Jump to content
IGNORED

[AEB] n75 - przerwa na wyjsciu


TyBucu
 Share

Recommended Posts

Po zmianie sterownika wywalilo mi blad n75. Po blizszej inspekcji jest przetarty kabel przy wtyczce (izolacja uwalona). Czy wystarczy ze wytne uszkodzona czesc kabla i wlutuje nowy? Czy bedzie to sialo jakis zamet w sterowaniu?

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście ze wystarczy zlikwidować zwarcie tak jak opisujesz ,Skasować błąd i powinno być .... :thumbup1:

Link to comment
Share on other sites

Tam zwarcia nie ma, poprostu izolacja spruchniala.
Czyli nie ma tam zadnego problemu z oscylacja czy bog wie co tym zaworkiem steruje, po wlutowaniu kabelka.

Dokladniej blad ktory wyszkoczyl to
1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania - N75 przerwa na wyjściu

Link to comment
Share on other sites

Tam zwarcia nie ma, poprostu izolacja spruchniala.

Czyli nie ma tam zadnego problemu z oscylacja czy bog wie co tym zaworkiem steruje, po wlutowaniu kabelka.

Dokladniej blad ktory wyszkoczyl to

1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania - N75 przerwa na wyjściu

Zaworek N75 działa na zasadzie elektromagnesu więc tymi kabelkami jest podawane mniejsze lub wieksze napiecie z ECU

Po lutuj tak by nie było zadnych oporów dobrze za izoluj i tyle ... ;)

No i skasuj ten błąd :)

Edited by OLIVER
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...