Skocz do zawartości

Bawół

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bawół

Osiągnięcia Bawół

0

Reputacja

  1. A poco chcesz ją wyciągać?? Szczerze to sam się przymierzam do tej samej czynności. Mam takie objawy (silnik ciepły) : po dodaniu gazu gdy obroty spadają bywa że silnik przydławi się i zgaśnie . Czasem jesli nie zgasnie to obroty odbiją sie i ustabilizują na poziomie ok 850 obr. Podczas jazdy , gdy przed skrzyzowaniem chcę zredukowac bieg silnik zgasnie. Na Gazie objawy te sa łagodniejsze , falowanie nie jest tak odczuwalne oraz silnik raczej nie gaśnie . Jednak obroty zdecydowanie schodzą za nisko zanim ustabilizują się. Poradźcie , czy czyszczenie przepustnicy pomoże?? Jak dotąd : nowe świece , nowe przewody NGK . Ostatnio jak podłączany był komp nie wskazywał żadnych błędów. Ostatnio dostałem od znajomego preparat - dodatek do paliwa który niby przeczyszcza układ paliwowy. Powiem że pomogło , silnik pracuje nieco równiej .
  2. Pytanie jak w temacie. Moja obecna skrzynia ( silnik 2,8 ACK 97 rok) czuję że długo nie pociągnie ( jedynka wyje oraz w momencie gdy na jedynce zdejmę noge z pedału gazu bieg wypada na luz). Mam możliwość kupienia skrzyni od silnika 2,8 ALG 98 rok. ale czy będzie pasować?? Nie wiem , czy warto naprawiac moją obecną , poza pierwszym biegiem , wszystko pracuje idealnie, biegi wchodzą ładnie. na innych biegach skrzynia pracuje cicho.[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2008, 19:50_________________________________________________Dlaczego nikt nie odpowiada?? Dziś podczas jazdy zauważyłem pewną zależność. Po ostrzejszej jeździe , i po redukcjach na trasie , w pewnym momencie jest problem z wrzuceniem 5 -go biegu. Czuć opór. Po zatrzymaniu samochodu i ponownym ruszeniu jest ok i 5-ka wchodzi normalnie. Co o tym myslicie?
  3. Witam , Mam takie problem jak w temacie. Po wrzuceniu 1-szego biegu jest ok, do momentu gdy zaczynam odpuszczać gaz, gdy samochód zacznie hamowac silnikiem , dźwignia wypada na luz. Wszystkie biegi wchodza ładnie. Czy to może poduszka pod skrzynia lub silnikiem ? A może coś w skrzyni padło. pozdrawiam
  4. NO spręzyny nsapewno są mocniejsze. Ale Ja mam kompletne zawieszenie od 2,8 . KOnkretnie to cały samochód.
  5. Dopiero rozglądam się za budą.Mam znajomych którzy pomogliby z przełozeniem, nawet gdyby to była buda Anglika. Tylko niewiem czy musze szukać budy w której był/jest jakiś V6 (2,4 2,6, 2,8) , czy również budy gdzie były mniejsze silniki będą pasowały.
  6. U ciebie padł silnik , a u mnie znowu odwrotnie. Uszkodzeniu uległa karosria. Konkretnie Słupki ,także raczej nie do naprawy. Natomiast silnik , hamulce i cała mechanika jest sprawna. Także mam wszystko do przeszczepu.
  7. Czy do budy B5 w którym oryginalnie był silnik 1,6 lub 1,8 mozna włozyć silnik ALG 2,8 ?? Całe zawieszenie przód ,tył bedzie pasowało , tak aby przenieść? Co może nie pasować????
  8. Mam podobne problemy z obrotami jak pisaliscie powyżej. Otóż gdy przepływka jest podłączona silnik pracuje nierówno. Czasem podczas jazdy , gdy dojezdżałem do skrzyzowania silnik zgasł. Po odłączeniu przeływki silnik pracuje w miare równo . Ktoś na forum pisał że mozna sprawdzić przepływkę , czy działa , dmuchając w nią ( po odkręceniu gum). Jeśli silnik zareaguje tzn. ze działa. Próbowałem tak zrobić ,zero reakcji. Chciałem przeczyścić Przepływomierz ( rozumiem że tylko tą siateczke metalową i nie dotykać tego jakby żarnika w zarówce), ale ta siatka była tylko lekko przyciemniona, ale całkowicie przepuszczalna. Wyczyściłem ,złozyłem i NIC . Po staremu. A może źle to czyściłem??? Czy po wstawieniu nowej przepływki odczuje to na mocy?
  9. Oto chodzi że Ja wymieniałem płyn beż zadnego płukania, ale płyn jest ładny, zieloniutki. Jednak kierownica chodzi cięzko. A pompa raczej nie wyje. NIe płukałem ropą, ale tak mi ostatnio polecono. Poco odtłuszczać , skoro płyn i tak tłusty??
  10. Jakto możliwe , że takie róznice w ilości oleju? Przecież to ten sam silnik. Jak na silnik 2,8 L 4,3 oleju wydaje się chyba zbyt mało. W moim starym BMW przy silniku 1,8 wchodziło 4 Litry oleju. Chcę wiedzieć ile oleju kupić , zanim spuszczę stary olej i wykręcę filtr.
  11. Witam, Dam pytanie z innej beczki. Ile wchodzi oleju do silnika ALG 2,8 ?? dzięki za odp.
  12. Witam Ostatnio mechanik polecił mi ,abym przepłukał cały układ zalewając ropy(ON). Wspomaganie ciężko mi chodzi . Płyn wymieniony na ziolony mineralny, układ odpowietrzony, poziom dobry , nic się nie pieni, kolor płynu w zbiorniczku po kilku dniach ładny . Pompa raczej nie wyje. Mechanior twierdzi że w swoim samochodzie tak robił , a wspomaganie praktyczniu juz blokowało się. Teraz chodzi u niego dobrze. Co o tym sądzicie?
  13. Ok , sprawdzę poziom w weekend. Zobaczę ile brakuje oleju , mam nadzieję że niewiele. Nie leci po korpusie , ani zadnych plam nie zostawia. Jednak chciałbym to zrobić. NIgdy nie wymieniałem tych uszczelniaczy. Mógłbys opisać co po kolei? Rozumiem ze odkręcam przegub wewnętrzny. No i co dalej , czy wtedy uda się wyciagnąć / wydłubać stare simeringi? No i czy nowe da się wcisnąć /Wbić. Niewiem czy po odkręceniu przegubu zdejme simering , jego srednica jest chyba mniejsza niz zakończenie wałka ze skrzyni ?
  14. Silnik AlG 2,8 . Ja sprawdzić poziom oleju w skrzyni? Jest jakaś sruba po wykręceniu której olej powinien przez nią zaczać leciec? Mam niewielkie przecieki w miejscach gdzie wychodza półosie/wałki napędowe. Czy dużo jest roboty aby ewentualnie wymienić uszczelniacze/ simeringi ?
  15. Witam Od pewnego momentu przestał działać ASR w mojej A4 . Świeci się kontrolka , żółty trójkat i wykrzyknik. ABS działa. Co się mogło stac? czy są jakies bezpieczniki od ASR?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...