Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak przyspieszenia, prośba o sprawdzanie logów


Caporeira

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

swoje problemy opisywałem w temacie:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/298646-logi-przeplywki-n75-dawek-i-map-sensora/#entry4255286

oraz

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/297474-objawy-zuzytego-sprzegladwumasy/#entry4243309

Ale dziś znowu wyskoczyła mi kontrolka Systemu Wtrysku a na kompie wyszło to:


1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
        P1556 - 35-10 - - - Intermittent

oraz dodatkowo brakuje mi przyspieszenia i słychać jak by zasysało lewe powietrze jak dodaję gazu.

Na razie zrobiłem Logi Statyczne, bardzo proszę jeśli by ktoś mógł mi powiedzieć czy prawidłowo je wykonałem ? Jeśli są prawidłowo wykonane przejdę do logów dynamicznych (gdyż muszę kogoś poprosić o pomoc) a chcę mieć jeden etap za sobą.

Logi Statyczne: https://www.dropbox.com/sh/n7c1qsrqyjsolvz/AAAhBN9epbqSbS5NFv1u7WeTa?dl=0

Edytowane przez Caporeira
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak słyszysz zasysanie, to szukaj dziury w dolocie powietrza. sprawdź wszystkie rury - łączenia.

błąd to ewidentnie na niskie ciśnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Homiczek

Masz rację, właśnie szukam przewodu do turba który podejdzie do mojego samochodu.
Właśnie zapytałem o to w tym temacie, ale na razie mało rzeczowych odpowiedzi.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299057-Rura-wąż-turbiny

Ps Dziwna sprawa ze 2 lata temu też ją wymieniałem :-/

Edytowane przez Caporeira
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych zdjęciach co wstawiłeś widać że coś przeciera ten przewód, zlokalizuj co i zaradź temu żeby nie wymieniać co chwile. Zrób logi jak usuniesz nieszczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, przewód wymieniony (przy świętach będę badał czy co się z tym wężem dzieje podczas pracy silnika).

Zrobiłem dziś logi statyczne (z końcówką "c" są już przekonwertowane): https://www.dropbox.com/sh/t1q0ngum70d2aze/AADxsixDrfEADo-uIP30djW0a?dl=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że musisz się zapoznać z tym tematem: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/. Logi wstawia się na stronie vaglog.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Zapoznałem się z tematem. Ale tam piszę aby przekonwertować i zrobić w formacie JPG.

Strona vaglog.pl nie przyjmowała mi ani plików JPG ani przekonwertowanych :(

Dopiero teraz spróbowałem z oryginalnymi i poszło.

STATYCZNE:
Grupa 007, 010, 013: http://vaglog.pl/log_197394.html
Grupa 018, 023, 001: http://vaglog.pl/log_197395.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_197393.html


Także przepraszam ale nie zrobiłem tego specjalnie.

Pozdrawiam

Edytowane przez Caporeira
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi statyczne w porządku - nic tam złęgo nie widze.

jedynie trochę ujemne BIPy gr 23, wskazujące albo na złącza elektryczne albo niedobory paliwa - kwestia nie do końca jeszcze wyjaśniona dla mnie. czekam aż ktoś pomierzy ciśnienia ;p

a coś sie dzieje dalej ? bo węża wymieniłeś.

i jak będziesz robił dynamiczne kiedyś, to po jednej grupie naraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że tak późno, ale dopiero teraz udało mi się zrobić logi dynamiczne.

Tak, wąż wymieniony. A co się dzieje ?

Może raz na 2 miesiące czuję mocne szarpanie przy ruszaniu a częściej takie bardzo delikatne.

Przy drugim pomiarze (7,8,10) miałem poślizg bo jest ślisko i trochę odjąłem nogę z gazu.

Oto logi dynamiczne:

DYNAMICZNE:
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_198069.html
Grupa 007, 008, 004: http://vaglog.pl/log_198070.html
Grupa 007, 008, 010: http://vaglog.pl/log_198071.html
Grupa 011, 023, 010: http://vaglog.pl/log_198072.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem :)

chyba to widziałem ale wcześniej pisałem


i jak będziesz robił dynamiczne kiedyś, to po jednej grupie naraz

i chyba po tym podarowałem sobie pisanie...

w skrócie jak robisz 3 grupy naraz to nic nie widać ( odczyty co 1.2s, i na cały pomiar parę linijek) , a zwłaszcza w turbo. niestety w tych starych sterownikach trzeba po 1 grupie robić na wyższym biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...