Baczu 0 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Witam. Muszę wymienić w moim egzemplarzu zawór EGR ponieważ komputer pokazuje, że jest na wykończeniu no i "trochę bardzo" cieknie. Problem w tym, że w sklepach są różne wersje zaworu do B5 i nie wiem który wybrać. Silnik jaki mam u siebie to 1.9TDi AJM z mapą na ok. 140 koni. Jeśli ktoś się orientuje w temacie to proszę o pomoc bo nie chcę wydawać kasy na złe części. Edytowane 7 Marca 2015 przez Baczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 wywal go całkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baczu 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 chciałem raczej tego uniknąć, ponieważ z tego co mi wiadomo to trzeba go później chyba w komputerze też "usunąć" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 to że w ecu będzie wyskakiwał błąd nie ma kompletnie żadnego znaczenia poza tym że on sobie będzie widniał, przy okazji czipowania tuner go wywali tylko mu o tym przypomnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Witam. Muszę wymienić w moim egzemplarzu zawór EGR ponieważ komputer pokazuje, że jest na wykończeniu no i "trochę bardzo" cieknie. Problem w tym, że w sklepach są różne wersje zaworu do B5 i nie wiem który wybrać. Silnik jaki mam u siebie to 1.9TDi AJM z mapą na ok. 140 koni. Jeśli ktoś się orientuje w temacie to proszę o pomoc bo nie chcę wydawać kasy na złe części. co dokładnie komputer pokazuje ? skąd cieknie ? moze spod uszcelki egr/kolektor ? Do Otwocka masz niedaleko , podjeđz to sprawdzimy .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi