Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.5 TDI AYM 155 PS , zimy - ciężko pali...


Mat1987ZG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczów w Nowym 2015 roku :)

Odkąd pojawiły sie ujemne temperatury od -1 w dół... to mam problem z odpaleniem mojego samochodu po nocnym przestoju ... świece grzeje na raz lampka gaśnie po dłuższej chwili tak jak powinna ale po przekręceniu stacyjki dość długo kręci.. po zgaszeniu auta gdy juz silnik zapali to auto odpala na dotyk .. gdy temperatura jest w + to czy auto przestoi całą noc czy godzinę czasu auto również pali na dotyk... w pierwszej kolejności wymieniłem :

- Filtr paliwa ( nie wiem kiedy poprzedni właściciel go zmieniał )

- Sprawdziłem świece żarowe ( fakt jedna była spalona ale już wymieniona - pozostałe grzeją )

- Wymieniłem też zielony 4 pinowy czujnik temp.cieczy chłodzącej.. który odpowiada za dawanie sygnału na grzanie świec zarowych jak i na zegar na desce

po wymianie czujnika temp. cieczy chłodzącej oraz jednej świecy żarowej niby jest troche lepiej... auto pali znacznie szybciej ale według mnie to nie jest to jak być powinno.. pytanie czy powinienem kupic czujnik w ASO ? fakt kupiłem czujnik jakiś zamiennik firma ''KW'' koszt 60zł proszę o kilka wskazówek co jeszcze może być przyczyną takiego odpalania auta po nocce..

Dodam jeszcze jedną ciekawostkę... gdy odłączę kostkę od czujnika temp. cieczy chłodzącej ( ten zielony czujnik 4 pinowy ) i odpalam auto po liczeniu do 5 sekund od przekrecenia zaplonu na grzanie swiec to auto pali na strzała czy zatem wadliwy jest zamiennikowy 4 pinowy czujnik ? ... sam już nie wiem ale zaczyna mnie to już wszystko irytować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup ori czujnik w Aso. Jak masz vaga to możesz porównać temp w grupach engine blok 7 i w grupie Instruments grupa 3. Temperatura w grupie silnika jest odpowiedzialna za podawanie dawki do ecu i powinna być bardzo zbliżona do temp na zewnątrz jaka panuje natomiast grupa instruments podaje temperature na licznik. Sprawdzaj zawsze rano gdy silnik jest wystudzony do zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz kąt wtrysku??

Nie wiem .. jak to sprawdzic ?

Jaki masz kąt wtrysku??

Nie wiem .. jak to sprawdzic ?

podjadę na komputer to mi to sprawdzi podpowiedz proszę co ma mi jeszcze sprawdzic odrazu komputerem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że na początek kat wtrysku powinien wystarczyć grupa 004bs

Ale jak nie masz swojego auta to zdiagnozuj całe a jak to masz wszystko tu http://a4-klub.pl/index.php?/forum/31-diagnostyka-vag/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej przerwie, otóż problem został rozwiązany okazało się że miałem popalone przekaźniki w skrzynce na podszybiu ( tej w której znajduje się komputer ) ... styki w przekaźnikach były wytopione... tak jakby miały kontakt z wodą nie wiem skąd tam się woda wzięła może różnica temperatur ? hugo wie wszystkie przekaźniki wymieniłem na nowe i auto pali na dotyk i mrozy mu nie straszne ! :)


dodam jeszcze że w skrzynce jest przekaźnik świec żarowych który daje prąd na instalację świec żarowych także paliłem wtedy auto bez świeczek heh :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...