Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Braki Ogrzewania A5 T0 8K0 2.0TDI CAHB.


VTG

Rekomendowane odpowiedzi

Mam czasami braki ogrzewania w A5 2.0tdi CAHB z 2011roku.

Znalazłem przy ścianie grodziowej na przewodzie wodnym, który idzie do nagrzewnicy zawór:

http://allegro.pl/audi-q5-a4-a5-2-0-tdi-zawor-cisnienia-1j0819809-i4687111000.html

Przewód podciśnieniowy był przecięty blisko elektrozaworu który wyglądał jak zawór sterujący N18 w starszych tdi.

Połączyłem te przewody tak, żeby sterowało tym zaworem ciśnienia 1J0819809. Od tego czasu brak jest ogrzewania. Wczoraj wypiąlem przewód podciśnienia z zaworu i ogrzewanie jest. Jak odbywa się to sterowanie i o co może chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czemu na wypiętym przewodzie podciśnienia ogrzewanie jest?

Czy w aucie może być jakieś dogrzewanie? W B7 mam auxilary heating w postaci grzałki elektrycznej.

Ten zawór ogrzewania jest w ASO w sporych ilościach. Termostat jest ok temperatura momentalnie 90stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czemu na wypiętym przewodzie podciśnienia ogrzewanie jest?

Czy w aucie może być jakieś dogrzewanie? W B7 mam auxilary heating w postaci grzałki elektrycznej.

Ten zawór ogrzewania jest w ASO w sporych ilościach. Termostat jest ok temperatura momentalnie 90stopni.

W B8 czy A5 jest tak samo dogrzewanie ( diesel)

z ELSY info :

Przyporządkowanie, sterowanie i działanie zaworu odcinającego płyn chłodzący -N422- / -N82- oraz zaworu odcinającego płyn chłodzący

Zawór odcinający płyn chłodzący układu Climatronic -N422- / zawór odcinający płyn chłodzący -N82-

W samochodach bez wyposażenia dodatkowego „ogrzewanie postojowe” od początku produkcji w określonych samochodach (w zależności od silnika) zamontowane zostały zawory odcinające płyn chłodzący , które są sterowane podciśnieniem. Później stopniowo montowano zawory odcinające, które są sterowane bezpośrednio elektrycznie. W zależności od wersji silnika i okresu produkcji zawory te mogą być określane mianem zaworu odcinającego płyn chłodzący układu Climatronic -N422- lub zaworu odcinającego płyn chłodzący -N82-

W zależności od wersji silnika i okresu produkcji zawór ten może być określany mianem zaworu odcinającego płyn chłodzący układu Climatronic -N422- lub zaworu odcinającego płyn chłodzący -N82-

Sterowanie -N422- / -N82- jest różne i zależy od wersji samochodu i okresu produkcji (jednostki obsługi i wskazań, sterownika układu klimatyzacji -J255- lub danego sterownika silnika) → Schematy elektryczne, poszukiwanie usterek i miejsca zamontowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem ten zawór jest normalnie otwarty a podciśnienie go zamyka to by tłumaczyło ogrzewanie przy wypiętym podciśnienieniu. Tonie to.

Jest tak jak się przyspiesza jest ogrzewanie, a jak się jedzie równo leci chłodne powietrze. Chłodniczka egr odłączona.Na liczniku 90stopni. Może pompa elektryczna obiegowa? Jest przy ścianie grodziowej.

jest jeden błąd w climatronicu :

01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time Edytowane przez VTG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...