Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szybka Analiza Błędów.


BEpower07

Rekomendowane odpowiedzi

Kody błędu co oznaczają ?

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 018 EL
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2136
Coding: 00002
Shop #: WSC 06325
No fault code found.
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 AB
Component: ABS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004281
Shop #: BB 24548
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 820 043 M
Component: A4 KLIMA
Note: Excessive Comm Errors
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 919 861 F
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D15
Coding: 01040
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0X1035472
No fault code found.
Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: Bitte Adress
Component: e 17 eingeben
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 862 257 C
Component: ZV-Pumpe D12
Coding: 00001
Shop #: WSC 06325
3 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
29-00 - Short to Ground
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
28-00 - Short to B+
End -------------------------------------------------------

Jest ktoś w stanie pomóc ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01367 - przekroczenie czasu pracy pompy centralnego zamka

To jest najważniejszy błąd, pozostałe mogą wynikać właśnie z tego. Błąd świadczy o uszkodzeniu pompy centralnego zamka - stała przypadłość tego modelu.

Sumując pompa nie daje wymaganego ciśnienia i następuje jej wyłączenie po określonym czasie pracy, jeśli w tym czasie nie udało się uzyskać wymaganego ciśnienia. Objawy - nie zamykanie klapy bagażnika (przy zamku elektrycznym), zamykanie drzwi i wlewu.W skrajnych przypadkach nie zamykanie również drzwi.

Do sprawdzenia - szczelność połączeń. Najprościej odłączyć przewody ciśnieniowe z pompy, zatkać wyjścia i sprawdzić, czy pompa nabije ciśnienie w przeciągu 3 sekund. Jeśli nie, to do wymiany jest kompresor pompy. Jeśli nabije to trzeba szukać nieszczelności w układzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...