ptysiek1971 2 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Witam mam problem z audi a4 b5 1.6 ADP + LPG problem jest w tym ze autko kreci sie do 4 tysiecy obrtów i pozniej juz nie chce isc ciezko z oporem szarpie , wymienione swiece , kable sa w dobrym stanie , nie wiem czy przepływomierz nie dostal w dupe ... Napiszcie do myslicie , czy to cos innego czy przepływomierz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfer 0 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 na benzynie i gazie tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptysiek1971 2 Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 tak tak samo , na benzynie tak samo ciezko do 4 4,5 i potem takjakby cos blokuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Ja tak miałem, gdy miałem padniętą cewkę. Sprawdź kopułkę i paluch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptysiek1971 2 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 jak ocenic stan kopułki i palucha ? dzisaj jeszcze sa objawy ze przy 4 tysiacach - 5 tysiacachg auto gasnie .. myslicie ze to cekwa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz100g 0 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Ja mam to samo w swojej audi tylko to sama Benz 1.6ahl 98rok przy 4 tys obrotów jakby chciał ale nie mógł więcej i tez mechanik pow ze będzie cewka w pon wymiennie to ci powiem pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptysiek1971 2 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 a gasnie ci autko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachmistrz 1 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 odepnij przepływomierz i zobacz jak auto chodzi bez przepływomierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gosu79 0 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Witam Ja miałem to samo w mojej 1.6 ANA najpierw wymieniłem przepływke szedł ciut lepiej, ale nadal się nie wkręcał powyżej 4 tys. wiec wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i teraz mogę zamknąc obrotomierz ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu100 0 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 tylko że w ADP gdyby padł czujnik położenia wałka rozrządu to wtedy samochód by nie odpalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 tylko że w ADP gdyby padł czujnik położenia wałka rozrządu to wtedy samochód by nie odpalił Tam jest czujnik polozenia wału korbowego i jest on pod filtrem oleju.Drugi to jest hall w kopułce,aparcie zaplonowym i z nim padnietym auto pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się