Skocz do zawartości

VTG

Pasjonat
  • Postów

    364
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VTG

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia VTG

0

Reputacja

  1. VTG

    Wymiana wyświetlacza MIB II

    Jak wymienić wyświetlacz MIB II w audi a5 8W6, odkręciłem 2 śruby i 2 są przyktyte dolną osłoną, jak to rozebrać gdzie są zatrzaski, ma ktoś jakieś screeny?
  2. Lewa lampa jako prawa działa, a prawa jako lewa nie, bezpieczniki ok.
  3. Po zwarciu w lampie z powodu wilgoci, nie świecą kierunkowskaz, xenon, światło przeciwmgielne lewe. Moduł do jazdy dziennej świeci, Lampa lewa już jest nowa i działa poprawnie na prawej stronie. Bezpieczniki w uchwycie ST3 sprawdzone są ok. Błąd, którego nie da się skasować, kodowanie Mce nie ruszane. 01516 - Terminal 30; Left 011 - Open Circuit
  4. Miałem Gt1749VA i dp i soft Spanky'ego 160koni 360Nm było w przy idealnym przebiegu, autem obecnie lata kolega i nic się nie dzieje. W 1 wersji 167Koni i 368Nm
  5. Odbudowywałem a4 b8 z 2008 roku na polift i załozyłem pas przedni z polifta z nowym modułem wentylatorów i wentylarem pojedynczym, wszystko spięte jak nalezy sprawdzony bezpiecznik na podszybiu i jest elektryczny bład wentylatora. Da się jakoś zaadopować to do centralnej elektroniki żeby latał ten? Wtyczki identyczne ale mce się różniły.
  6. Kupiłem lusteka z Audi A5 poliftowej do A4 z 2008 roku, da się to jakoś zamontować przekładając trójkąty? Obydwa 6 pinów.
  7. Ja mam zapalone w sedanie światła przeciwmgłowe w klapie mam wartości na kanałach 200- 0 i 201 - 0 a według pomocnika powinno być 200-73 i 201 -105 boje się wartości rusząć żeby nie uszkodzić sterownika komfortu a mam z literką C.
  8. Orginał VCDS ale niemiecki. Ogarnięte już, sterownik przyjął Kod ima na 1 wtryskiwacz. Sterownik widział duże korekty na 1 cylindrze, wyczysciłem korekty długoterminowe i przyjął kod ima.
  9. Najprościej to włączamy Transfer Fuel Test, otwiera się zawór w pompie cr, pompuje pompa paliwa w progu, słyszymy szum i paliwa i przez 60s czujemy jak paliwo przepływa przez wtryskiwacze i wraca powrotami do baku. Procedurę ta wykonujemy nawet jak zmieniamy wtryskiwacz bo od razu nam się układ odpowietrza i auto odpala na strzał.
  10. Mówię o odchyłce, jeden wtrysk jest B2TEBAG, a ten ma odchyłke od cyfry 8LH26WG. Prawdopodobnie źle wyregulowany wtryskiwacz, podczas regeneracji która jest podobno nie możliwa. P0263/000611 - Fuel Injector #1 (N30): Contribution/Balance Fault Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Possible Causes Engine controller software out of date. See special notes Replacement Fuel Injectors (Injector Quantity Adjustment (IMA) channels) not calibrated to engine controller Faulty Fuel Injector Low compression or engine mechanical issues Carbon deposits on Pressure Sensor/Glow Plugs including Cylinder specific Internal Pressure Sensor DTCs Possible Solutions Check/Update Engine controller software. See special notes Check Injector Quantity Adjustment (IMA) Adaptation channels Check/Replace Faulty Fuel Injector and calibrate IMA Adaptation channels Check the Engine mechanical condition in addition to the installed Pressure Sensor/Glow Plugs Special Notes CR TDI engine controllers had several known software issues and dealer level flash updates over the years. Check the Official Factory Repair Information if your engine controller is not listed below: VW: When found in the NAR market 2009-2014 Jetta, Golf and Beetle CBEA and CJAA 2.0L CR TDI engine see TSB: 01-14-14 When found in the NAR market 2010-2014 Jetta, Golf and Beetle CBEA and CJAA 2.0L CR TDI engine see the Software update RVU/Recall TSB: 23O6 A combination of P0263, P0266, P0269 and P0272 are often found stored together in CBEA and CJAA 2.0L CR TDI engines Wtryskiwacz wyjąłem z caha i założyłem do 2.0tdi Caga z 2009 roku, tu dopasowanie się udało nieskie korekty, silnik chodzi ok. Wiec wtrysk odpada bo jest dobry.
  11. Koluniu mylisz się mam tez orginał VCDS pro od PCI Express zaktualizowal sie do 16.8. Ostatnio wyszarpnalem wtyczke w aucie i nie rozpoznawalo urzadzenia usb, po otwarciu wysunela sie wtyczka biala 4 pin wsunalem i latam. Najpierw robiłem ryżowcem, później VCDS pro, Probowalem CDIFEM też wprowadza wartosci AAAAAA. Mam błąd i mil on kasuje go on nie wraca, nie miga mil on a nie moge wprowadzić wartości niczym, niedawno wkladalem jeden wtrysk i sie idealnie zakodowal. Wtrysk taki kod Ima ma dziwny bo nie od literek tylko od 8L. 03L130277
  12. Mam problem z zakodowaniem wtryskiwacza piezo, w aucie były wysokie korekty wtrysków, jeden totalnie lał wymieniłem chodzi. Drugi najgorszy wyjąłem i sama smoła dmuchnięta miedzianka. Wtryskiwacz miałem nowy włożyłem nową miedzianke oring, zamontowałem, i chcialem wprowadzić nową korektę w adaptacji wyskoczył mi błąd i same wartości AAAAA, poprzednie wtryski miały początki B1, Bl, A1, A2, te zaczyna sie od 8l, dodatkowo wchodzi mil on i następujący błąd
  13. Zwykły diesel + 100ml na każde 40litrów oleju Liqui Molly 1052. Wtryski idealna mgiełka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...