Skocz do zawartości

NanYeo

Pasjonat
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NanYeo

Osiągnięcia NanYeo

0

Reputacja

  1. Mechanik mówił ze turbina jest uszkodzona i sypie opiłkami. Czy WG bedzie pasowalo od innego 1.8T AEB? [br]Dopisany: 19 Czerwiec 2009, 09:33_________________________________________________słyszał może ktoś o firmie OP turbo w Zgierzu kolo Łodzi?[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2009, 09:35_________________________________________________Zna ktoś nr. katalogowe N75, DV, WG od mojego silnika? [br]Dopisany: 19 Czerwiec 2009, 09:39_________________________________________________DV znalazlem za 90 zl ale nie wiem czy bedzie pasowal http://www.allegro.pl/item662377989_zawor_upustowy_turbo_dv_audi_vw_seat_skoda_1_8t.html
  2. Ok. Sprawa wygląda tak: WG i DV szlak trafił, N75 elektronicznie sprawny ale w prkaktyce to nie wiadomo no i turbina nadaje się na szrot. [br]Dopisany: 18 Czerwiec 2009, 15:48_________________________________________________czyli jakies 2 kola [br]Dopisany: 18 Czerwiec 2009, 15:49_________________________________________________czym grozi jazda z uszkodzoną turbiną?
  3. Ja już jestem po wycięciu, i musze przyznać że autko zrobiło sie żwawsze, w moim przypadku zrobiło się nawet ciszej bo już miałem rozwalonego kata i wszystko w środku rzęziło. Polecam taki zabieg
  4. a co na to kobita? bo moja czasami sie ostro wkurza że samochodowi poświęcam więcej czasu niż jej
  5. ostro, a myślałem że ja mam bzika na punkcie swojej niuńki ale to już jest choroba
  6. Kata już nie mam, przepływka ma niecały rok wiec chyba odpada. Ciezko u mnie z wolnym czasem ale jak bede go miał to postaram się posprawdzac to wszystko samemu. [br]Dopisany: 23 Maj 2009, 20:52_________________________________________________i nie poddam się tak szybko, szkoda sprzedawać.
  7. kurcze to juz sam nie wiem czy robić i pakować pieniądze czy sprzedać. A tyle już w niego włożyłem... ;([br]Dopisany: 23 Maj 2009, 20:06_________________________________________________To żeśta mnie pocieszyli....
  8. no i faktycznie lepiej się zbiera Dzisiaj w obudowe od kata wsadzili mi rurke, wymienili plecionke i jakąs uszczelke. Auto dużo ciszej chodzi, ma teraz taki fajny pomruk i stało się bardziej dynamiczne. Ale nadal przy 4 tyś jakby minimalnie słabnie. To na bank N75, albo DV albo WG a vagiem da się sprawdzic tylko N75 tak?[br]Dopisany: 21 Maj 2009, 19:00_________________________________________________Dzisiaj sprawdziłem prędkość maksymalną cale 150 na benzynie i 165 na lpg.
  9. może to katalizator? Podjedz do jakiegoś tłumikarza i daj mu posłuchać.
  10. Dzisiaj wywalili mi kata i w obudowe wsadzili rurke, poprawa dynamiki jest wyraźnie odczuwalna. Polecam taki zabieg [br]Dopisany: 21 Maj 2009, 19:05_________________________________________________tłumikarz powiedział że po takim zabiegu warto założyć dławice bo tłumiki będą bardziej narażone na wysokie temperatury
  11. Ja też jezdziłem aż mi sie wysypał i teraz mi bebechy kata latają po całym układzie wydechowym i tłumikach a tak hałasuje że aż ludzie sie oglądają co to za traktor jedzie.
  12. A co z sondą lambda? jak wywale kata to bedzie wiecej palil?
  13. Czyli po wywaleniu kata i wspawaniu rurki samochód będzie więcej palił?
  14. poklepywanie wyraznie dochodzi spod samochodu, turbina była wymieniana (tak mówił poprzedni właściciel) jutro może uda mi się podłączyć pod vaga to napisze co wyszło. [br]Dopisany: 20 Maj 2009, 17:05_________________________________________________i dzieki za informacje [br]Dopisany: 20 Maj 2009, 17:05_________________________________________________Właśnie wróciłem od kolesia który zajmuje sie układami wydechowymi. Mówił że całe bebechy katalizatora się rozsypały po układzie wydechowym i to tak brzęczy, do tego jakaś złączka puszcza.
  15. jeśli to kat to tylko rurka albo tłumik przelotowy, żadnych strumienic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...