mianowicie otwiera sie tylko z kluczyka a z pilota nie, do tego pompka od centralnego pracuje dlugo i glosno okolo 20 sekund. nie zapala sie dioda od centralnego na drzwiach od kierowcy kiedy zamykam auto, nie wiem od czego zaczac zeby usunac ten problem i miec otwarta klape od bagaznika kiedy auto mam otwarte...:/ aha do tego zauwazylem ze jak robie cos przy bagazniku a mam otwarte auto po chwili blokuja sie wszystkie drzwi i auto sie zamyka pozdrawiam i czekam na sugestie wesolych swiat !
  13. tez mam taki sam problem , jeszcze sie tym nie zajelem bo nie wiem od czego zaczac , wczoraj rzucilem taki temat ale admin go wyrzucil :/ u mnie jest tak ze pompka od centralnego glosno pracuje przez 20 sekund i sie poddaje , moge otworzyc klape tylko kluczykiem pilotem nie. a powiedz mi czy masz tak samo jak ja ze nie swieci ci sei dioda od centralnego na drzweiach od kierowcy po zamknieciu auta?
  14. ok dzieki przynajmniej jeden "problem " zwiazany z autem zalatwiony. tylko dalej sie zastanawiam jaki jest w tym cel? te obroty po to sa wyzsze zeby podgrzac turbine?
  15. Witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem audi a4 b5 1.8 t nie mialem wczesniej auta z turbina i nie do konca wiem jak reagowac na te auto Chodzi mi o to ze po odpaleniu silnika auta pracuje na wysokich obrotach okolo 1100 obrotow przez 30/40 sekund,pozniej obroty spadaja 900 i tak juz zostaje. zastanawiam sie czy tak poprostu ma byc czy jest to jakis problem .wyglada dla mnie to tak ze turbina jest "podgrzewana" dodam jeszcze ze silnik pracuje na tych wysokich obrotach dosyc glosno a pozniej sie wycisza.nie wiem czy dobrze opisalem ten problem,nie jestem dobry w opisywaniu usterek pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...