Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie zamyka tylnych drzwi i klapki wlewu


ArtystaKombinator

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem nie zamyka mi tylnych drzwi ani z pilota ani z kluczyka tak samo jak klapka wlewu. Sytuacja jest bardziej skomplikowana na FISIE pokazuje mi odwrotnie otwieranie drzwi. Podświetla mi kabine na zamkniętych drzwiach. A i w tylnych drzwiach nie podświetla lampek tak jakby wogóle nie było tam prądu. Nie wiem czy mam alarm ale jak wsiądę do środka zamknę samochód i za chwile otworze maskę to awaryjne tak szybko migają ale nie wydaje jakiś innych dźwięków i innych tego typu. Nie wiem od czego się zabrać ma ktoś jakąś rade ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od VAG i sczytania błędów w module komfortu. Później masz do sprawdzenia przewody w drzwiach w przelotce, a następnie mikrostyk i zimne luty w zamkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od VAG i sczytania błędów w module komfortu. Później masz do sprawdzenia przewody w drzwiach w przelotce, a następnie mikrostyk i zimne luty w zamkach...

Byłem już u mechanika podłączył VAG skasował błędy i mówił że to nie od modułu ten problem i dalszej naprawy się nie podjął. A co myślisz o tych migających awaryjnych może to być alarm i może to być połączony problem z tymi drzwiami czy raczej inna przyczyna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O awaryjnych nie mam pojęcia, ale teraz kwestia tych błędów - masz wydruk, jakie to były błędy? To istotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówił i ja nie pytałem ;/ w tygodniu podjadę do innego mechanika podepnę jeszcze raz może się powtórzą błędy i podam tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz je skopiować kropa w kropkę i tu zapodać na forum. Nie przepisywać tylko skopiować na pendriva i tu zapodać. Jak masz problemy z elektryką drzwi, to tak jak kolega wyżej pisał: najpierw VAG, a potem masz do sprawdzenia przewody w drzwiach w przelotce, a następnie mikrostyk i zimne luty w zamkach..., więc każda tapicerka drzwi do ściągnięcia, wyciągniecie każdego z zamków, otwarcie każdego zamka, przeglądnięcie, usunięcie z widocznych zabrudzeń i nagarów między ścieżkami, przelutowanie pinów złącz zaka (nawet jeśli dobrze wyglądają - na zapas, żeby w przyszłości ponownie nie dobierać się do nich). oczywiście sprawdzenie przy okazji mikrostyków, które są na kabelkach podłączone do zamka.

Standardowa robota praktycznie w każdym samochodzie tego typu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód oddałem do mechanika, z tego względu że złamałem łapę i nie miałem mozliwości dzialania samemu a do usterek króre było dołaczył bagaznik który sie zamknał i nie chce sie otworzyc. Przekazałem mu to co kolega wyzej napisał i zostawilem mu auto. Dzis do mnie dzwoni i mowi ze w samochodzie jest zamontowany moduł komfortu z innego samochodu, bo tam w module jest inna wersja wyposazenia np otwieranie tylnych szyb mam na korbe a tam w module byly na ele i druga sprawa chciałem zeby mi zaprogramował kluczyk to powiedział ze do tego modułu sie nie da. Co myślicie o tym nawija makaron na uszy czy faktycznie jest to możliwe. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz teraz Nam tu na forum, czy ten problem pojawił się po tym jak kupiłeś samochód ? Czy jeździłeś tą swoją furą już dosyć długo (np. pół roku); i wcześniej nie miałeś żadnych problemów ? Hm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz teraz Nam tu na forum, czy ten problem pojawił się po tym jak kupiłeś samochód ? Czy jeździłeś tą swoją furą już dosyć długo (np. pół roku); i wcześniej nie miałeś żadnych problemów ? Hm?

Jak kupiłem to juz ten problem był a teraz doszedł do tego bagaznik ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem nie zamyka mi tylnych drzwi ani z pilota ani z kluczyka tak samo jak klapka wlewu.

Kupiłeś taką maszynę? To chyba od wujka dostałeś. Jak tu gdzieś jechać na miasto. Przecież drzwi nie zamknięte. Chyba, że z psem jeździsz i zostawiasz go jako ochronę.

Sytuacja jest bardziej skomplikowana na FISIE pokazuje mi odwrotnie otwieranie drzwi. Podświetla mi kabine na zamkniętych drzwiach. A i w tylnych drzwiach nie podświetla lampek tak jakby wogóle nie było tam prądu.

Rzeczywiście masz kolego problem.

Czy nie mógłbyś się dowiedzieć co było grzebane. Jeśli to od osoby z rodziny, to zapytaj co było robione i dlaczego.

Jeśli od kogoś z zewnątrz, to zadzwoń do tego kogoś i spróbuj zapytać. Przecież nie zwrócisz mu samochodu chyba.

Kurcze. Dlaczego coś jest Modułem Komfortu nie w porządku. Może miałeś wersję z ful elektryką, tylko maszyna dostała strzała w drzwi lewe i prawe i drzwi zmieniono z dotychczasowych elektrycznych na korby (bo takie mieli). Nie wydaje się mi, żeby ktoś zmieniał sam Moduł Komfortu, chyba że przyszłościowo z myślą o zmianie tylnych drzwi z korbami na elektryczne.

Widać, że w Twoich drzwiach tylnych z korbami nie ma sterowników. Sterowniki występują w drzwiach z elektrycznymi szybami. Moduł Komfortu komunikuje się wówczas poprzez takie sterowniki.

Nie wiem, czy czasem nie jest możliwe, aby w Module Komfortu poprzez VAG'a nie zakodować drzwi bez elektrycznych tylnych szyb. Tylko że jest bardzo wielka różnica w okablowaniu. Występują różnice w wiązce z elektrycznymi szybami i z szybami na korbę. Dodatkowo różnica ta występuje w samych kostkach/pinach w słupku karoserii przy drzwiach (w gumie).

Trudno mi więc Ci odpowiedzieć na Twój problem.

Według mnie, żeby coś można było robić w celu wyeliminowania tego problemu, to musisz się dowiedzieć co było robione przed Tobą i dlaczego. Zauważam, że jeśli samochodu nie możesz zamknąć, to Moduł Komfortu nie usypia samochodu, więc ten wciąga AKU. AKU się Ci zapewne rozładowuje. Po dwóch dniach (po wekendzie) samochodu pewnie nie uruchomisz bez doładowania. Czy tak jest ?

Sprawdź jeszcze wlepkę samochodu. W niej są zamieszczone kody, które po rozszyfrowaniu (tu gdzieś na forum jest tablica prawdy), podpowiedzą Ci co masz na wyposażeniu samochodu, np. typ lakieru lub np. zegarek radiowy lub inne ........otwierany dach.

To możesz sprawdzić od razu. Wlepka zazwyczaj jest wklejona w papierach samochodu. Występuje również chyba w bagażniku pod wykładzinką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod kupiony w dojczach od kobieciny, samochód po mezu. Mial wymieniane drzwi kierowcy w aso w 2006. Cena byla atrakcyjna wiec problemow nie robilem. Numery wyposażenia wstawie jak odbiore samochod. Aku jest sprawne pali jak powinien nie ma z tym problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...