Tajfun211

Pasjonat
  • Zawartość

    237
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O Tajfun211

    Informacje

    • Imię
      Piotrek
    • Lokalizacja
      Tarnobrzeg

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    1001 wyświetleń profilu
    1. Witam, Kupię hak orginalny alko do A4 B7 avant. Kontak na PW lub 697650147. Pozdrawiam
    2. Tajfun211

      Weź 32 bo tam trochę Ci odejdzie jak zetniesz warstwę z klejem i spokojnie to się mieści
    3. Tajfun211

      Pianka wygłuszająca gumowa samoprzylepna - różne grubości Wybierz grubość: 32 mm - jedna mata wystarczy na dwa silniki Pianka mata wygłuszająca 10 mm do maski komory silnika 25x100cm - 3 szt na klapę
    4. Tajfun211

      Zostało mi trochę pianki a w tym czasie co robiłem pokrywę wymieniałem też licznik na kolorowy FIS, jako że było na wierzchu a tam bardzo dużo miejsca za tym licznikiem i goła blacha więc wykleiłem to co mi zostało w to miejsce ot cała historia.
    5. Tajfun211

      Zdjęcie powyżej zrobiłem dziś rano jak jechałem do pracy aby Ci pokazać skąd mam dane, auto zaraz po ruszeniu więc jeszcze nie nagrzane było dlatego takie temperatury... W trasie do CRO tak jak pisałem było momentami było 115 stopni jak tras pod górkę była ale tak jak pisał @machina nie uważam aby to była temperatura ekstremalna dla silnika
    6. Tajfun211

      Dane z czujników w czasie rzeczywistym przeniesione na FIS via VFIS:
    7. Tajfun211

      Na tej piance do klapy jest folia, natomiast na tej grubszej którą dałem wokoło słupka był tylko klej który usunąłem aby nie pobrudzić silnika. Obawiałem się trochę że będzie to wszystko miało wpływ na temperaturę jednak nie ma to znaczenia jeśli układ chłodzenia jest sprawny. W tym roku byłem na Chorwacji i jazda 150 na tempomacie w 40 stopniowym upale nie robiła na nim wrażenia, temperatura płynu oscylowała 90-95 stopni a oleju 105 do 115 maks jak było pod górkę.
    8. Tajfun211

      Ja mam diesel'a i u mnie filc był zamontowany seryjnie, maty i pianki które dokładałem kupowałem ze strony jak wyżej w postach.
    9. Należy pamiętać że zaślepienie EGR wpływa na timing zapłonu zatem aby to miało ręce i nogi należy tez się pobawić z mapami SOI w zakresie działania EGR. Nie bez przyczyny jak się patrzy na mapy Start Of Injection jest tam wyraźny dołek w obszarze dawek i obrotów w których EGR dopuszcza spaliny. Jeśli odłączymy EGR ingerujemy w czas zapłonu - opóźniamy go - więc należy to kompensować przyspieszeniem kąta wtrysku (SOI) bo inaczej silnik nie pracuje efektywnie.
    10. Tajfun211

      SOI i duration w obecnej mapie są wyskalowane na 60 mg także bez ekstrapolacji się nie obejdzie chciałbym podciągnąć do max 65 mg i spalić je w najefektywniejszy sposób. Teoretycznie efektywnie jest jak EOI jest max 6-8 stopni ATDC bo dalej już szkoda lać bo tylko w dym i EGT energia idzie tak więc jeśli mam iść za tą teorią to na na pewno muszę ruszyć SOI. Limitery w SOI mam ustawione na 30 stopni ale nie chciałbym zaczynać wcześniej niż 26 stopni, jęśli dodamy do tego max 8 stopni EOI to mamy max duration na poziomie 34 stopnie pytanie czy to wystarczy aby podlać 65 na tych pompkach. BTW Orientujecie się dlaczego w logach dynamicznych w grupie 001 IQ idzie do ponad 63 mg? Jaka jest rzeczywista dawka podawana?
    11. Tajfun211

      Tak wygląda SOI i duration obecnie, zastanawiam się ile maksymalnie można z tych pompek wycisnąć i jak poprowadzić początek i koniec wtrysku względem TDC. Pompki u mnie to UIS/PDE PDE-P1.1/80/465S230VW 038130073BH w AWX/AVF były montowane UIS/PDE PDE-P1.1/80/520S216VW 038130073BA. image hosting 20mb
    12. Tajfun211

      Można powiedzieć że prawie P&P jedyne co musisz mieć to przejściówkę na wąż (widoczną na zdjęciu w pierwszym poście) lub nowy wąż od AWX/AVF
    13. Tajfun211

      Zgadza się jest zapas powietrza chciałbym podlać jeszcze paliwka tylko zastanawiam się jak to zrobić aby było najefektywniej na tych relatywnie niewielkich pompkach... a tutaj bez ruszania SOI i duration się pewnie nie obędzie Wcześniej jak miałem AFR na granicy to bąki puszczał na pełnym bucie teraz tylko lekko w pierwszej sekundzie a potem czysto. Nie mam czujnika aby zmierzyć EGT a przydało by się myślisz że może być za duża przy tym doładowaniu? Wykres AFR pokazuje średnio miedzy 18-20 wiec trochę za dużo: image hosting over 10mbcertificity.com A tu jeszcze MAF z paliwkiem: free photo hostingcertificity.com
    14. Tajfun211

      Mój tak samo wyglądał pojechalem do ASO i Pan powiedzial 8lat albo 120 tysięcy w moim silniku Wysłane z mojego Lenovo TB3-710F przy użyciu Tapatalka
    15. Tajfun211

      Witam ponownie miałem chwilę wolnego czasu ostatnio wiec się zebrałem aby popracować nad poprawą. Bawiłem się trochę wysterowaniem N75 oraz poprowadziłem równiej limitery aby nie raziło w oczy, trochę też zdjąłem momentu poniżej 2000 RPM. Dajcie znać co myślicie o tym. Logi dynamiczne na 4-tym biegu: Dynamiczny: Grupy 001, 003: http://vaglog.pl/log-001_003_Tv82jp.html Grupy 001, 004: http://vaglog.pl/log-001_004_nD6Nwk.html Grupy 001, 010: http://vaglog.pl/log-010_001_YZ540.html Grupy 008, 011: http://vaglog.pl/log-008_011_6byKC.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_aQ436j.html Wykresy: Dwa podejścia doładowania który według was jest lepszy?: image hosting 15mbcertificity.com upload photocertificity.com Limitery: post imagecertificity.com SOI i duration jeszcze nie ruszane próbuje zrozumieć jak je ustawić aby za wcześnie nie zacząć i zbyt późno nie skończyć...