Skocz do zawartości

kawowy19

Pasjonat
  • Postów

    630
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kawowy19

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Złotów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kawowy19

5

Reputacja

  1. Nadal nie doszedłem co się wyprawia w aucie. Zdarzyła mi się wczoraj, po raz kolejny dziwna sytuacja. W sobote auto wieczorem odstawiłem pod domem. W niedziele wieczorem przypadkiem przechodząc obok auta patrzę, że kontrolka na liczniku się pali. Po chwili samoczynnie zgasła jak gdyby nigdy nic. Wygląda na to, że coś wzbudza - zakładam moduł od ręcznego, że ta kontrolka się pali. Musi się dziać samoczynnie i bez bliżej określonych warunków. Masakra jakaś... Ogólnie to najgorsze, że przy ujemnych temperaturach pojawiają się problemy z rozruchem.
  2. Złożyłem wszystko, podłączyłem aku i zamknąłem auto. Kotrolka na desce zgasła po ok 15min i pobór spadł. Otworzyłem i ponownie zamknąłem. Gasną obie praktycznie na raz i pobór spada do 0,01A, czyli tak jak powinno być. Dzisiaj po krótkiej trasie zamykam auto. Znowu kontrolka od licznika pali sie 15min i gaśnie. Otwieram, zamykam - gasną obie na raz. O co kaman? to jest normalne? Może ktoś podejrzeć u siebie jak to działa? Magia kina dosłownie...
  3. W CANie błędów jak wyżej brak. bylo za to kilka związanych z modułem ręcznego - brak komunikacji itd. Ale mogły wynikać tez z tego grzebania przy tym przez dwa popołudnia. Teraz jak podłączyłem to obie kontrolki migały, podszedłem do tylu dotknąłem tylko kabli i nagle sie zapaliły na stałe. Niestety po zamknięciu nadal jest problem z paląca kontrolka na liczniku i poborem prądu... przypuszczam ze jest problem w wiązce gdzies ale na pierwszy rzut oka nic nie widać. Mam ją trochę rozizolowaną ale wygląda jak nowa?‍♂️
  4. ok, sprawdzę po powrocie do domu. Jest to normalne że ruszając całym tym modułem dzieją się takie cyrki?
  5. Witam serdecznie. Auto po uśpieniu pobiera 0,4A. Kiedyś zauważyłem, że długo świeci się kontrolka ręcznego na liczniku, przy lewarku gaśnie po kilkunastu sekundach. To skłoniło mnie do pójścia tropem tego układu. Odpiąłem wtyczkę od modułu ręcznego, po chwili zgasła kontrolka i spadł pobór do 0,01A. Kupiłem używany moduł, bo pomyślałem że jakieś zimne luty w środku. Założyłem nowy ale niestety problem pozostał. Po zamknięciu auta i złapaniu za moduł można znaleźć punkt w którym obie kontrolki mrugają - co jak sądzę świadczy o usterce. Ruszając dalej znowu złapie taki moment, że przestaje mrugać ale nadal kontrolka na liczniku nie gaśnie. Jest też taki moment w którym wszystko działa jak należy. Czyli po zamknięciu i odczekaniu ok 30sek obie kontrolki gasną i spada prąd do 0,01A. Tak więc pierwsze odpięcie modułu, gdy sprawdzałem pobór musiało być przypadkiem - akurat wiązka ułożyła się tak że działało. Według mnie problem jest gdzieś w wiązce, bo ewidentnie po ruszaniu coś się dzieje, ale nie zawsze. Odizolowałem trochę tą wiązkę, ale nic nie widać. Wszystko fabryka. Jest taki mostek z czarnych przewodów, na którym było trochę śniedzi. Zacisnąłem go od nowa ale to nie pomogło. Ma ktoś schemat elektryczny modułu hamulca? Co jeszcze sprawdzić, bo może źle się do tego zabieram. W komputerze błędów brak. Liczę na Waszą pomoc bo mnie krew zalewa już drugie popołudnie;)
  6. Ja dodam coś od siebie. Podobny przypadek. Luz na prawej półosi. Objawy - drgania przy 70km/h, potem przy 120km/h itd. Dodatkowo podczas podjeżdżania pod np próg czuć było charakterystyczne puknięcie. Myśleliśmy że to któryś z wahaczy. Sprawdzone i wszystko sztywne. Złapałem za prawą półoś i wyglądało podobnie jak na filmie na YT. Kielich się buja i do tego charakterystycznie pukał. Tak więc rozebraliśmy mechanizm różnicowy. Wymienione oba łożyska na dyfrze plus łożysko lewej półosi, które w zasadzie było sztywne ale poszło nowe. Po zamontowaniu prawego kielicha półosi widać było, że luz już zdecydowanie mniejszy i przestało pukać. Pojechaliśmy na próbę i tak. Drgania zdecydowanie się zmniejszyły ale nadal są. Nie słychać już puknięcia. Tym samym, myślę że luz powinien zostać skasowany niemal do zera, stosując podkładki regulacyjne na prawym łożysku. Wydaje mi się, że powinno to być sztywno złożone bo resztę "luzu" przejmują półosie. Tylko kwestia jak dobrać podkładkę, jak to zmierzyć. Na manualu jest pokazane jak dobierają podkładkę przy wymianie całego dekla. Mierzą to względem starej obudowy i starego pierścienia. Tylko jak zmierzyć, ile dołożyć żeby skasować luz a nie ścisnąć łożyska za bardzo...
  7. Panowie czy wyświetlacze mają jakaś ochronę komponentu? czy podpinamy drugi p&p i wszystko chodzi?
  8. 3 dni stania jutro bede sprawdzał ile bierze po zamknięciu . A na koniec podmienię chyba aku bo mam drugi identyczny w innym aucie.
  9. Po jednym dniu napięcie na aku 12,46 po drugim dniu 12,36 po trzecim 12,26 takze widać ze spada spada napięcie ale czy to normalne czy za dużo? w vcds pojemność odpowiednio 86%, 77% i 71% co ciekawe przy temp w okolicach zera po 3dniach odpalił normalnie... ciekawe czy to kwestia ze zakodowałem aku na nowo czy przypadek. Zobaczymy co bedzie jutro rano tez po 3 dniach.
  10. Wczoraj wieczorem Stan naładowania 90%. Rano sprawdziłem nadal 90% Pojechałem do pracy 30km, po 8godzinach powrót. Stan naładowania 84%. Tak pokazuje vcds. Kwestia na ile wiarygodne sa dane vcds? Bo pojemność pokazuje dzis 34ah, wczoraj było 38ah a aku jest przeciez 70ah. zakodowany raczej dobrze jako moll 70ah. Sprawdze go jutro i pojutrze vcdsem. Bez odpalania, tak jak stoi. A u Was pojemność pokazuje zgodna z zamontowanym akumulatorem? A stan naładowanie jak wyglada?
  11. Dzis sprawdziłem ładowanie i od alternatora po aku jest tak jak vcds pokazuje 14.7V. Byłem nim dzis w pracy i po powrocie ku mojemu zdziwieniu na vcds naładował sie do 90% i pokazuje pojemność 38ah. Dodam ze silnik to 1.8tfsi i zawsze lekko krecil a teraz jak postoi dwa dni to wyraźnie ciężej. Jutro zerknę na napięcie przy odpaleniu tylko przy tak naładowanym aku to ma sens? Musiałby postać ze dwa dni i wtedy zerknąć chyba co?
  12. Panowie u mnie taka sytuacja. Aku Bosch wymieniony równo tok temu. Taki jak powinien byc 70ah, zakodowany itd. Jak auto postoi dwa dni wyraźnie gorzej kręci. Na mmi pokazuje wtedy naładowanie 70/80% a vcds: pojemność pokazuje 24ah. Ma ktoś pomysł? Pamietam, że po zakupie tez nie pokazywało 70ah. Było chyba Ok 60 i pomyślałem że jak sie doładuje to bedzie dobrze. Nie zaglądałem tam bo myślałem że jest wszystko w porządku.
  13. Generalnie zakupiłem go bo stwierdziłem, że od czegoś trzeba zacząć. Kupiłem używkę nr nie pamiętam. Przypomnij się na PW do odszukam to. Podczas kręcenia kierownicą strasznie mocno drgał i jak się okazało to cała przyczyna. Na używce nie drgał, a kierownica już nie przeskakiwała.
  14. Trochę czasu minęło a nic nie napisałem. Rozwiązaniem problemu była wymiana przewodu zasilającego między pompą a przekładnią.
  15. kawowy19

    Skradzione

    w nocy z 1 na 2 lipca spod domu skradziono moje a4 b8 avant 2008r Szaro grafitowy kolor w s-line zew i wew, silnik 1,8tfsi Nr rej PZL 77p5 Ktokolwiek cokolwiek proszę o kontakt 697 928 800...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...