Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BOSE - jak zamontować wzmacniacz i subwoofer w sedanie.


szop44

Rekomendowane odpowiedzi

Jest jakiś tutorial może na forum ? Nie miałem w oryginale ani wzmacniacza ani subwoofera, teraz zakupiłem i chciałbym to samodzielnie zamontować ale najpierw chętnie poczytał bym coś na forum jednak nie udało mi się takiego tematu namierzyć... Gdzie poprowadzić kable, co z czym połączyć, jakieś fotki jak jest głośniczek przymocowany, jak i gdzie wzmacniacz umocować itp. Powiedzmy że jestem laikiem w tych sprawach ;)

nie zakładam całego audio BOSE ponieważ poprzedni właściciel pozostawił część swojej instalacji, przednie drzwi są oklejone matą, wsadzone są jakieś power bassy, dość spore głośniki i całkiem spoko to gra ale wymontował wzmacniacz i pokaźną skrzynkę z bagażnika. Uznałem że mi ori bose wystarczy żeby tam wsadzić ale potrzebuję jakiejś instrukcji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmienić cała wiązkę bo bose jest 2 Ohm owe i nie zagra co to za dobrze. Wiec wiązka plus zestaw bose i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kable mam :) obok ori (nie zostały wyjęte) leci druga wiązka takich lepszych kabli została :) takie jak w tym złotym oplocie:
7763155.jpg

niestety wiązka z bagażnika została raczej zdemontowana więc i tak muszę coś swojego poprowadzić :)

mam taki mix z kablami że zastanawiam się czy nie wydrzeć wszystkiego i nie położyć sobie na nowo ale tak mi się strasznie nie chce rozbierać tapicerki i wydzierać wszystkich kabli że narazie zostało w takim stanie jak zastałem. Chce tylko dołożyć wzmak i suba tylko potrzebuję informacji jak to podpiąć żeby było dobrze bo jestem w tym temacie kompletnym laikiem :) instalacje audio w samochodach które miałem ograniczały się do wymiany głośników albo radia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach