Skocz do zawartości

marionozzo

Pasjonat
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marionozzo

Informacje

  • Imię
    mariusz
  • Miasto
    zabrze

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marionozzo

2

Reputacja

  1. max 30mm schodzimy nic więcej jeżdze z rodziną a sam też nie chcę oberwania żołądka :).
  2. Krótko i na temat do fury wjechały nowe opony 245/40/18 et jeszcze 47 najpierw lecimy w dół poźniej dystanse. Wygląda to tak w tej chwili. Amorów nie zmieniam spreżyny tylko chce zmnienić założyć z 1bv komplet czy coś takiego z allegro https://allegro.pl/oferta/apex-sprezyny-obnizajace-30mm-audi-a4-b8-kombi-12383560055 a może jakieś inne rozwiązanie? dajcie znać co o tym myślicie
  3. Zamiast orginalnych dekli które są drogie można zastosować zaślepki rur kanalizacyjnych. Cena w obi czy castoramie ok 5 zł za sztuke pasuja idealnie. Pozdro
  4. Nie pisz na pałe. Autorpyta o chlodnice klimy w b8 a nie b6 czy b7. W b8 nic nie trzeba sciagac. Odkrecaszz gory oslone. Odpinasz kratki halogenow i od gory i od boku masz sroby torx do przylaczy wezy odkrecasz. Chlodnice wypinasz bo jest na zatrzask i montaz w odwrotnej kolejnosci. Czas operacyjny 80 min na spokojnie z przerwa na browarka. Pozdr.
  5. Witam Pany i Panewki od 8 lat posiadam pancerne audi a4 b5 1.9 tdi 90ps ahu ale chciałbym zmienić na coś młodszego i pytanie kupić dalej a4 tylko b6 z 1.9 tdi 130 ps osobiście wolę b7 znalazłem fajne kilka sztuk 2.0 tdi 170 ps. Tylko boję się tych pompowtrysków siemensa bo chyba ich nie da się regenerować?, pękających głowic, wadliwego napędu pompy oleju, i innych bolączek słusznie ??. Jeśli tak to jaki model b7 wybrać jakie oznaczenie silnika i czy 170 czy 140 z góry dzięki za rozwianie wszelkich wątpliwości. Oczywiście b5 zostaje w rodzinie bo ma się świetnie.
  6. Witam Panowie do tej pory śmigam na oryginalnych alufelgach audi a4 b5 czyli 15 6j et 45 autko obniżyłem o 3 cm sprężyny plus amory i mam propozycje zakupu felg tak zwanych patelni o takich parametrach 17 7,5j et 42 czy będą pasować do a4 b5 wiem że wchodzą troszkę do wewnątrz czy nie będzie obcierało np z oponami 17 225 na 45 bo nie chce stosować dodatkowo dystansów. Z góry dzięki za odpowiedz.
  7. Pany a u mnie tak dokręcone że objechałem imbusa i co teraz. Da się jakoś odkręcić ta podstawę alternatora i wyjąć całe z wiskoza i rozwiercić imbusa. Czy jak to zrobić ?
  8. robiłem test strzykawką 100ml założoną na gruszkę sztanga pięknie pracuje w pełnym zakresie przy podciśnieniu takim jakie wytwarza tłok strzykawki na samym jego końcu zawór upuszcza i sztanga wraca do początkowej pozycji więc chyba działa dobrze co tu jeszcze sprawdzić macie jakieś pomysły
  9. Witam panowie będę niebawem zmieniał moje przedliftowe lampy z bosha na polift według waszego opisu. lampy kupiłem nowe depo i mam kilka pytań. Mam zamontowane dodatkowe mocowanie i ściągnięte opaską trzyma soczewke to chyba do transportu tylko czy to powinno być gdzieś zamontowane wszystko widać na fotce. Druga sprawa pisze na szkle d2s wiec można podłączyć ale gniazdo jest na h7 z soczewki chyba dobrze myśle- a to że jest trzpieniem montowana w dół to chyba tak ma być. Ostatnia sprawa to gdzie zamontować silniczek elektryczny bo nie mam pojęcia zaślepke mam pełną na sterowanie elektryczne jest jakaś inna zaślepka czy jak bo nie mam pojęcia o co tu chodzi
  10. Witam zawór podmieniony przewody podciśnienia wymienione. Jazda próbna i znów notlauf przy około 3400 obrotów co jest nie tak macie jakieś pomysły??
  11. Stąd te przeładowanie i tryb serwisowy ale czemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...