Skocz do zawartości

kfiat_man

Pasjonat
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kfiat_man

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kfiat_man

1

Reputacja

  1. Dzięki ! Czy jakaś inna pojemność chodzi w grę? 1.6 albo 1.8 ? jeśli tak to jakie oznaczenia?
  2. Dzień dobry wszystkim forumowiczom. Posiadam octavię z 2002r z silnikiem BCA (75km), silnik stracił kompresję na drugim cylindrze. Który silnik o jakim oznaczeniu będzie pasował plug and play, bez zbędnych przeróbek, by wszystkie mocowania pasowały itp. Nie za bardzo mam chęć regenerować tą jednostkę co posiadam, 75km to zdecydowanie za mało w takim aucie. Z góry dzięki za podpowiedzi.
  3. Wypięcie czujnika to żadne sprawdzenie jego działania. Najlepiej sprawdzić opór między pinami. Wykres jest gdzieś u nas na forum, ale masz na szybko z google: jak sprawdzisz i to nie będzie to to pomyślimy dalej.
  4. Witam Leci mi płyn z dolnego węża od chłodnicy na łączniu węża z chłodnicą. Z tego co pamiętam są tam dwie uszczelki na króćcu wychodzącym z chłodnicy, ale nigdzie nie mogę ustalić ich rozmiarów a chciałbym zakupić przed wymianą. Posiada ktoś może wiedzę, jakie są tam uszczelki/uszczelka ? Mam etkę, ale tam nie ma. Dzięki z góry za pomoc.
  5. ciąg dalszy problemów. załadowałem standardową mapę i mam doładowanie 0,3 bar i 125 g/s przy 6k obr. Zmiana mapy na czipowaną powoduje wzrost do 0,6bar i 155 g/s przy 6k obr. Co dziwne przy włożeniu oryginalnej kości cały czas pokazuje błąd pamięci ROM. Rozumiem, że to nie jest normalne i sugeruje uszkodzenie sterownika tak ?
  6. Takie objawy to moim zdaniem nie pompa paliwa. Czujnik temperatury do sprawdzenia na początek. zmierz sobie woltomierzem. Jak zimny powinien mieć chyba ok 5k, gorący ok 200-300 omów. Gdzieś mi się zapodział wykres, ale tutaj na forum jest podobny, mniemam że Twoje wskazania powinny być zbliżone. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=98822. Jak samochód reaguje na pedał gazu podczas dławienia?
  7. Na nowej pompie i zdrowych panewkach miałem 2 bary na jałowym. Na starej pompie 1 bar i klepały zawory po dłuższym postoju ale konewka nigdy się nie zapaliła. Tobie odpala się konewka bo sterownik posiada funkcję dynamicznego sprawdzania ciśnienia oleju. Zgodnie z tym co jest napisane w sam "naprawiam" na ciepłym silniku pomiar występuje między 1500obr a 5k obr. Jeśli czujnik otworzy się w tym zakresie 3krotnie na 0,5s to na desce zapali się alladyn. Wniosek u Ciebie prosty - albo nowa pompa nie trzyma ciśnienia albo panewki powiedziały papa. Na jałowym musisz mieć od 1 do 3,5bar przy 3k od 5-7bar - wartości z książki. Ciśnienie włączenia czujnika to 1,2-1,6bar więc czujnik powyżej 1500obr otwiera i stąd wskazania.
  8. kfiat_man

    Swap z 1.6 na 1.8T

    Remont tej jednostki to wydatek ok 5k. Sam dół to panewki za 500zł, do tego śruby do panewek chyba po 30 zł szt a jest ich 8. To są jednorazowe śruby jak do głowic więc wymienić trzeba a przez takie koszty remont całej jednostki jest bardzo drogi. Zmierzyć trzeba tuleję wskaźnikiem zegarowym, ale patrząc po nagarze to silnik bierze olej więc regeneracja bloku i szlif wału a to ok 1200zł. Możesz też zobaczyć czy tłok luźno lata w cylindrze i ile jest tego luzu bo po zdjęciu widać że tuleja jest trochę za "luźna" jak na ten tłok. Sam robiłem remont mojego silnika i wyglądał tak samo jak Twój - wszędzie nagar i luźne tłoki. Ja odżałowałem na początku naprawę główną i musiałem drugi raz rozbierać silnik. Rozrząd to 700zł - napinacz nowy, rolka i pasek. Sprawdź jak wygląda łańcuch i napinacz łańcucha, tylko ostrożnie bo kruchy ten plastik może być co się łańcuch ślizga, a bez specjalnego ściągacza to i tak nie zdejmiesz. Szkoda że nie widziałeś i słyszałeś jak pracuje, bo może jeszcze masz szklanki do wymiany a to kolejne 500zł. Znając silniki 1.8t w Polsce to używany z niepewnego źródła to szrot murowany. Jak coś to pisz, pomogę.
  9. Skoro uważasz, że nie to napisz czego to może być wina, bo mnie pomysły już się skończyły.
  10. Ładuje 0,3 bara czyli tak jak być powinno przy odłączonym. tutaj jest mój wątek: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/378253-b5-aeb-turbo-laduje-06-zamiast-09-bar/ Chcę przełożyć by być pewnym, że to nie wina przepływomierza - turbo było już na stole i sprawdzone jak i działanie wg.
  11. Witam, jak w temacie - staram się uporać z brakiem mocy w moim 1.8t i w zasadzie ostatnią rzeczą której nie sprawdziłem jest przepływomierz. Nowy to wydatek 800zł a w ciemno troszkę strach inwestować Jakby ktoś z Łodzi lub okolic był na tyle miły i użyczył mi przepływomierz na 15 min bym mógł sprawdzić czy to on jest przyczyną mojego nieszczęścia to byłbym wdzięczny i jakieś piwko na pewno za fatygę by wpadło. Oczywiście ja dojadę gdzie potrzeba. Pozdrawiam.
  12. Zmienne fazy rozrządu to takie turbo dla 1,8 bez sprężarki, honda ma podobne rozwiązanie. 1,8 ma napinacz i klapki w kolektorze dolotowym. jak coś masz z tym nie halo to zalecam wymianę, pewnie moc spadła na wyższych obrotach.
  13. Sprawdziłem czujnik atmosferyczny, tj odpiąłem go i doładowanie spadło o ok0,5-1bar więc wydaje się że działa. Zrobiłem logi w kanałach wskazanych kilka postów wcześniej: http://vaglog.pl/log-001_002_05O061.html http://vaglog.pl/log-002_007_bi7ptZ.html http://vaglog.pl/log-013_008_7KgZ8N4.html http://vaglog.pl/log-025_001_69XmL.html logi z 1,2,3 biegu w mieście ciężko się sensownie rozpędzić, robiłem co mogłem. Proszę o analizę
  14. kfiat_man

    Spociki Łódzkie

    Czołem chłopaki, mam problem i potrzebuję na podmiankę przepływomierz do AEB, cygan z ksawerowa nie ma ;/ Jakby ktoś miał to byłbym wdzięczny spierdzieliło mi 30 koni i szukam przyczyny.
  15. Czujnik atmosferyczny jest do sprawdzenia na którymś z kanałów co podałeś? jakie wartości powinien pokazywać? coś w pascalach czy innych jednostkach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...