TyBucu Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Po zmianie sterownika wywalilo mi blad n75. Po blizszej inspekcji jest przetarty kabel przy wtyczce (izolacja uwalona). Czy wystarczy ze wytne uszkodzona czesc kabla i wlutuje nowy? Czy bedzie to sialo jakis zamet w sterowaniu?
OLIVER Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Oczywiście ze wystarczy zlikwidować zwarcie tak jak opisujesz ,Skasować błąd i powinno być ....
TyBucu Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Tam zwarcia nie ma, poprostu izolacja spruchniala.Czyli nie ma tam zadnego problemu z oscylacja czy bog wie co tym zaworkiem steruje, po wlutowaniu kabelka.Dokladniej blad ktory wyszkoczyl to1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania - N75 przerwa na wyjściu
OLIVER Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Tam zwarcia nie ma, poprostu izolacja spruchniala. Czyli nie ma tam zadnego problemu z oscylacja czy bog wie co tym zaworkiem steruje, po wlutowaniu kabelka. Dokladniej blad ktory wyszkoczyl to 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania - N75 przerwa na wyjściu Zaworek N75 działa na zasadzie elektromagnesu więc tymi kabelkami jest podawane mniejsze lub wieksze napiecie z ECU Po lutuj tak by nie było zadnych oporów dobrze za izoluj i tyle ... No i skasuj ten błąd Edytowane 15 Grudnia 2014 przez OLIVER
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się