lukasz3142 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Witam wszystkich. Prosiłbym o ocenę moich logów, samochód A4 B6 1,9 AVF 2004r., gdy samochód się nagrzeje do temperatury roboczej 90st. C na wolnych obrotach wpada w drgania czasami są wyczuwalne mocniej czasami słabiej. Poniżej w linkach zamieszczam logi z dzisiejszego Vagowania: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8379da0224521fe3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/40b248d86aab18de.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00d8ff550ea4be87.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f65a6c5778686250.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fbfa17a5fbd0571.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44aee66021b03434.html Prośba o wyrozumiałość logi robiłem po raz pierwszy. Pozdrawiam
bigu888 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) 1. Za krótka sztanga lub coś ze sterowaniem aktuatorem (gruszką) sterującym kierownicami spalin, przez co w piku masz doładowanie 1,9b!!! (log011 dyn) 2.korekcje zwłaszcza na jednym wtrysku wysokie, ale jeszcze do zaakceptowania. W drugim logu już są całkiem ok. 3. kąt synchronizacji mógłby być ciut blizej zera (log004)Jest -2,2, -1,7 4. log023 widoczny do połowy. To co widać jak najbardziej ok (bipy) W logach właściwie nie widać przyczyn tego co opisujesz. Edytowane 27 Listopada 2014 przez bigu888
lukasz3142 Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Ale czasami buja na wolnych obrotach czuć to aż na karoserii zastanawia mnie fakt że wcześniej tego nie było przed zmianą rozrządu, a wtedy samochód jak sprawdzałem vagiem miał kąt synchronizacji ( -3,2). Po zmianie rozrządu ustawiliśmy kąt synchronizacji na bliski zeru, ale wtedy zaczęły się te cyrki z bujaniem na wolnych obrotach gdy był silnik zagrzany no i daliśmy kąt synchronizacji na taki jak teraz i wibracje były dużo mniejsze ale pojawiały się i są teraz tez czasami silniejsze czasami słabsze. Zastanawiam się czy nie spróbować wrócić z kątem synchronizacji na -3,2 i zobaczyć czy zjawisko nadal będzie występowało. Zastanawia mnie też ta dawka paliwa na wolnych obrotach 0,4l/h czy nie jest za mała i czy to nie jest przyczyną.
damian19886 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Dawke masz dobra.Moze pompowtryski siadaja.
bigu888 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Też mam 0,4l/h i nic nie buja. A może pada czujnik położenia wałka?? Żadne błędy Ci się nie pojawiają w silniku?
lukasz3142 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Poza tym nie mam żadnych błędów w silniku.oprócz tych bujniec na wolnych obrotach nie mam żadnych innych objawów.Mam wrażenie że jak dzisiaj robiłem logi i go dobrze przegonilem ze te drgania są dużo mniejsze. Sorry za interpunkcje ale pisze z telefonu w pracy. Link do pełnego logu z grupy 23: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de003524de7e50e0.html Wynika z niego że wszystkie bipy są OK Postanowiłem zastosować preparat LIQUI MOLY 2185 : http://www.liqui-moly.pl/produkty/dodatki/dodatki-do-paliw-diesel/dodatek-do-common-rail-2185-detail Wlałem cały preparacik na stacji, a następnie zatankowałem ON do pełna zobaczymy jakie przyniesie to rezultaty czy bedzie jakaś poprawa i czy drgania ustaną. Edytowane 27 Listopada 2014 przez lukasz3142
bigu888 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Na pewno nie zaszkodzi, ale pompowtryski masz naprawdę w dobrej kondycji. Ja zastosowałem LM 2666 - korekcje spadły ale bez szału. Muszę tego spróbować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się