marti82gost 0 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Witam mam problem z pompą paliwa w mojej audi, a mianowicie od pewnego momentu zaczęła piszczeć cały czas więc zakupilem zamiennik i nowy filtr paliwa MAN i wymieniłem wszystko ale po krótkiej jeździe okazało się że nadal piszczy ale tylko przy hamowaniu samochodem. Gdy ja na chwile odłaczyłe(samochód na gaz) piszczenie ustało. Zauważyłem również że nie piszczy gdy jest właczone ogrzewanie tylnej szyby nie wiem co jest grane nie rozumiem tego mechanicy rozłożyli ręce!!! Starą pompę wyczyściłem płynem tzn. przepuściłem przez nią płyn i się okazało że teraz po wymianie mniej piszczy niż ten nowy zamiennik.Zamiennik coraz bardziej piszczał gdy zmniejszała się ilość paliwa w baku...Czy jest tam może jakiś przekaźnik do tej pompy który odpowiada za napięcie podawane na pompę... nie wiem pomóźcie.....Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 poszukaj tematu na forum, było o tym sporo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marti82gost 0 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Szukalem juz na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 to słabo chyba.... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285873-objawy-padajacej-pompy-paliwa/?hl=%2Bpompa+%2Bpaliwa#entry4122705 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227504-buczy-przy-porannym-odpaleniu/?hl=%2Bpompa+%2Bpaliwa to tylko dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasna 3 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 a jakim płynem czyściłeś pompę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marti82gost 0 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 .....benzyna z wd 40....pomoglo ale nie wiem dlaczego piszczy przy hamowaniu.....moze przy samej pompie wymienic wszystkie te karbowane przewody....a jak ma byc zalozony irygator przy pompie?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Wydaje mi się , że w jednym z podanych przeze mnie tematów, jest wątek o wymianie przewodu "karbowanego". Poszukaj, poczytaj, jednemu z użytkowników to chyba pomogło. Dokładnie nie pamiętam. I poczytaj przy okazji o zamiennikach to z tym też różnie bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marti82gost 0 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Ok poszukam dzieki...a nie wiesz czy mozna zalozyc zwykle przewody czy musza byc karbowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 wydaje mi sie że może być normalny, odporny na paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się