TyBucu 1 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Po zmianie sterownika wywalilo mi blad n75. Po blizszej inspekcji jest przetarty kabel przy wtyczce (izolacja uwalona). Czy wystarczy ze wytne uszkodzona czesc kabla i wlutuje nowy? Czy bedzie to sialo jakis zamet w sterowaniu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OLIVER 27 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Oczywiście ze wystarczy zlikwidować zwarcie tak jak opisujesz ,Skasować błąd i powinno być .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TyBucu 1 Posted December 15, 2014 Author Share Posted December 15, 2014 Tam zwarcia nie ma, poprostu izolacja spruchniala.Czyli nie ma tam zadnego problemu z oscylacja czy bog wie co tym zaworkiem steruje, po wlutowaniu kabelka.Dokladniej blad ktory wyszkoczyl to1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania - N75 przerwa na wyjściu Link to comment Share on other sites More sharing options...
OLIVER 27 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 (edited) Tam zwarcia nie ma, poprostu izolacja spruchniala. Czyli nie ma tam zadnego problemu z oscylacja czy bog wie co tym zaworkiem steruje, po wlutowaniu kabelka. Dokladniej blad ktory wyszkoczyl to 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania - N75 przerwa na wyjściu Zaworek N75 działa na zasadzie elektromagnesu więc tymi kabelkami jest podawane mniejsze lub wieksze napiecie z ECU Po lutuj tak by nie było zadnych oporów dobrze za izoluj i tyle ... No i skasuj ten błąd Edited December 15, 2014 by OLIVER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now