Giacobbe91 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Podpinajac cb bezposrednio pod zapalniczke jest niby ok. Po czasie (president teedy), jak jade slychac szumy. Puszczam na chwile pedal gazu, sxumy znikaja, wciskam, znowu sa. O co chodzi? W poprzednim samochodzie nie mialem czegos takiego. Mialem transmiter fm typowo od chinola, dzialal ok, ale sie skonczyl. Kupilem inny w sklepie i z tym jest masakra. Wciaz zaklocenia szumy. Cos z gniazdem zapalniczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 najprawdopodobniej zakłócenia spowodowane są przez alternator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giacobbe91 0 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 najprawdopodobniej zakłócenia spowodowane są przez alternatorA co z tym zrobic zeby bylo lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Multis 3 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 najprawdopodobniej zakłócenia spowodowane są przez alternatorA co z tym zrobic zeby bylo lepiej? Masz kilka rozwiązań. Bezpośrednie podpięcie pod akumulator, lub założenie filtra za zasilaniu, pasywnego lub aktywnego, możesz spróbować z tzw, koralikiem ferrytowym na przewodzie zasilającym. Zakłócenia również mogą pochodzić od anteny, szczególnie jeśli magnesowa. Zacznij od bezpośredniego podpięcia pod akku. praktycznie bez kosztowo. Filtry zakładane za zasilanie to koszt około 20zł w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giacobbe91 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 To całe gniazdo od zapalniczki bym musial pod aku? A jak najprosciej to po prowadzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Multis 3 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Przewody od radia cb pod akky. Wysłane z taboreta G3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giacobbe91 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 To tak samo mogę dac pod zaplon. A co z transmiterem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Multis 3 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Spróbuj najpierw pod akku. Potem będziemy szukać dalej. Im krótsze przewody tym lepiej, jeśli nie pomoże trzeba będzie odkłócić alternator, możliwe również że szczotki w nim się kończą. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Multis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giacobbe91 0 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Pytanie jak dojsc w prosty sposob zeby duzo nie rozbierac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Multis 3 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Wziąść dwa kabelki i podłączyć pod maską na czas testu. Tylko nie pomylić polaryzacji. Niestety z klawiatury za Ciebie tego nie zrobię... Wysłane z taboreta G3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się