-
Postów
240 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Tajfun211
Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Tarnobrzeg
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1599 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Tajfun211
2
Reputacja
-
A masz jakiś konkretny do polecenia?
-
Mam jeszcze jedno pytanie czy do tego silnika pracującego w hybrydzie jest dobry olej 0W40? Bo silnik bardzo często się wyłącza i nie dogrzewa.
-
Dziękuje czyli jednak VSG też do rozdzielczej
-
Dev czy udało się sprawdzić ?
-
proszę WP1AE2A26FLA50831
-
VST kupiony natomiast jeszcze chciałbym wymienić w skrzyni rozdzielczej i tam niby idą dwa różne w sensie do wersji hybryd jest inny niż do pozostałych. Z ravenol to by było ATC DTF-1 albo VSG 75W-90 i do hybrydy jest niby ten drugi....
-
Dziękuję
-
Odgrzeję temat trochę bo mam ten sam silnik w Cayenne Hybrid z 2015 roku, jaki olej będzie najlepszy do niego?
-
.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Tajfun211 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WVWZZZ3CZBE331428 -
Proszę bardzo, Aby wyświetlić ściągnąć kliknij "otwórz w przeglądarce" albo "open in browser" zależy jaką aplikacją otwierasz: https://mega.nz/#!ShxX0QIa!xFcRGWLSShqzy639TIk1583bvkHNDAmxHVFGLffrNbw
-
Weź 32 bo tam trochę Ci odejdzie jak zetniesz warstwę z klejem i spokojnie to się mieści
-
Pianka wygłuszająca gumowa samoprzylepna - różne grubości Wybierz grubość: 32 mm - jedna mata wystarczy na dwa silniki Pianka mata wygłuszająca 10 mm do maski komory silnika 25x100cm - 3 szt na klapę
-
Zostało mi trochę pianki a w tym czasie co robiłem pokrywę wymieniałem też licznik na kolorowy FIS, jako że było na wierzchu a tam bardzo dużo miejsca za tym licznikiem i goła blacha więc wykleiłem to co mi zostało w to miejsce ot cała historia.
-
Zdjęcie powyżej zrobiłem dziś rano jak jechałem do pracy aby Ci pokazać skąd mam dane, auto zaraz po ruszeniu więc jeszcze nie nagrzane było dlatego takie temperatury... W trasie do CRO tak jak pisałem było momentami było 115 stopni jak tras pod górkę była ale tak jak pisał @machina nie uważam aby to była temperatura ekstremalna dla silnika