kkrzysiekk555 1 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, piszę w sprawie kolegi i jego A4 1999 Lift 2.8 V6 193KM (Od roku na LPG) Więc tak, samochód ma przejechane ok 240.000, problem jest taki, ze gdy silnik się rozgrzeje do 90 stopni to w środku pojawia się bardzo mocny pisk, jak z gwizdka na meczu nie zależnie od ilości obrotów czy na postoju czy w czasie jazdy (jak by gdzieś w okolicach hamulca ręcznego). Z zewnątrz słychać to bardzo słabo, i nie pisczą to żadne paski i nie jest to też wina tylnego wału. Mechanicy rozkładają ręce. Sam po przejechaniu kilku kilometrów miałem dość tego. Samochód normalnie jedzie i żadnych innych objawów. Na zimnym silniku ok, wystarczy chama rozgrzać i jest przerąbane. Miał ktoś coś takiego? Edytowane 25 Grudnia 2014 przez kkrzysiekk555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 3 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 to chyba nie piszczy komputer od gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Był sprawdzany no i niestety. Na bęzynie też piszczy. Auto stoi w garażu już 2 tydzień bo nie da się jeździć ani sprzedać, bo żaden kupujący nie kupi czekoś takiego. Pisk zatyka uszy tak, że nie da się skupić na jeździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Skrzynia , może jakieś łożysko nie domaga . Na każdym biegu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) Nie różnicy czy na jakimś biegu czy nie. Na każdym jest tak samo niezależnie od obrotów. Na luzie też piszczy. Niedawno została zmieniona skrzynia biegów i cały tylny wał i nic to nie dało. jest cisza pierwsze pare minut ae jak silnik się rozgrzewa czyli wskazówka minie temperature ok 75-80 stopni to jest koniec jazdy bo nie da rady wytrzymać, efekt tak głośny jak by ktoś ci gwizdał gwizdkiem prosto w ucho. Wyraźnie gwizd w okolicach hamulca ręcznego (moze się myle) ale tak nam się wydaje najbardziej. Edytowane 1 Stycznia 2015 przez kkrzysiekk555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się