VTG 0 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Mam problem z zakodowaniem wtryskiwacza piezo, w aucie były wysokie korekty wtrysków, jeden totalnie lał wymieniłem chodzi. Drugi najgorszy wyjąłem i sama smoła dmuchnięta miedzianka. Wtryskiwacz miałem nowy włożyłem nową miedzianke oring, zamontowałem, i chcialem wprowadzić nową korektę w adaptacji wyskoczył mi błąd i same wartości AAAAA, poprzednie wtryski miały początki B1, Bl, A1, A2, te zaczyna sie od 8l, dodatkowo wchodzi mil on i następujący błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Tym chinskim VCDSem nie pojedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Koluniu mylisz się mam tez orginał VCDS pro od PCI Express zaktualizowal sie do 16.8. Ostatnio wyszarpnalem wtyczke w aucie i nie rozpoznawalo urzadzenia usb, po otwarciu wysunela sie wtyczka biala 4 pin wsunalem i latam. Najpierw robiłem ryżowcem, później VCDS pro, Probowalem CDIFEM też wprowadza wartosci AAAAAA. Mam błąd i mil on kasuje go on nie wraca, nie miga mil on a nie moge wprowadzić wartości niczym, niedawno wkladalem jeden wtrysk i sie idealnie zakodowal. Wtrysk taki kod Ima ma dziwny bo nie od literek tylko od 8L. 03L130277 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 To co ? Chiński wtryskiwacz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Mówię o odchyłce, jeden wtrysk jest B2TEBAG, a ten ma odchyłke od cyfry 8LH26WG. Prawdopodobnie źle wyregulowany wtryskiwacz, podczas regeneracji która jest podobno nie możliwa. P0263/000611 - Fuel Injector #1 (N30): Contribution/Balance Fault Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Possible Causes Engine controller software out of date. See special notes Replacement Fuel Injectors (Injector Quantity Adjustment (IMA) channels) not calibrated to engine controller Faulty Fuel Injector Low compression or engine mechanical issues Carbon deposits on Pressure Sensor/Glow Plugs including Cylinder specific Internal Pressure Sensor DTCs Possible Solutions Check/Update Engine controller software. See special notes Check Injector Quantity Adjustment (IMA) Adaptation channels Check/Replace Faulty Fuel Injector and calibrate IMA Adaptation channels Check the Engine mechanical condition in addition to the installed Pressure Sensor/Glow Plugs Special Notes CR TDI engine controllers had several known software issues and dealer level flash updates over the years. Check the Official Factory Repair Information if your engine controller is not listed below: VW: When found in the NAR market 2009-2014 Jetta, Golf and Beetle CBEA and CJAA 2.0L CR TDI engine see TSB: 01-14-14 When found in the NAR market 2010-2014 Jetta, Golf and Beetle CBEA and CJAA 2.0L CR TDI engine see the Software update RVU/Recall TSB: 23O6 A combination of P0263, P0266, P0269 and P0272 are often found stored together in CBEA and CJAA 2.0L CR TDI engines Wtryskiwacz wyjąłem z caha i założyłem do 2.0tdi Caga z 2009 roku, tu dopasowanie się udało nieskie korekty, silnik chodzi ok. Wiec wtrysk odpada bo jest dobry. Edytowane 17 Września 2016 przez VTG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 VCDS pro od PCI Express Co to jest? Strasznie chaotycznie piszesz, wez napisz moze po kolei co i jak. Kod IMA zaczynajacy sie od cyfry, a nawet od kilku cyfr to nic nadzwyczajnego ani podejrzanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Orginał VCDS ale niemiecki. Ogarnięte już, sterownik przyjął Kod ima na 1 wtryskiwacz. Sterownik widział duże korekty na 1 cylindrze, wyczysciłem korekty długoterminowe i przyjął kod ima. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goku88 0 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) Orginał VCDS ale niemiecki. Ogarnięte już, sterownik przyjął Kod ima na 1 wtryskiwacz. Sterownik widział duże korekty na 1 cylindrze, wyczysciłem korekty długoterminowe i przyjął kod ima. Mam podobny problem jak skasowałeś korekty długoterminowe? Edytowane 5 Listopada 2016 przez Goku88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się