luk3534 2 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Witam Serdecznie Wczoraj zmieniając świece żarowe. Zauważyłem pewną sytuację, na uszczelce głowicy są 2dziurki i 3 takie jajka chodzi o oznaczenie karbów martwi mnie że jest tak jakby była ściągana już głowica. Tylko dlaczego mam 173tys przebiegu z książką i serwisem. Autko kupiłem od 1właściciela w niemczech, nie przez handlarzy czy przez znajomych, tylko byłem sam. Czy taka uszczelka szła na pierwszy montaż??? Proszę o odp ponieważ jestem ciemny w te klocki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Damian16x4 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 a oprocz tego cos sie dzieje? jesli nie to nie ma czym sie martwic,moze po prostu fabrycznie uszczelka tak sie ulozyla Link to comment Share on other sites More sharing options...
luk3534 2 Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 nie objawów żadnych odpukać tylko co oznaczają te dziurki? dwie dziurki to druga grubość a te trzy obok takie jajowate otworki.??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz_N 15 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 W AVF masz 3 grubosci uszczelki: 1. 1,45 mm (gdy tłok wystaje od 0,9 do 1 mm) - oznaczona jednym otworem 2. 1,53 mm (gdy tłok wystaje od 1 do 1,1 mm)- oznaczona dwoma otworami 2. 1,61 mm (gdy tłok wystaje od 1,1 do 1,2 mm) - oznaczona trzema otworami. Skoro masz dwójkę, to znaczy, że głowica była planowana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luk3534 2 Posted December 9, 2014 Author Share Posted December 9, 2014 Szkoda ciekaw jestem co sie stalo ze przy takim przebiegu ktos darl juz glowice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts