dwwasyl 2 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 (edited) Witam, Mam prośbę o analizę logów dla Audi A4 (b7), 1.9 TDI BKE, program zrobiony na 147 KM (kilka lat temu w firmie polecanej na forum). Statyczne: 001 http://vaglog.pl/log_198676.html 003 http://vaglog.pl/log_198677.html 011 http://vaglog.pl/log_198678.html Dynamiczne: 001 http://vaglog.pl/log_198679.html 003 http://vaglog.pl/log_198683.html 004 http://vaglog.pl/log_198680.html 008 http://vaglog.pl/log_198684.html 010 http://vaglog.pl/log_198682.html 011 http://vaglog.pl/log_198681.html Będę bardzo wdzięczny za pomoc i sugestie, w jakim stanie silnik, co sprawdzić, przeczyścić itp. Z góry dzięki i pozdrawiam! Edited January 3, 2015 by dwwasyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
POWER-KRIS 8 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 004 Torsion Value, synchronizacja walka rozrządu - co za głup ustawił na -2.9 daj na - 1. I pewnie poczujesz moc.[emoji12] http://a4-klub.pl/index.php?/topic/302096-Ustawiony-kąt-synchronizacji-=-nie-odpala Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwwasyl 2 Posted January 14, 2015 Author Share Posted January 14, 2015 Dzięki Kris. W międzyczasie już poprosiłem o zmianę kąta synchronizacji i ustawili mi na 0.5. Auto jest po tym zdecydowanie cichsze. Czy mimo wszystko dalej przestawiać na -1, czy to 0.5 może być ? A poza tym wszystko ok ? Dzięki! Będę wdzięczny za dodatkowe komentarze, poza ustawieniem kąta synchronizacji wszystko ok ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
POWER-KRIS 8 Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Tak. Jak jest na - 0,5 lub -1 to auto jest zrywniejsze ale twardo pracuje, jak troszkę na plusie to słabsze ale ciszej pracuje. W każdym razie od 1 do -1 jest ok. Fabryka przewiduje 0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homiczek 3 Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 (edited) co do logów to na przyszłość do kompletu rób jeszcze basic setting w tych grupach co statyczne + 13,18 i 23 - wtryskiwacze poza tym turbo troche przybrudzone, bo ma skok na 1900, i potem a potem od 3000 jest trochę za mało i delikatnie mu obcina moc - tyle że po zmianie kąta to się mogło poprawić, więc by pasowało 11ke zrobić jeszcze raz. a ile Nm do tych 147 km ? pewnie z 290 czy mniej ? bo na moje zdanie, to doładowanie trochę małe jak na 147 kunia, bo seryjne 130tki mają większe. Ale to już kwestia tunera Edited January 14, 2015 by Homiczek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now