Skocz do zawartości
IGNOROWANY

4.0 TDI A8 D3 Opinie


krecikj5

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o jakieś opinie względem kosztów eksploatacji oraz awari w owym silniku. Czy 3.0 Tdi będzie lepszy i tańszy w utrzymaniu? Czy może szukać Pb 3.7 lub 4.2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

Ja mam pewną chwilę a6 c6 , 3.0v6 Tdi , jeżdzi normalnie i nic nie dzieje się , lepiej odpukać , a moc i napęd quattro jestem bardzo zadowolony.

wiadomo jeźeli chodzi o części to do tanich nie jest , tak jak do 1.9 tdi tutaj trzeba liczyć wszystko 2x :)

Olej silnika w 1,9 wchodzi nie całe 4 L

3.0 wchodzi nie całe 8 L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4.0 TDI w A8 D3 to najgorszy wybór jeśli chodzi o diesle... Ogólnie sprawa wygląda tak: 4.0 tdi < 3.0 tdi < 4.2 tdi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pewną chwilę a6 c6 , 3.0v6 Tdi , jeżdzi normalnie i nic nie dzieje się , lepiej odpukać , a moc i napęd quattro jestem bardzo zadowolony.

wiadomo jeźeli chodzi o części to do tanich nie jest , tak jak do 1.9 tdi tutaj trzeba liczyć wszystko 2x :)

Olej silnika w 1,9 wchodzi nie całe 4 L

3.0 wchodzi nie całe 8 L

olej to nie problem, bo raz że nie kosztuje majątek to dwa wymienia się go powiedzmy o 10 tyś więc w moim układzie to jakieś pół roku bo mam jeszcze inne auto którym jeżdżę. Bardziej się boję takich tematów jak np w moim 2.o brd padająca pompa oleju czy wtryski siemensa itp itd. To że obsługa typu oleje filtry klocki będą droższe to wiadoma sprawa, że będzie sporo palić też, ale kiepsko będzie jak taka motorownia padnie na amen a tego właśnie nie wiem jak to z nimi jest....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

Ja mam pewną chwilę a6 c6 , 3.0v6 Tdi , jeżdzi normalnie i nic nie dzieje się , lepiej odpukać , a moc i napęd quattro jestem bardzo zadowolony.

wiadomo jeźeli chodzi o części to do tanich nie jest , tak jak do 1.9 tdi tutaj trzeba liczyć wszystko 2x :)

Olej silnika w 1,9 wchodzi nie całe 4 L

3.0 wchodzi nie całe 8 L

olej to nie problem, bo raz że nie kosztuje majątek to dwa wymienia się go powiedzmy o 10 tyś więc w moim układzie to jakieś pół roku bo mam jeszcze inne auto którym jeżdżę. Bardziej się boję takich tematów jak np w moim 2.o brd padająca pompa oleju czy wtryski siemensa itp itd. To że obsługa typu oleje filtry klocki będą droższe to wiadoma sprawa, że będzie sporo palić też, ale kiepsko będzie jak taka motorownia padnie na amen a tego właśnie nie wiem jak to z nimi jest....

rozumiem doskonale o co chodzi

przy kupnie sprawdzić stan wtrysków , na zimnym i ciepłym silniku sprawdzić czy są dziwne dźwięki od strony łańcucha rozrządu , jeżeli będziesz dbał i pilnował wszystkich części to nic nie padnie na amen ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to by było sobie kupić jakiegoś AFn-a i byłby spokój :facepalm: a tak poważnie to a8 chyba odpuszczam bo w kosztach utrzymania to jednak nie będzie moja liga a o auto trzeba dbać więc robił bym na auto :P byłem oglądać paska 2.o tdi 170 na bixie skrętnym, dużej navi, kubełkach i takie tam i to dość ciekawe auto za rozsądne pieniądze ;) ( pomijając oczywiście bolączki 2,0 tdi w dodtku na siemensie) :) i nie wiem czy to nie będzie rozsądny choć narazie sam nie wiem czy ma być szybkie czy komfortowe czy duże czy małe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...